Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Partenerul nostru, SC NOVASERVIS FEERO GROUP SRL, este in cautarea unui tanar talentat care isi doreste sa isi inceapa o cariera in Managementul Proceselor si elemente de Controlling (financiar, costuri). Daca cerintele de mai jos ti se potrivesc, aplica si te vom contacta. Candidatul ideal: - Are studii superioare in domenii precum Management, Resurse Umane, Economie, Business, Comerț, Marketing si isi doreste sa lucreze in domeniul managementului proceselor. Candidatul ideal se apropie de finalizarea studiilor universitare/post-universitare sau este absolvent recent al uneia din specializarile mentionate mai sus. - Este capabil sa urmareasca teme si termene, sa ajute membrii echipei sa isi atinga obiectivele si sa raporteze superiorilor situatia curenta. - Are cunoștințe de limba engleza la un nivel avansat; - Lucreaza bine cu oamenii. Se face placut usor si poate sa conduca, coordoneze si sa stimuleze oamenii din echipa lui de proiect; - Este constient ca dezvoltarea profesionala se obtine prin munca si este dispus sa depuna un efort sustinut pentru a-si atinge obiectivele; - Are capacitatea de a lucra independent, de a-si urmari obiectivul si de a-l duce la indeplinire. - Vrea sa invete si are simt al raspunderii; - Este atras de prelucrarea si interpretarea datelor (este dispus sa invete Microsoft Excel la nivel de specialist); - Are abilitati bune de comunicare si are rabdare cu oamenii; Descrierea jobului Odata selectat pentru aceasta functie, noul angajat va intra intr-un proces de pregatire de 6 luni pentru a deveni mana dreapta a directorului general. Din sarcinile cele mai importante amintim: - extrage, prelucreaza si interpreteaza in timp real date combinate din zona de financiar, contabilitate si operational; - pregateste rapoarte cu ciclicitate predefinita sau la solicitare pentru top-managementul companiei; - urmareste functionarea si integritatea sistemului de management din organizatie, cu suportul de know-how al Agora Consulting; - asista managementul companiei in implementarea planului de dezvoltare al companiei; - genereaza documente de prezentare si raportare catre management; - ofera sprijin managerial sefilor de departamente; - coordoneaza proiectele de schimbare in cadrul organizatiei; - supravegheaza implementarea masurilor luate; - participa la intalnirile de lucru ale echipei de management si le faciliteaza; Trainingul specific de management, utilizarea de unelte de management, lucrul cu oamenii si procesarea de date (MS Excel) vor fi incluse in cadrul unui sistem de mentorat asigurat de Agora Consulting in baza unui plan de inductie predefinit, cu derulare pe un interval de 6 luni, si se va desfasura atat la sediul angajatorului, cat si la sediul Agora Consulting (ambele in Cluj-Napoca).

  • Societate comerciala, angajam economist licentiat. Cerinte: cunostinte program WinMentor, cunoasterea legislatiei in vigoare, analiza pe centre de cost, cunostinte temeinice in contabilitate de gestiune, intocmire cash flow. Aptitudini: seriozitate maxima, usor adaptabil la munca in echipa, punctual. Relatii la tel. : .

  • 10

    Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

  • Ofer servicii de contabilitate si selectie/ administrare de personal pentru firme, cabinete medicale in programul Saga, WinMentor, inclusiv servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • 1

    SC PRESTIGE TRANSILVANIA SRL din CAMPIA TURZII angajeaza persoana la departamentul de Contabilitate . Cerinte: - studii in domeniul de contabilitate - experienta in domeniu cel putin 2 ani - persoana harnica si organizata Oferim salariu atractiv si seriozitate! Pentru detalii va rog sunati la sau

  • Economista si Inspector resurse umane cu vasta experienta ofer servicii de recrutare si administrare personal pentru firme in programul SAGA.

  • Cautam o persoana vorbitoare de limba poloneza si limba engleza la un nivel cel putin mediu. Nu este necesara experienta anterioara! Responsabilitati: procesarea facturilor din partea furnizorilor si generarea platii sugerate. Compania este o multinationala din Cluj-Napoca. Program de lucru: full-time.

  • 1

    Oferim servicii de contabilitate preturi avantajoase, începând de la 100 lei în funcție de volumul de munca. Informații

  • sercicii contabile si de conducere FLORESTI ,JUD CLUJ

  • Ofer 40%Din câștig. Doresc să atrag recomandări și câștigăm împreună bani frumoși vizionînd reclame pe kepmoney.

  • Economist cu experienta țin contabilitate la SRL de la introducerea actelor în contabilitate pana la depunerea declarațiilor, bilant. Pret incepand de la 100 lei in functie de volumul de munca.

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Floresti / Gilau Oras de lucru: Floresti / Gilau Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: Studii superioare in domeniul economic; Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; Cunostinte in utilizarea programului Contabil; Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil intocmeste si verifica balanta lunara; intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; evidenta inregistrarilor contabile; stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; intormirea si revizuirea balantei de verificare; intocmirea si depunerea bilanturilor; intocmirea situatiilor financiare; intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: Mediu de lucru placut. Posibilitate de dezvoltare profesionala. Echipa tanara. Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. Pachet salarial avantajos.

  • 7

    Firma de contabilitate dorim sa angajam contabil. Responsabilitati: - inregistrarea si verificarea documentelor in programul de contabilitate; - arhivarea documentelor primare; - intocmirea lucrarilor de inchidere lunare, trimestriale - mentinerea relatiei cu autoritatile de resort Cerinte: - Absolvent liceu economic , Student FSEGA , sau Masterand FSEGA - Cunostinte bune operare PC (Office) - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana responsabila, organizata

  • Salveaza cautarea