Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Sector 2 Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
CAR de pe lângă Asociația Cadrelor Militare în Rezervă și Retragere din S.R.I. achiziționează program de contabilitate pentru CAR pentru 5000 de membri.
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Societate de expertiza contabila angajeaza contabil senior cu experiență de minim 3 ani intr-o firma de contabilitate. Cerinte: introducere documente financiar contabile, intocmire balanta, depunerea declaratiilor fiscale, depunere situatii financiare anuale, cunostinte de legislatie. Program de lucru 8-16 fara ore suplimentare. Biroul este situat in sectorul 2, Soseaua Dobroesti .
-
Firma de contabilitate, membra CECCAR, cu sediul in Bucuresti angajeaza contabil contabil junior. Activitatea se va desfasura la birou, in Bucuresti Sector 2, program de lucru 9. ra pauza de masa, contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba 90 zile. Se lucreaza pe computer, se primesc date online, se introduc date in Saga, se introduc State de salarii, se verifica conturi contabile si solduri, se realizeaza inchideri de luna, se intocmesc, se salveaza si printeaza rapoarte contabile. Se lucreaza sub indrumarea unui contabil senior expert contabil. Cerinte: absolvent studii superioare economice constituie avantaj experienta in firma de contabilitate cunostinte avansate contabilitate, conturi contabile, cota tva, plafon micro, impozit profit cunostinte avansate operare in Saga, experienta minim 2 ani cunostinte avansate operare PC, dexteritate in lucru cu PC, viteza si exactitate introducere date lucru in echipa, abilitati comunicare, punctualitate Echipa dinamica, atmosfera placuta, posibilitati de avansare. Program fix, plata salariu la timp. Salariu peste medie. Salariu si prime in functie de performanta. Rugam CV la bestweb.info[ ]yahoo.com. Obligatoriu salariul net solicitat.
-
Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate