Anunțuri
Finante contabilitate Timis-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei/zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - Persoană metodică, atentă la detalii și cifre, capabilă să analizeze logic informațiile financiare; - Persoană proactivă, orientată spre propunerea de soluții pentru rezolvarea problemelor și cu capacitatea de prioritizare a sarcinilor primate; - Studii superioare; - Cunoscator al pachetului MS Office si al programului de contabilitate Saga; Responsabilitati: - Efectuarea înregistrărilor contabile uzuale ale societății privitoare la facturi clienți furnizori, extrase bancare etc. - Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; - Verificarea corespondenței dintre facturile client furnizor și contractele aferente și sesizarea inadvertentelor, după caz; - Menținerea relației cu furnizorii și clienții; - Emite facturi către clienți în platforma Saga a companiei conform condițiilor comerciale din contracte.
-
Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA
-
Angajez Contabil a pentru contabilitate primara telefon
-
Lic 29 Instalatii , distribuitor de materiale pentru instalatii termice , angajam FACTURISTA . Se lucreaza in program de contabilitate , receptii , facturare , bonuri fiscale , de asemenea sunt necesare cunostiinte de office ( word , excel ) pentru diverse oferte , se lucreaza cu clientii. Postul necesita organizare, atentie si munca in echipa ,. Asteptam implicare , integrare intr-un colectiv dinamic si dorinta de a invata . Programul de lucru este de la ora 8-17, luni-vineri, locatia Giroc . Va rugam trimiteti atasati CV .
-
Angajam Economist Contabil cu experienta in inregistrarea facturilor de clienti furnizori, extrase bancare, registrul de casa. De preferat cunostiinte de operare in programul NextUp (Ciel). Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon sau sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail
-
Firma de contabilitate, angajam economist cu experienta in vederea operarii actelor contabile ale firmelor din portofoliu. Mai multe detalii la telefon.
-
Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostinte de evidenta primara, declaratii, balanta, bilant, etc. Puteți atașa CV-ul. Sau pentru mai multe detalii, sunați. Acceptam si servicii pe baza de contract !
-
Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate; - experienta minim 1 an in domeniu pe o pozitie similara; - cunoasterea soft-ului SAGA; - cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar - contabile; - abilitati de comunicare si spirit de echipa; - abilitati de organizare, minutiozitate, atentie la detalii; - responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; - preocuparea continua pentru actualizarea prevederilor legislative in domeniu financiar contabil. Responsabilitati: - Tinerea evidentei contabil pentru portofoliul de client alocat; - Verificarea balantelor contabile si a fiselor ROL; - Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice; - Realizarea diferitelor rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Ce oferim noi: - Șansa de a acumula rapid experiență diversificată; - Locație centrală, accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun; - Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii; - Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; - Pachet salarial corelat cu experienta, diverse bonusuri.
-
SENIN SRL unic producator in Romania, in domeniul benzilor adezive, cu o vechime pe piata de 19 ani isi mareste echipa cu : Operator date productie (etichetare si monitorizari) Cerinte: studii medii 12 clase finalizate, Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet; Profesionist in domeniul financiar contabil si resurse umane. Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare. Cerinte: Studii superioare finalizate in stiinte economice Experienta in contabilitate si resurse umane, minim 3 ani; Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet; Cunostinte legislatie fiscala, legislatie resurse umane si proceduri contabile Cunostinte pana la intocmirea balantei contabile Responsabilitati : Intocmeste documentele de personal (CIM si anexe, decizii, AA, concedieri, somaj s.a.), inregistreaza in revisal (CIM) si pe site AJOFM(disponibilitate locuri de munca) inregistreaza si verifica in contabilitate documentele de casa, banca, facturi achizitii, bonuri de consum intocmeste notele contabile aferente lucrarilor repartizate si raspunde de corectitudinea acestora; asigura suport managerului financiar privind inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli, verificarea jurnalelor de TVA si a documentelor corespunzatoare, pentru intocmirea si indeplinrea in termen a declaratiilor fiscale si a obligatiilor fata de institutiile statului si fata de terti Beneficii: Acordam tichete de masa 30 lei zi lucratoare Asiguram transportul Program de lucru 8,30 16,30 , luni - vineri Posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; Locatie Calea Sagului, langa platforma Incontro
-
Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.
-
Suntem în căutarea unui ECONOMIST PERSOANA RECEPTIE FACTURI MARFA talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o poziție pe perioadă nedeterminată. Lugoj; Full time; 1 posturi Principalele sarcini includ: Verificarea și înregistrarea facturilor de furnizori interni și externi; Verificarea și reconcilierea soldurilor cu furnizorii; Efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; Efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; Refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al impachetarii sau comenzii emise; Respecti normele de depozitare si de manipulare a produselor; Respecti normele de siguranta ale alimentelor si de protectie a muncii; Anunti si colaborezi cu celelalte departamente ale societatii la rezolvarea problemelor identificate la momentul receptiei de marfa; Urmaresti si reduci la minim distrugerile si lipsurile de marfa; Anunti administratorul de stocuri in legatura cu eventualele corectii de care are nevoie; Operezi in sistem ambalajele primite si returnate la furnizori; Capacitate de organizare; Atenție către detalii; Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv plus bonusuri Tichete de masa
-
Cabinet expert contabil angajeaza contabila cu sau fara expierienta. Nu avem limita de varsta. Angajam si studenti. Angajam cu norma intreaga sau cu timp partial. Constituie avantaj cunoasterea programelor Saga, Ciel sau Winmentor Salariu atractiv. Rog CV si sau Scrisoare de intentie la Email:
-
Cautam colega pentru contabilitate primara resurse umane. Suntem o echipa de fete,harnice, responsabile, contiincioase si vesele. Vrem sa ne marim echipa. Daca crezi ca te cadrezi programeaza te la un interviu. pe strada gh doja nr 10 ap.2. lucram de luni pana vineri intre orele 09.00-17.00. Permisul de conducere, experinta in lucru cu Saga constituie un avantaj.
-