Anunțuri
Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2020-05-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza in conditii foarte avantajoase receptioner hotel. Persoanele interesate trebuie sa aiba domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Chiar daca nu ai experienta, iti oferim training gratuit.
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel 3* angajeaza personal pentru postul de Receptioner. Prezenta placuta,cunoasterea unui soft hotelier prezinta avantaj ,in caz contrar de face instruire la locul de munca,min 1 limba de circulatie internationala,disponibilitate la lucru in ture 12 24,12 48 .Salarizare corespunzatoare si conditii bune de munca.Se cere si se ofera seriozitate.CV-uri zilnic la sediul din Calea Turzii nr 48
-
Angajam Receptioner a si Receptioner a Spa in cadrul hotelului Double Tree by Hilton City Plaza.
-
Promovat
Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro
-
Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.
-
Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Nadia Hotels angajează recepționeri pentru hotelul Nadia din Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici sau ne puteți contacta la numerele de telefon sau
-
Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)
-
Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare
-
Maestro Pizza caută un casier energic și prietenos pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești pasionat de industria ospitalității și dorești să lucrezi într-un mediu distractiv și plin de viață, aplică acum pentru această poziție! Responsabilități: Preluarea comenzilor și încasarea banilor de la clienți. Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin interacțiuni prietenoase și eficiente. Gestionarea corespunzătoare a tranzacțiilor și a sistemului de plată. Răspunderea la întrebările clienților și oferirea de recomandări despre meniul nostru. Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu publicul sau în domeniul ospitalității (preferabil dar nu obligatoriu) Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu activ. Salariu 2500-3000 Dacă ești un candidat prietenos și orientat către client, te așteptăm să aplici pentru această.
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza in conditii foarte avantajoase receptioner hotel. Persoanele interesate trebuie sa aiba domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Chiar daca nu ai experienta, iti oferim training gratuit.
-
Hotel 3*, situat in Eforie Nord, angajeaza permanent SEF RECEPTIE. Asadar, cautam o persoana: - tanara, dinamica, cu initiativa, perseverenta, care sa se implice in tot ceea ce face; - care sa aiba foarte bune capacitati de organizare, aptitudini de comunicare; - care sa aiba cunostinte de operare PC; - care sa aiba cunostinte de limba engleza. Se asigura transportul ! Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .
-
Resort Sky angajeaza personal: --ajutori bucatari, pentru gratar - 2 persoane -ajutor bucatar pentru preparare salate - 1 persoana -barman ospatari -personal curatenie manipulant -cameriste Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam