Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Cluj Cluj-napoca

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma de contabilitate din Cluj-Napoca, desfasuram activitati ce tin de contabilitate (evidenta si consultanta contabila, expertize contabile judiciare) si activitati de consultanta fiscala, incepand din 2003. Angajam: Contabil ( nivel experienta 2-3 ani) Cerinte: Asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor; Contabilizarea facturilor emise pentru clientii societatii; Inregistrarea incasarilor si platilor in lei conform extrasului de cont; Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa; Operarea avansurilor din trezorerie conform deconturilor; Inregistrarea facturilor de prestatii furnizori; Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR); Intocmirea balantei de verificare pentru clienti; Intocmirea diverselor situatii si rapoarte financiar-contabile si verificarea corelarii acestora; Asteptam cv-urile dvs pe adresa: recrutarehr2021_yahoo.com Prin aplicarea CV-ului dvs sunteti de acord cu prelucrarea datelor dvs cu caracter personal conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu carater personal. Acestea ne sunt necesare in desfasurarea procesului de recrutare.

  • 10

    Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

  • Expert contabil cu experienta de 30 de ani, ofer servicii de evidenta contabila completa, pentru firme mici si mijlocii, intocmire si depunere declaratii fiscale inclusiv certificare Bilant, evidenta salarii, relatia cu banca, registrul de casa, stocuri, imobilizari, relatia cu ITM precum si alte servicii contabile in functie de specificul activitatii clientului. Pretul este negociabil. Pot prelua acte si de la sediul clientului, daca acesta se afla in zona Cluj Napoca. Locatia biroului este in sat Corusu (com.Baciu) nr.8 jud. Cluj. Pot fi contactata la tel. sau pe e-mail

  • Lucrări contabile complete, de la acte primare la bilant ; Evidenta contabilă financiară si de gestiune; Raportări lunare, trimestriale, anuale către organele fiscale; Depunerea tuturor declaratiilor specifice legale în vigoare. Servicii salarizare complete; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare specifice; Relatia cu Inspectoratul Teritorial de Muncă; Certificarea situatiilor financiar-contabile intermediare si anuale; Consultanta financiară;

  • Economista si Inspector resurse umane cu vasta experienta ofer servicii de recrutare si administrare personal pentru firme in programul SAGA.

  • Firma de contabilitate membra CECCAR,  angajeaza contabil cu experienta. Cerinte: -experienta minim 3 ani pentru tinerea evidentei contabile complete pentru un portofoliu de societati din diverse domenii de activitate - cunostinte de contabilitate financiara -cunostinte minime de fiscalitate si salarizare -persoana responsabila, serioasa, organizata, interesata de o colaborare pe termen lung, stabila si dornica de a progresa si a acumula experienta -cunoasterea programelor de contabilitate SAGA SI DIEL constituie un avantaj. Beneficii: -salariu pornind de la 3.000 lei, negociabil in functie de experienta canditatului -decontarea transportului -decontarea abonamentului la telefon -prima de concediu, de Paste si de Craciun -posibilitate de promovare -program: de 8 ore/zi

  • 1

    Contabil Sef - Contabil Senior - Floresti / Gilau Oras de lucru: Floresti / Gilau Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: Studii superioare in domeniul economic; Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; Cunostinte in utilizarea programului Contabil; Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil intocmeste si verifica balanta lunara; intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; evidenta inregistrarilor contabile; stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; intormirea si revizuirea balantei de verificare; intocmirea si depunerea bilanturilor; intocmirea situatiilor financiare; intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: Mediu de lucru placut. Posibilitate de dezvoltare profesionala. Echipa tanara. Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. Pachet salarial avantajos.

  • Oras: Cluj-Napoca Nivel studii: studii superioare de economist sau contabil reprezinta un avantaj Departament: Financiar / Contabil Limbi straine: cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Nivel cariera: Mid-Level Tip job: Full-Time Industrie: Servicii invatamant alternativ Date contact: Email: Candidatul ideal: Experienta de minim 2 ani in gestionarea si realizarea evidentelor contabile. Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Experienta in folosirea unei aplicatii software de gestiune contabila (experienta in utilizarea SAGA reprezinta un avantaj). Gandire logica si atentie la detalii. Capacitate de lucru in echipa si individual. Abilitate de a gestiona propriul program si de a prioritiza eficient sarcinile. Bune capacitati de comunicare si relationare prin mijloace diverse (fata in fata, telefonic si in scris). Abilitate de a utiliza platforme de online banking (BT24, 24Banking etc.). Cunostinte in utilizarea Microsoft Excel / Google Sheet, respectiv Microsoft Powerpoint / Google Slides constituie un avantaj. Cunostinte de operare a unui program de tip ERP constituie un avantaj. Abilitatea de a delega in mod eficient sarcini si de a urmari indeplinirea lor in termenii stabiliti. Atitudine proactiva in identificarea, semnalarea si propunerea de solutii cu privire la diverse provocari sau probleme intampinate in cursul indeplinirii sarcinilor. Descrierea jobului Introducere documente primare in softul contabi, in conditiile in care verificarea inregistrarilor contabile si inchiderea lunii este externalizata catre o entitate specializata in domeniu. Extragere diverse informatii si fise din softul contabil, la cerere. Prestarea serviciilor conexe salarizarii, inclusiv intocmirea pontajului lunar, a concediilor de odihna si a concediilor medicale, dupa caz. Verificarea facturilor emise catre clienti si sesizarea erorilor identificate. Verificare facturi si rapoarte de activitate primite de la diversi furnizori cu raportare la contracte, solicitare documente corectate atunci cand e cazul. Pregatire ordine de plata aferente platilor catre furnizorii locali. Asistenta sefului de departament prin verificarea, la cerere, a diverse bugete, rapoarte, estimari si simulari ce tin de departamentul financiar. Gestionarea corespondentei primite de la sediile locale in materia documentelor contabile. Confirmare solduri si clarificare cazuri de furnizori neachitati. Arhivarea periodica a documentelor contabile. Calcul indicatori financiari cu raportare la bilant. Pregatirea anuala a registrului - inventar. Beneficii acordate salariatilor Pachet salarial motivant. Bonusuri de Paste si de Craciun. Decontare cheltuieli de transport. Posibilitate de a lucra cu program flexibil. Laptop de serviciu. Posibilitatea de a participa la cursuri de dezvoltare personala/profesionala.

  • 1

    MDM Group realizeaza selectie pentru un economist contabil. Candidatul ideal: Studii superioare economice (Finante-Contabilitate si/sau Gestiune) Capacitate de analiză, sinteză Persoana organizata, motivate, cu capacitate de asimilare rapida Responsabilitati: Verifica, inregistreaza si arhiveaza documente contabile Citeste, interpreteaza si verifica documentele contabile Efectueaza calcule fiscale Intocmeste balanta contabila, situatii financiare, diverse rapoarte financiare Beneficii: venituri reale incluse in contractul de munca training individual asigurat la locul de munca posibilitate de dezvoltare profesionala Daca esti interesat trimite CV-ul la adresa

  • Societate de contabilitate recruteaza Contabil-Resurse Umane. SC Studio Exxaccount Srl este o firma de contabilitate si consultanta in domeniul economic-financiar iar povestea noastra a inceput cu pasiunea pentru oameni, cifre si integritate profesionala. In ce credem? Credem in consecventa calitatii serviciilor oferite. Ce dorim? Sa oferim colaboratorilor servicii la cele mai inalte standarde in concordanta cu legea in vigoare, astfel cautam: O persoana care sa aiba o personalitate deschisa, abilitati de comunicare, spirit de echipa, sa fie atenta la detalii si organizata. Sa aiba capacitatea de a-si urmari si atinge obiectivele, capacitatea de gestionare a timpului si prioritatilor si de a lucra independent. Sa fie dornica de a invata lucruri noi. -cunoscator al programului Winmentor-constituie avantaj -experienta de lucru de minim 6 luni in domeniul contabilitatii-constituie avantaj Obiectivele postului de Contabilitate si Resurse Umane: Responsabilitati Contabilitate: Acest lucru presupune: -gestionarea relatiei cu clienti din diferite domenii de activitate -inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor puse la dispozitie de client (registru de casa, deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata, foi de parcurs etc) -organizeaza, controleaza si raspunde de desfasurarea activitatii financiar-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare pana la nivel de balanta/bilant. -relationarea cu institutiile publice Responsabilitati Resurse Umane si Salarizare: Acest lucru presupune: - gestionarea relatiei cu clienti din diferite domenii de activitate, -intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, desfacerea contractelor de munca, adeverintelor solicitate, -inregistrarea datelor angajatilor in programul WinMentor, -efectuarea intregii activitati de salarizare conform legii, -relationarea cu institutiile publice. Ce oferim: -posibilitate de dezvoltare profesionala -negocierea salariului in cadrul interviului in functie de nivelul de cunostinte -tichete de masa -bonusuri de Pasti/Craciun -mediu de lucru placut si dinamic Unde ne gasesti? Daca ti-am atras atentia, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail:

  • 1

    Economist cu experienta țin contabilitate la SRL de la introducerea actelor în contabilitate pana la depunerea declarațiilor, bilant. Pret incepand de la 100 lei in functie de volumul de munca.

  • 1

    Societate comerciala, angajam economist licentiat. Cerinte: cunostinte program WinMentor, cunoasterea legislatiei in vigoare, analiza pe centre de cost, cunostinte temeinice in contabilitate de gestiune, intocmire cash flow. Aptitudini: seriozitate maxima, usor adaptabil la munca in echipa, punctual. Relatii la tel. : .

  • Ofer servicii de contabilitate si selectie/ administrare de personal pentru firme, cabinete medicale in programul Saga, WinMentor, inclusiv servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • Salveaza cautarea