Anunturi
Finante contabilitate TulceaCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Profesie
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 5 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
4
Smart Business Planning angajeaza operator introducere, validare și prelucrare date. Cerinte: Minim studii medii. Cunostinte informatice (pachetul Microsoft). Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor. Capacitate de lucru in conditii de stres si cu termene limita Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: Introducerea, validarea si prelucrarea datelor in programul Saga. Asigurarea conformitatii datelor introduse cu documentele primare. Intocmirea rapoartelor lunare solicitate de superiorul direct. Beneficii: Pachet salarial atractiv. Bonuri de masa.
-
Responsabilitati: - Contribuie la tinerea corecta la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea unui expert contabil; - Inregistreaza documente financiar contabile; - Intocmeste diverse situatii si rapoarte solicitate de clienti si conducerea companiei; - Pregateste diverse situatii contabile; - Indosariaza si arhiveaza documente; Cerinte minime necesare ocuparii postului: - Studii economice finalizate; - Cunostine de baza in domeniul contabilitatii; - Cunostinte: Pachet Office; - Abilitati de gandire analitica si rezolvarea problemelor; - Organizare, capacitatea de lucru in echipa, flexibilitate. Pentru detalii suplimentare, va asteptam pe Str. Forestierului, nr. 34, Tulcea. De asemenea, puteti suna la numarul de telefon sau .
-
Descriere sumara a postului 1- primeste si inreg avize de expeditie 2- receptioneaza meteriile prime ,componente 3- actualizeaza stocurile 4- opereaza stocurile (intr-iesiri-bonuri de consum) 5- emite avize de expeditie livrari produse finite 6- verifica pontajele angajatilor 7- verifica bonurile de consum 8- intocmeste situatia si evolutia zilnica a productiei 9- Gestioneaza operatiunile economice de contabilitate primara 10- Elaboreaza și redacteaza rapoartele necesare. 11- Elaboreaza si administreaza din punct de vedere logistic activitatile specific 12- Concepe i redactează documente 13- Administreaza si actualizeaza bazele de date specifice 14- Centralizeaza si urmareste comenzi Cerinte: Persoana responsabila, cu capacitate de planificare si organizare Limba engleza (nivel conversational); Cunostinte solide MS Office ( Excel , Word) Capabil de lucru intr-un mediu organizat si planificat Experienta intr-un post similar constituie avantaj Experienta intr-unul dintre domeniile logistica / achizitii / vanzari constituie avantaj; Studii liceale si/sau superioare finalizate (domeniul economic- reprezinta avantaj);
- Salveaza cautarea