Anunțuri
Personal receptie si administratie Disponibil din: 2020-06-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Passion Night Club oferă loc de munca SERIOS pentru hostess animatoare dansatoare cu sau fără experiență. Nu punem accent pe aspectul fizic !! Dacă ai peste 18 ani , ești o fire deschisă sociabilă și fără inhibiții te invităm să faci parte din echipa noastră bazată pe respect , încredere și susținere. Facilități. Un job ușor și distractiv într-o locație centrala , elegantă și discretă având un circuit închis . Vei fii plătită zilnic pe baza comisionului de 50% din consumație Bonusuri la sfârșitul fiecărei luni. Carte de munca Program de 6 ore Cursuri de dans profesional Acces gratuit Sală fitness plus Solar . Protocol gratuit Se poate oferii și cazare Accesul interzis clienților sub 35 ani.
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam elevi studenti pentru perioada verii chelner,pentru piscina si terasa bar.Programul este flexibil,part-time,sau full time.
-
**Oportunitate de carieră: Receptionera la Hotel Parc Mamaia** Hotel Parc Mamaia, o destinație emblematică a statiunii, caută receptionera talentata și dedicata, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionata de ospitalitate și aveți abilități excelente de comunicare, vă invităm să faceți parte din experiența noastră . **Responsabilități:** - Primirea oaspeților cu căldură și profesionalism - Efectuarea check-in și check-out într-un mod eficient - Oferirea informațiilor relevante despre serviciile hotelului și atracțiile locale - Gestionarea rezervărilor și asigurarea unei comunicări eficiente **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul hotelier (recepție este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză - Atitudine pozitivă și orientare către clienți - Abilități organizatorice și atenție la detalii **Oferim:** - Mediu de lucru prietenos și profesionist - Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe remarcabile - Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale Dacă sunteți pregătita să vă alăturați unei echipe de excelență, vă rugăm să ne contactati printr-un mesaj privat sau la telefon pentru a va oferi toate detaliile necesare. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim candidatul potrivit pentru a contribui la continuarea succesului Hotelului Parc Mamaia.
-
Hotel Ambasador Mamaia angajeaza receptionere pe perioada 25.04-30.09.2024 Cautam personal amabil, cu abilitati dezvoltate de comunicare
-
Hotel Angellis Angajam Receptioner: -Cunostinte limba engleza minim nivel mediu; -Abilitați de utilizare a calculatorului (word, Excel, web, programe Horeca) -Seriozitate, punctualitate, Atitudine pozitiva, aspect fizic placut, optimism, flexibilitate; -Initiativa, dedicat si orientat catre cerintele clientilor; -Bune abilitati de vânzare și comunicare;
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza receptionera. Nu asiguram cazare! Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00
-
Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
CAUT ANGAJAMENT ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate program prelungit. Cunostinte contabilitate primara,retetare,stocuri,bugete,etc. Organizare evenimente. Foarte bune cunostinte de programe Horeca:Pynbooking,Expressoft,Opera,Solon,etc. SUNT DISPUS PENTRU RELOCARE-VALEA PRAHOVEI. CV-LA SOLICITARE. CAUT POST PERMANENT. OFER ȘI CER SERIOZITATE.
-
Cerinte: operare PC (Opera, MS Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza; Diploma receptioner constituie un avantaj; Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare;Efectueaza serviciile suplimentare specifice activitatii de receptie; Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor;Preia rezervari;Colaboreaza strans cu celelalte departamente ale hotelului; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Conditii:Salariu atractiv;Tichete de masa;Transportul decontat
-
Pensiunea Select din Micălaca angajează recepționeră. Se lucrează 2 zile cu 2 libere, de la ora 7.00 - 21.00. Se oferă 3000 de lei în mână + 2 mese calde zi.
-
Angajam receptioner hotel Contract full time Salariu net: 3000 Ron Candidatul Ideal: - Studii de specialitate - Cunostinte limba engleza - Experienta minima in domeniu- 1 an - Cunostinte operare PC, operare baza de date - Foarte bune abilitati de comunicare - Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa - Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii
-
JN Boutique Hotel este un loc cu o eleganță aparte, creat pentru a-ți oferi o stare de bine. Ne dorim ca oaspeții noștri să aibă parte de cele mai confortabile experiențe, de aceea ne-am gândit cu atenție la fiecare detaliu care ar putea impresiona. Candidatul Ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture zi noapte. Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale. Salariu incepe de la 2500 lei net, in functie de experienta. Daca cele scrise mai sus rezoneaza cu tine te asteptam in echipa JN Boutique Hotel.
-
Motel-Restaurant Darste din Sacele angajeaza în condiții avantajoase ospătar și receptioner.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Hotel Anastasia Sibiu angajeaza receptioner. Cerinte: - limba engleza (nivel mediu) - cunostinte elementare la calculator Program de lucru pe timp de noapte (se vor lucra 15 nopti/luna). Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.
-
Bazin de inot situat in sectorul 6,cautam persoana pt postul de receptioner. Se lucreaza in doua schimburi si un weekend pe luna.
-