Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • Angajam Manager Hostel in Costinesti

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro

  • Duman Oriental Cuisine

    Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!

  • Angajam tehnician echipamente horeca - Timisoara

    Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate

  • 1

    Receptioner Hotel + Ospatar

    Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)

  • 2

    Angajam Receptioner/a Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte:    Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare;  Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);  Limba engleza scris/vorbit   Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare;  Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;  Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate.    Conditii:   Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat;  Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta;  Tichete de masa;  Prime si bonusuri in functie de performanta;  Oportunitati de training formare profesionala.      Responsabilitati:   Intampinarea clientilor;  Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera;  Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului;  Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice;  Incasarea tarifului pentru cazare.  Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs

  • 3

    Piatra Pinului angajează Recepționeri și Ospătari, Gura Humorului

    Vino în echipa noastră! Primăvara este în aer și suntem entuziasmați să ne pregătim pentru sezonul cald care se apropie rapid! Suntem în căutarea unor persoane talentate și prietenoase pentru a se alătura echipei noastre. Dacă te pasionează să faci oamenii să se simtă bineveniți și să le oferi o experiență memorabilă, ești binevenit! Poziții disponibile: Recepționeri și Ospătari Beneficii: Salariu competitiv și bonusuri pentru performanță Mediu de lucru dinamic și plin de energie Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională continuă Flexibilitate în program Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, dar nu este obligatorie - suntem dispuși să oferim training adecvat! Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu prietenos și dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau vino direct la locația noastră pentru a aplica în persoană. Informații la telefon: Hai să facem împreună această primăvară și vară memorabile pentru oaspeții noștri!

  • 6

    Hotel 4**** angajam receptioner a

    Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail

  • 15

    Recepționer/ă Hotel Excelsior

    Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 3

    Angajam Receptioner hotel

    Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

  • 2

    Beach Boy Pool Boy

    Descrierea postului Hotel Zenith MAMAIA angajeaza cu CONTRACT PERIOADA DETERMINATĂ: BEACHBOY și POOL BOY - Condiții foarte bune de muncă - Salariu integral consemnat in contractul de munca - Transport parțial decontact - Asigurarea mesei de prânz Doriți mai multe detalii? Contactati-ne la numarul de telefon din cadrul anunțului în intervalul 09.00 - 16.00 (LUNI - VINERI) și vă vom oferi toate detaliile!

  • 6

    Angajam receptioner hotel

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 2

    Angajăm recepționeră

    Angajăm Recepționeră Vrei să faci parte din familia noastră creativă și dinamică? Dacă da, te așteptăm la Salon Beauteafull!

  • 3

    Receptioner Sef Permanent

    Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!

  • 1

    Sef receptie hotel

    Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa

  • Receptioneră Hotel 3 stele (Program de Zi) - Zona Băneasa, București

    Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!

  • 31

    Hotel Duke angajeaza receptioner

    Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!

  • 6

    Receptionera Zet Hotel *****

    Echipa noastra cauta Receptionera - Zet Hotel Timisoara Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture 12 24, 12 48 Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Zet (strada Mareșal Constantin Prezan,nr 80,Timisoara)

  • 3

    Hotel Savoy Mamaia 4* angajeaza RECEPTIONER pentru sezonul 2024

    DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.

Salvează căutarea