Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-03-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur

    Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur cu experienta.

  • 5

    ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa

    Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.

  • Asistent Manager HOSTEL PERLA

    Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.

  • 10

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • 3

    Angajam sef receptie si receptionere

    Pentru hotel, in Eforie Nord, angajam sef receptie (cu experienta) si receptionere ( experienta minima sau fara experienta). Oferim: - salariu atractiv - contract de munca - masa - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea, Navodari) sau cazare pentru personalul din tara. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.

  • 1

    VEGA HOTELS angajeaza Agent contractari si achizitii

    Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.

  • 79

    Asistent Organizare Comenzi pentru Livrare la Domiciliu

    Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei

  • 6

    Hotel Confort angajeaza Front Office Receptioner

    Hotel 3* angajeaza personal pentru postul de Receptioner. Prezenta placuta,cunoasterea unui soft hotelier prezinta avantaj ,in caz contrar de face instruire la locul de munca,min 1 limba de circulatie internationala,disponibilitate la lucru in ture 12 24,12 48 .Salarizare corespunzatoare si conditii bune de munca.Se cere si se ofera seriozitate.CV-uri zilnic la sediul din Calea Turzii nr 48

  • SC Sinaia SA angajeaza

    SC SINAIA SA, cu sediul in Sinaia, scoate la concurs urmatoarele posturi: - INGRIJITOR SPATII HOTELIERE - 2 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE .

  • Receptioner si Receptionera Spa

    Angajam Receptioner a si Receptioner a Spa in cadrul hotelului Double Tree by Hilton City Plaza.

  • 2

    Angajam Recepționeră Recepționer hotel 3*- 4*

    Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub

  • 14

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • Angajam Manager Hostel in Costinesti

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro

  • Duman Oriental Cuisine

    Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!

  • Angajam tehnician echipamente horeca - Timisoara

    Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate

  • 3

    recepționer hotel Eforie Nord

    Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.

  • 1

    Receptioner Hotel + Ospatar

    Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)

  • Cautam Casieri pentru locatia din Pitesti

    Maestro Pizza caută un casier energic și prietenos pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești pasionat de industria ospitalității și dorești să lucrezi într-un mediu distractiv și plin de viață, aplică acum pentru această poziție! Responsabilități: Preluarea comenzilor și încasarea banilor de la clienți. Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin interacțiuni prietenoase și eficiente. Gestionarea corespunzătoare a tranzacțiilor și a sistemului de plată. Răspunderea la întrebările clienților și oferirea de recomandări despre meniul nostru. Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu publicul sau în domeniul ospitalității (preferabil dar nu obligatoriu) Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu activ. Salariu 2500-3000 Dacă ești un candidat prietenos și orientat către client, te așteptăm să aplici pentru această.

  • 2

    Angajez SEF RECEPTIE post permanent

    Hotel 3*, situat in Eforie Nord, angajeaza permanent SEF RECEPTIE. Asadar, cautam o persoana: - tanara, dinamica, cu initiativa, perseverenta, care sa se implice in tot ceea ce face; - care sa aiba foarte bune capacitati de organizare, aptitudini de comunicare; - care sa aiba cunostinte de operare PC; - care sa aiba cunostinte de limba engleza. Se asigura transportul ! Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .

Salvează căutarea