Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-06-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • 1

    Hotel 3 stele Eforie Sud angajeaza Manager Hotel si receptioneri

    Hotel 3 stele din Eforie Sud angajeaza manager hotel (tot timpul anului) si receptioneri (sezonier). Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să oferi servicii excelente și să faci oaspeții să se simtă bineveniți, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Oferim pachet salarial atractiv, cazare, masa. Responsabilitati Manager Hotel: Persoana cu gandire strategica, responsabila, independenta, proactiva, organizata, eficientă, orientata catre rezultate, cooperare si dezvoltare Orientare catre customer care si managementul resurselor umane, cu focus permanent pe fidelizarea oaspetilor si a echipei Abilitati excelente de leadership, management si comunicare Orientare spre gasirea permananta de solutii eficiente la situatii complexe Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente intr-un mediu dinamic si provocator Abilitati foarte bune de time management si project management Experienta in gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli operationale si in realizarea indicatorilor de performanta Flexibilitate si disponibilitate de a lucra in weekenduri si de sarbatori, in functie de activitatea operationala Responsabilități Receptioner: Primirea oaspeților într-un mod călduros și prietenos la sosirea lor în hotel. Efectuarea check-in-ului și check-out-ului clienților într-o manieră eficientă și profesionistă. Furnizarea informațiilor despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale și recomandările de vizitare. Gestionarea rezervărilor și a cererilor de informații prin telefon, e-mail sau personal. Soluționarea solicitărilor și plângerilor clienților într-un mod prompt și eficient. Cooperarea cu alte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență de calitate pentru oaspeți.

  • angajam pentru post de electrician

    Executarea de operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice din firma, in scopul functionarii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica.

  • 3

    recepționer hotel Eforie Nord

    Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.

  • 4

    Sala de fitness angajam antrenor

    Sala de fitness angajam antrenor fitness cu abilitati de comunicare si orientare catre clienti, dinamic, responsabil. Esti potrivit? Daca da, atunci trimite-ne C.V.-ul pe adresa de email si noi te contactam!

  • 2

    Formam echipa la Hotel Restaurant Belvedere!

    Echipa noastră de profesioniști este pregatită să primească noi colegi pe postul de ADMINISTRATOR TEHNIC HOTEL. Candidatul ideal: - Constituie avantaj experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; Descrierea jobului: - Realizează servicii de mentenanta pentru camerele din hotel, spatiile comune, etc - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc. - Intervine in caz de avarii la instalatii , remediaza si raporteaza interventiile efectuate Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email si pentru orice informații ne puteți contacta telefonic.

  • 1

    NF Palace Hotel angajează receptionist(ă)

    NF Palace Hotel angajează recepționer(a) Hotelul se situează în centrul vechi al Bucureștiului Strada ion ghica nr4 -postul nu necesita experiență -incepere imediata -program in ture Cerințe: - bune abilitați de comunicare și organizare, capabile sa facă față unor situații cât mai diverse; - limba engleza obligatorie,alte limbi vorbite prezintă un avantaj Responsabilitati: - preluarea, înregistrarea rezervărilor si soluționarea eficienta a tuturor solicitărilor venite din partea clienților; - primirea si cazarea clienților si întocmirea actelor necesare cazării; - colaborarea cu toate departamentele: housekeeping, tehnic Te așteptăm pentru interviu cu mare drag. NU OFERIM CAZARE

  • Angajej receptioner, hotel vitan

    ANGAJEZ RECEPTIONER CU SAU FARA EXPERIENTA .ADRESA CALEA VITAN NR 273 S3 BUCURESTI HOTEL VITAN TEL

  • 1

    Hotel restaurant din Brasov angajeaza receptioner

    Hotel Astra din Brasov angajează 2 receptioneri - Se lucreaza in ture - Se asigură masă caldă - Salariul atractiv se negociaza la interviu. Este necesara un minim de experienta pe o pozitie similara. Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati. Va asteptam la interviu!

  • 1

    Hotel 4**** angajam receptionera

    Hotel 4****, nou deschis in Timisoara, angajam receptionere. Experienta nu este necesara dar constituie un avantaj. Daca esti absolventa de liceu si vorbesti limba engleza, minim la nivel conversational, te asteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara, plina de energie si vesela. Oferim salariu intre 2800 - 3200ron net, in functie de experienta ta.

  • 7

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • 1

    post de gradinar pentru un pensionar vrednic

    Bucuresti ,Sos, Nordului (Parcul Herastrau), societate comerciala cauta un pensionar cu drept de munca pentru postul de intretinere curte, spatii verzi, eventual cu jumatete de norma. Locul de munca se afla chiar la sediul societatii, program flexibil, lucru intr-un mediu placut. Va rog sa lasati o minima descriere si un numar de telefon !

  • Job pentru perioada de vara

    Cautam student sau pensiunar pentru perioada de vara,parte time, la o pensiune din Tg Mures. Mai multe detalii la:

  • Silver Mountain Resort &Spa angajeaza hamal

    Silver Mountain Resort &Spa angajeaza hamal, se ofera cazare, masa si bonusuri

  • 1

    angajam facturist

    Sc Taviany srl angajeaza facturist pentru Vaslui.

  • 13

    Hotel Belvedere isi mareste echipa!

    Formăm echipa la HOTEL BELVEDERE! Echipa noastră de profesioniști este pregatită să primească noi colegi pe urmatoarele posturi: CAMERISTA, OSPATAR, BARMAN, AJUTOR BUCATAR, BUCATAR, intr-o locație cu un renume greu de egalat! Oferim salariu atractiv si un mediu de lucru stabil și de calitate. Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email si pentru orice informații ne puteți contacta telefonic.

  • Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur

    Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur cu experienta.

  • 3

    ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa

    Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.

  • Angajam Receptioner - Hotel Carolina

    Hotel Carolina Heritage de 3 stele din Alba Iulia angajeaza receptioner full time. Programul de lucru incepe de la ora 08:00 si include si weekendul prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic. Responsabilități și sarcini: - asigură păstrarea registrului unic de intrări ieșiri al organizației; - asigură activitatea de telefonie centrală a organizației; - asigură activitatea de informații generale pentru public; - stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ; - păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație; - duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general; - răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (email, faxuri, oferte etc); - răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct; - asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor; - ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri; - asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații); - preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice; - ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora; - primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri; - îndeplinește activitățile de protocol; - furnizează cu amabilitate informațiile solicitate; - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă; - întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct; - răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor; - răspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste și ziare; urmărește și verifică primirea lor; - asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite; - prepara cafea la cererea oaspetilor si serveste. - face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate; Avantaje la angajare: - Cunoaste limba engleza. - Este amabil si sociabil.

Salvează căutarea