Anunțuri
Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-01-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Vrei sa faci parte din echipa hotel Hera Predeal ? Angajam receptioneri si ospatari.Cerinte: abilitate de comunicare cu colegii de echipa, capacitate de organizare,salariu atractiv+tichete masa si un mediu de lucru profesionist
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel 3* angajeaza personal pentru postul de Receptioner. Prezenta placuta,cunoasterea unui soft hotelier prezinta avantaj ,in caz contrar de face instruire la locul de munca,min 1 limba de circulatie internationala,disponibilitate la lucru in ture 12 24,12 48 .Salarizare corespunzatoare si conditii bune de munca.Se cere si se ofera seriozitate.CV-uri zilnic la sediul din Calea Turzii nr 48
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.
-
Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,
-
Promovat
Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.
-
Hotel situat in Eforie Nord angajeaza: - CAMERISTE Se asigura transportul / cazarea si masa. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .
-
Ești entuziast, proactiv și plin de energie? Haide în echipa noastră! Steaua de Mare Hotels & Resort își mărește echipa și angajează personal receptie pentru hotelurile Delfinul si Meduza din Eforie Nord. Program de lucru: 12 cu 24, 12 cu 48, mai exact: tura de zi, urmată de tură de noapte (a doua zi), urmată de doua zile libere. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Posibilitate de cazare și masă. Te asteptăm să ne cunoaștem! Pentru mai multe informatii, ne poti contacta telefonic: (program 08:00 - 17:00).
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Arad cladire Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Hanul Domnesc - angajeaza receptioner a ,program 12 24 si 12 48, si camerista program flexibil.
-
Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture.
-
Executarea de operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice din firma, in scopul functionarii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica.
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.
-
Te entuziasmează ideea de a lucra cu cei mici într-un mediu plin de acțiune și distracție? Echipa noastră de Laser Tag este în căutare de noi membri pentru a supraveghea și coordona evenimentele pentru copii. Dacă ești o persoană responsabilă, prietenoasă și plină de energie, ne-ar plăcea să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău la sau contactează-ne la pentru mai multe informații. Alătură-te nouă și transformă fiecare zi într-o aventură memorabilă! Post dispinibil în Lipovei și în Centru!
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam elevi studenti pentru perioada verii chelner,pentru piscina si terasa bar.Programul este flexibil,part-time,sau full time.
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Angajam recepționera - hostess. Candidatul ideal: Persoana responsabila, abilități de comunicare, simț de improvizație dezvoltat, dinamica, atenta la detalii, capacitate organizatorica. Disponibilitate pentru lucru in ture. Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora. Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților. Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări. Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera. Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona. Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți : check-in check-out; Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post contactează-ne pe whatsapp sau trimite-ne CV -ul pe adresa de email.
-
Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..
-
Hotel din statiunea Eforie Nord angajeaza receptioneri pentru sezonul 2024 - cunoasterea programului de gestiune hoteliera - Fidelio - reprezinta un avantaj. Se deconteaza transportul sau se ofera cazare si masa pentru cei din afara judetului. Detalii despre salariu - la interviu.
-
Promovat
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
, - , ! Restaurantul K10 caută un care să se alăture echipei noastre și să se ocupe de preluarea comenzilor și gestionarea acestora. Responsabilitățile includ preluarea comenzilor prin telefon, gestionarea comenzilor și transmiterea lor către bucătărie, gestionarea livrărilor și a comenzilor online, precum și menținerea unei bune relații cu clienții noștri. Dacă te interesează această oportunitate, te rugăm să ne suni la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!