Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Bucuresti Sector 4 Profesie: Contabil

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • angajam contabil

    Societate comerciala, profil paza si securitate, angajeaza contabil , tinand evidenta primara, inchideri, balanta, bilant, declaratii, etc Pentru candidati de a trimite CV este la numarul de telefon afisat, pe wsp, Sunati pentru programare la interviu la adresa din Bucuresti, sector 4

  • 1

    Hotel Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta

    Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;

  • contabil

    Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;

  • 2

    Angajam Gestionar-Contabilitate primara in Restaurantul Stradale U Center

    RESTAURANT STRADALE WILLBROOK ISI MARESTE ECHIPA Locatii : Restaurant U CENTER- Str. Serban Voda, nr. 206, sector 4, Bucuresti. Posturi disponibile: Angajam Gestionar cu cunostinte in contabilitate primara- operator introducere date calculator in Restaurant U CENTER Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta in contabilitate primara, introducere date in soft gestiune, inregistrare facturi, nir-uri, avize transfer, comenzi furnizor. Nu implica si manipularea marfii. CE CAUTAM: -Persoane atente la detalii, -Rabdatoare, -Organizate -Calificat -Studii medii superioare -Punctuale -Responsabile -Comunicative -Cooperante -Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!

  • 3

    Angajam personal pentru contabilitate primara

    Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.

  • Angajam contabil sef

    Firma de import si distributie, angajam contabil sef, cu studii economice de specialitate si experienta in domeniu. Asteptam CV la email: si veti fi contactati telefonic pentru detalii.

  • 9

    Angajez Inspector Resurse Umane

    Angajez persoana cu atestat inspector resurse umane(part-time) daca detine si cunostinte de contabilitate primara(SAGA) - postul va fi full-time. Cerinte: Intocmeste documente specifice (CIM, acte aditionale, decizii, etc) si gestioneaza dosarele de personal; Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a tuturor modificarilor la contract si transmiterea lor in Revisal, in termenele legale in vigoare; Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri etc.; Intocmeste lunar statul de plata si declaratiile salariale; Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate; Intocmeste diverse adeverinte pentru salariati. Ofer un loc de munca stabil, salariu pe masura competentelor profesionale, ofer si solicit totodata seriozitate si profesionalism Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa: si pot suna pentru mai multe detalii la nr: .

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-4
Salvează căutarea