Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2022-05-15

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Hotel Transilvania Cluj angajeaza receptioner

    Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca angajeaza receptioner full-time. Vino sa te alaturi echipei de specialisti Hotel Transilvania, un hotel de 3 stele, in centrul Clujului, unde oferim un mediu de lucru motivant si program avantajos. Cerințe: - limba engleză - obligatoriu - cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj - aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel) - studii în domeniul turismului sau experiență ca recepționer - avantaj Descrierea postului: - preia și înregistrează rezervările; - primește, înregistrează și cazează clienții; - tine evidenta clienților în programul informatic de recepție hoteliera; - promovează produsul turistic hotelier; - aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei; - negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite; - efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur); - operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur; - transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților; - înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție; - rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate; - la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată. Aptitudini la locul de munca: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; -nivel inalt de responsabilitate; -bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Programul de lucru: Program in ture de 12-24 12-48: - se lucreaza tura de zi de la 8: de ore libere dupa tura zi - ziua urmatoare se lucreaza tura de noapte de la 20: de ore dupa tura de noapte (2 zile libere) Beneficii: - salariu motivant - spor de noapte - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata. - situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. - se acorda diploma de recepționer, acreditata de ministerul turismului, recunoscuta pe tot teritoriul României, pe baza participării la cursului la locul de munca - participare gratuita la primul curs care se va desfășura la sfârșitul perioadei contractuale de 1 an.

  • 21

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Arad cladire Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • 2

    angajam facturist

    Sc Taviany srl angajeaza facturist pentru Vaslui.

  • 2

    Receptioner Hotel

    Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture.

  • 7

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • 1

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic.. Acesta coordoneaza si planifica activitatile de intretinere si reparatii ale hotelului Orizont Raspunde coordoneaza si supervizeaza activitatea departamentului Tehnic al Hotelului Orizont la standardele industriei aliniate cu legislatia in vigoare. Efectueaza activitatile necesare pentru planificarea, organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de prevenire si stingere a incendiilor, conform normelor in vigoare) Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani (experienta in industria ospitalitatii reprezinta avantaj); Cerinte: coordoneaza si asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele Companiei, participand activ si monitorizand atent toate aspectele specifice Departamentului Tehnic; asigura o comunicare permanenta si eficienta cu celelalte structure oganizatorice din cadrul Hotelului se documenteaza si aplica cele mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor instalatiilor, pentru lucrarile de modernizare tehnologica sau de investitii; elaboreaza si mentine Calendarul de mentenanta al echipamentelor aflate în dotarea diverselor compartimente din cadrul societatii, atat cu privire la reviziile obligatorii, cat si la cele preventive; asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare; mentine o buna relatie cu partenerii agreati si asigura si asigura necesarul de unelte, echipamente si piese de schimb; urmareste executia proiectelor, urmarind incadrarea in premisele de executie si colaboreaza cu Managementul Companiei in vederea organizarii comisiei de receptie si verifica periodic, in teren, exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; adreseaza cu promptitudine defectiunile ivite la echipamente, instalatii sau tablouri electrice si monitorizeaza remedierea acestora; in cazul auditarilor verificarilor cu tematica tehnica, reprezinta hotelul in fata organelor de control asigura raspunsul la toate solicitările organelor de control si rezolva prompt situatiile specifice din departamentul tehnic; asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii. .Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta! Ce oferim: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Ore suplimentare platite si bonuri de masa la valoarea maxima de 33 lei zi lucrata Zile de concediu de odihna proportional cu vechimea in munca (intre 22 si 27 zile) Salariu in functie de experienta, aptitudini si implicare Posibilitate de dezvoltare profesională si invatare la locul de munca

  • 5

    Angajam urgent supraveghere petreceri copii!

    Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!

  • 15

    Recepționer/ă Hotel Excelsior

    Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 1

    post de gradinar pentru un pensionar vrednic

    Bucuresti ,Sos, Nordului (Parcul Herastrau), societate comerciala cauta un pensionar cu drept de munca pentru postul de intretinere curte, spatii verzi, eventual cu jumatete de norma. Locul de munca se afla chiar la sediul societatii, program flexibil, lucru intr-un mediu placut. Va rog sa lasati o minima descriere si un numar de telefon !

  • ARCA Resort angajează Receptioner

    Dacă ești o persoană pasionată de industria ospitalității și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la ARCA Resort, te încurajăm să aplici pentru postul de receptioner. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.

  • 2

    Receptioner ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare

  • 5

    Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 1

    S.C. Geraico Prod Com S.R.L. angajeaza - MANAGER HORECA - Hateg (Jud. HD)

    Suntem in cautarea unei persoane organizate, resposabila, cu atitudine pozitiva, hotarata, adaptabila si care sa  demonstreze in acelasi timp si autocontrol care se va ocupa administrarea si coordonarea activitatii si personalului din locatiile noastre: BISTRO ART GRIL, ART MOTEL si CLUB HAOS. Responsabilitati:          Sa coordoneze si supravegheze  activitatea personalului din subordine, asigurandu-se ca serviciile  prestate de acestia sa fie la nivelul standardelor de calitate;          Sa organizeze si supravegheze intreaga activitate a celor trei locatii, astfel incat sa fie posibila atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti. Sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor si sau reclamatiilor clientilor;          Raspunde de administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta si monitorizarea cheltuielilor respectand bugetul alocat in activitatea  de aprovizionare si organizare a locatiei. Noi oferim:          un loc de munca stabil;          un pachet salarial format din salar net intre 3.500 - 4.000 RON + BONUSURI DE PERFORMANTA;          tichete de masa in valoare de 40 RON zi;          sansa sa muncesti intr-un loc impreuna cu oameni cu experienta. Daca simti ca esti potrivit a, atunci aplica acum si te vom contacta noi.

  • 13

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • 5

    Hotel-restaurant angajeaza instalator fochist cu atestat ISCIR

    Complex hotelier, aflat in Bucuresti, Bdul Metalurgiei - Berceni, cautam instalator fochist cu experienta in exploatare si mentenanta instalatii. Lucru in ture, contract de munca, salariu fix + bonuri de masa.

  • 2

    Angajez Receptioneri

    Hotel din statiunea Eforie Nord angajeaza receptioneri pentru sezonul 2024 - cunoasterea programului de gestiune hoteliera - Fidelio - reprezinta un avantaj. Se deconteaza transportul sau se ofera cazare si masa pentru cei din afara judetului. Detalii despre salariu - la interviu.

  • 3

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza personal HORECA

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza : -camerista (2500 lei net) -receptioner hotel (3500 lei net), solicitam experienta minim un an si calificare Oferim cazare si 3 mese pe zi.

Salvează căutarea