Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Disponibil din: 2020-12-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Recepționera Hotel Perla - Costinesti

    Hostel PERLA Costinesti cauta colegi ,entuziasti și dedicati! Asiguram cazare si masa! Dacă sunteți o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine prietenoasă, suntem interesați să vă avem în echipă! Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj. Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier. Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să fiți comunicativ, atent la detalii și să aveți abilități excelente de gestionare a timpului. De asemenea, trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu aglomerat și să vă mențineți calmul în situații de presiune. Descrierea jobului Solutioneaza problemele și plângerile oaspeților. Gestioneaza platile si facturile. Ofera informatii necesare despre facilitatile hotelului si atractiile locale. Efectuaza procedurile de check-in si check-out pentru oaspeti. Net: 3000 RON

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare

  • 2

    Receptioner/ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford Timișoara, un hotel de business, situat strategic în apropiere de centrul orașului, este în căutarea unui Receptioner/ă Hotel entuziast/ă și dedicat/ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către servicii de calitate și pasionată de industria ospitalității, vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate, asigurându-ne că se simt întâmpinați și confortabili. Înregistrarea și gestionarea eficientă a check-in-urilor și check-out-urilor pentru a asigura o experiență fluidă oaspeților noștri. Furnizarea de informații complete despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale, restaurante și alte activități. Gestionarea rezervărilor și confirmarea acestora, asigurându-ne că sunt corecte și actualizate. Soluționarea promptă și eficientă a solicitărilor și plângerilor oaspeților, depășindu-le așteptările. Coordonarea cu diferitele departamente ale hotelului pentru a asigura oaspeților o experiență integrată și de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau într-un rol similar de recepționer/ă constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu un accent deosebit pe profesionalism și amabilitate. Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional este obligatorie, iar cunoașterea altor limbi străine este considerată un avantaj. Abilități organizatorice remarcabile și capacitatea de a face față situațiilor de stres. Atitudine pozitivă și dorința de a oferi servicii de calitate superioară oaspeților noștri. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de business , cunoscut pentru serviciile de calitate oferite oaspeților. Program de lucru de 8 ore pe zi, asigurând un echilibru între viața profesională și cea personală. Sâmbăta și duminica libere pentru a vă bucura de timpul liber cu familia și prietenii. Mediu de lucru stimulativ și sprijinitor, unde se promovează dezvoltarea profesională. Salariu atractiv și pachet de beneficii motivaționale. Dacă sunteți interesat/ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră actualizat la adresa de email: sau să ne contactați la numărul de telefon . Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate. Hotel Oxford Timișoara Adresa: Str. Garofitei nr. 26, Timișoara Website: www.hotel-oxford.ro Tel:

  • 2

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 113

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • 1

    Hotel 3 stele Eforie Sud angajeaza Manager Hotel si receptioneri

    Hotel 3 stele din Eforie Sud angajeaza manager hotel (tot timpul anului) si receptioneri (sezonier). Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să oferi servicii excelente și să faci oaspeții să se simtă bineveniți, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Oferim pachet salarial atractiv, cazare, masa. Responsabilitati Manager Hotel: Persoana cu gandire strategica, responsabila, independenta, proactiva, organizata, eficientă, orientata catre rezultate, cooperare si dezvoltare Orientare catre customer care si managementul resurselor umane, cu focus permanent pe fidelizarea oaspetilor si a echipei Abilitati excelente de leadership, management si comunicare Orientare spre gasirea permananta de solutii eficiente la situatii complexe Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente intr-un mediu dinamic si provocator Abilitati foarte bune de time management si project management Experienta in gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli operationale si in realizarea indicatorilor de performanta Flexibilitate si disponibilitate de a lucra in weekenduri si de sarbatori, in functie de activitatea operationala Responsabilități Receptioner: Primirea oaspeților într-un mod călduros și prietenos la sosirea lor în hotel. Efectuarea check-in-ului și check-out-ului clienților într-o manieră eficientă și profesionistă. Furnizarea informațiilor despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale și recomandările de vizitare. Gestionarea rezervărilor și a cererilor de informații prin telefon, e-mail sau personal. Soluționarea solicitărilor și plângerilor clienților într-un mod prompt și eficient. Cooperarea cu alte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență de calitate pentru oaspeți.

  • angajam pentru post de electrician

    Executarea de operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice din firma, in scopul functionarii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica.

  • 1

    Receptioneri hotel

    Hotel 4* Cluj recrutează recepționeri in Cluj . Cumostinte limba engleză obligatoriu ! Inf.

  • 21

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Arad cladire Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • 14

    Angajam ospatar,picol-post sezonier

    Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport -oferim cazare celor din alte localitati -oferim masa. Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email:

  • 22

    Hotel ibis Styles Bucharest City Center angajeaza Receptioner

    Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată

  • 69

    Femeie de serviciu / Camerista

    HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -

  • 6

    Angajam receptioneră

    Hotel National Mamaia angajează receptioneră fără experiență pentru sezonul estival. Program de lucru în ture 12 24,12 48, salariu 3000 lei net plus decontarea transportului și bonuri de masa (zonele Constanța-Ovidiu-Năvodari). Va rog, trimiteți CV pe WhatsApp. Nu oferim cazare.

  • 4

    Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 2

    Dispecer video office Cluj-Napoca

    Angajam o persoana la dispeceratul video al unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program în ture zi și noapte. Cerinte : -abilități minime de munca cu calculatorul. -cunoștințe minime de securitate a incintelor Venitul net 2.800 lei, iar plata se efectuează direct în contul bancar al angajatului.

  • 15

    Receptionera Radiologie Dentară

    Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență

  • 5

    Angajez Cameriste

    Hotel situat in Eforie Nord angajeaza: - CAMERISTE Se asigura transportul / cazarea si masa. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .

  • 1

    Angajez Receptioneri

    Hotel din statiunea Eforie Nord angajeaza receptioneri pentru sezonul 2024 - cunoasterea programului de gestiune hoteliera - Fidelio - reprezinta un avantaj. Se deconteaza transportul sau se ofera cazare si masa pentru cei din afara judetului. Detalii despre salariu - la interviu.

Salvează căutarea