Locuri de munca in Finante, contabilitate Buzau - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.
-
Angajam DIRECTOR FINANCIAR pentru companie ce activeaza in domeniul comertului cu bauturi alcoolice si nealcoolice. Directorul financiar este responsabil pentru gestionarea eficientă a resurselor financiare ale companiei, asigurând conformitatea cu legislația fiscală și contribuind la strategia de dezvoltare a afacerii. Responsabilități Principale: - Elaborarea și implementarea politicilor și strategiilor financiar-contabile - Supravegherea și coordonarea activităților departamentului financiar - Realizarea rapoartelor financiare periodice - Analiza performanței financiare și identificarea oportunităților de îmbunătățire - Gestionarea bugetelor și fluxurilor de numerar - Asigurarea conformității fiscale și reglementărilor financiare - Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare - Colaborarea cu auditorii externi și consultanții financiari . Calificări și Competențe: - Diplomă de studii superioare în Finanțe, Contabilitate sau Administrarea Afacerilor - Experiență relevantă într-un rol de conducere financiară - Cunoștințe solide de legislație fiscală și standarde contabile - Abilități analitice și de planificare strategică - Competențe de leadership și managementul echipei - Excelente abilități de comunicare și negociere - Abilități de organizare și atenție la detalii. Program de lucru : 8h zi. Pachetul salarial il stabilim impreuna. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .