Locuri de munca Personal receptie, administratie hotel - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Promovat
Cautam un coleg -a amabil,-a organizat, și care sa cunoasca limba romana si engleza in zona Piata Badea Cartan. Salariul este crescător in functie de competente! Mai multe relații la telefonul afișat. Experiența constituie un avantaj!
-
Promovat
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Dorim să ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Raspunde de activitatile de primire, cazare clienti, intocmirea actelor necesare cazării clien ilor; - Raspunde de rezervarea camerelor; - Raspunde de preluarea i inregistrarea rezervărilor de la clien i; -Raspunde de promovarea serviciilor si produselor oferite de societate clientilor; - Informeaza conducerea societatii despre feedback-ul obtinut de la clienti in ceea ce priveste serviciile produsele societatii; - Asigura rezolvarea prompta a reclamatiilor clientilor si mediaza conflictele cu acestia intr-un mod care sa nu produca prejudicii de imagine sau financiare societatii; - Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si asigura directionarea lor in conformitate cu procedurile interne existente sau cu dispozitiile primite de la superiori; - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei activitatilor de incasari si plati prin casieria receptiei; - Raspunde de evidenta si gestionarea documentelor cu regim special si a altor documente utilizate pentru operatiuni de incasari plati (facturi, chitante etc) CERINTE: - Studii superioare medii, - Cunoștințe de limba engleză; - Calificare receptioner; - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; Beneficii: - Salariu motivant; -Tichete de masa; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa - Relatii la telefon
-
Caut angajament ca director hote/pensiune zona Predeal, posed brevet în turism și carnet categoria B. Experienta de peste 25 ani.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Hotel 4* din Poiana Brasov, angajeaza barnani si ospatari cu minim de experienta, asiguram pe langa salariu si cazare si 3 mese pe zi, , asteptam cv . Multumim
-
Cerințe: seriozitate amabilitate limba engleză (reprezintă un avantaj) experiență (reprezintă un avantaj) Responsabilități: prezentarea și recomandarea produselor servirea clienților organizarea și curățarea cu atentie a spațiului de muncă