Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Smart Business Planning angajeaza operator introducere, validare și prelucrare date. Cerinte: Minim studii medii. Cunostinte informatice (pachetul Microsoft). Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor. Capacitate de lucru in conditii de stres si cu termene limita Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: Introducerea, validarea si prelucrarea datelor in programul Saga. Asigurarea conformitatii datelor introduse cu documentele primare. Intocmirea rapoartelor lunare solicitate de superiorul direct. Beneficii: Pachet salarial atractiv. Bonuri de masa.

  • Responsabilitati: - Contribuie la tinerea corecta la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea unui expert contabil; - Inregistreaza documente financiar contabile; - Intocmeste diverse situatii si rapoarte solicitate de clienti si conducerea companiei; - Pregateste diverse situatii contabile; - Indosariaza si arhiveaza documente; Cerinte minime necesare ocuparii postului: - Studii economice finalizate; - Cunostine de baza in domeniul contabilitatii; - Cunostinte: Pachet Office; - Abilitati de gandire analitica si rezolvarea problemelor; - Organizare, capacitatea de lucru in echipa, flexibilitate. Pentru detalii suplimentare, va asteptam pe Str. Forestierului, nr. 34, Tulcea. De asemenea, puteti suna la numarul de telefon sau .

  • Descriere sumara a postului 1- primeste si inreg avize de expeditie 2- receptioneaza meteriile prime ,componente 3- actualizeaza stocurile 4- opereaza stocurile (intr-iesiri-bonuri de consum) 5- emite avize de expeditie livrari produse finite 6- verifica pontajele angajatilor 7- verifica bonurile de consum 8- intocmeste situatia si evolutia zilnica a productiei 9- Gestioneaza operatiunile economice de contabilitate primara 10- Elaboreaza și redacteaza rapoartele necesare. 11- Elaboreaza si administreaza din punct de vedere logistic activitatile specific 12- Concepe i redactează documente 13- Administreaza si actualizeaza bazele de date specifice 14- Centralizeaza si urmareste comenzi Cerinte: Persoana responsabila, cu capacitate de planificare si organizare Limba engleza (nivel conversational); Cunostinte solide MS Office ( Excel , Word) Capabil de lucru intr-un mediu organizat si planificat Experienta intr-un post similar constituie avantaj Experienta intr-unul dintre domeniile logistica / achizitii / vanzari constituie avantaj; Studii liceale si/sau superioare finalizate (domeniul economic- reprezinta avantaj);

  • CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • Salveaza cautarea