Locuri de munca Personal receptie, administratie hotel - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DescriereIți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Receptioner - Barman - Ospatar Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Hotel de 3* din Timisoara angajeaza receptioner calificat. Cautam o persoana responsabila si cu pofta de munca, care sa aibe cunostiinte medii de limba engleza si microsoft office. Daca ai spirit de echipa si esti centrat in jurul service-ului fata de client, te rog sa ne contactezi si sa ne trimiti un cv, pentru a putea stabili un interviu. Va multumim!
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!
-
Cerinte: - permis de conducere categoría B - experienta anterioara intr-o pozitie similara nu este obligatorie, dar constituie avantaj - persoana responsabila, organizata, capabila sa lucreze in echipa, atenta la detalii - cunoştinţe medii de limba engleză - prezenţa agreabilă, amabilitate, - atitudine pozitivă în relaţiile cu clienţii şi colegii - asumarea răspunderii pentru calitatea serviciilor oferite Descrierea jobului: - asigurarea locurilor de parcare pentru oaspetii hotelului - preluarea bagajelor la check in check out - verificarea spatiilor din hotel si din imprejurimi - îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct in concordanţă cu necesitaţile imediate ale unitaţii -efectueaza diverse comisioane Oferim: - Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta. - Oportunitati de training formare profesionala si avansare - Program de lucru in ture
-
Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.
-
Promovat
Cautam un coleg -a amabil,-a organizat, și care sa cunoasca limba romana si engleza in zona Piata Badea Cartan. Salariul este crescător in functie de competente! Mai multe relații la telefonul afișat. Experiența constituie un avantaj!
-
Angajam . F B. Bucatar Sef Bucatar Ajutor de bucatar Spalator vase Cameriste Ospatar Hotel in Deva, ultracentral.
-
Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Cerințe: Studii medii sau superioare Limba engleză la nivel mediu-avansat Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel .: . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Dacă ești o persoană pasionată de industria ospitalității și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la ARCA Resort, te încurajăm să aplici pentru postul de receptioner. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.
-
Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie, supraveghere si zona de bar. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel . . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Atributii: -Control acces intrare iesire piscina; -Aranjare curatare sezlonguri umbrele. Beneficii: -Salariu motivant; -Tichete de masa; -Locatie stabila (vis-a-vis de statia de metrou Preciziei)
-
Hotel Hawaii Mamaia angajeaza personal pentru sezonul estival: -receptioner a , de preferat cu experienta pe un post similar, cunostinte de utilizare a programelor de gestiune hoteliera si PC, cunostinte de limba engleza sau alte limbi straine constituie un avantaj -cameriste Pentru mai multe detalii, telefon
-
Hostel PERLA Costinesti cauta colegi ,entuziasti și dedicati! Asiguram cazare si masa! Dacă sunteți o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine prietenoasă, suntem interesați să vă avem în echipă! Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj. Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier. Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să fiți comunicativ, atent la detalii și să aveți abilități excelente de gestionare a timpului. De asemenea, trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu aglomerat și să vă mențineți calmul în situații de presiune. Descrierea jobului Solutioneaza problemele și plângerile oaspeților. Gestioneaza platile si facturile. Ofera informatii necesare despre facilitatile hotelului si atractiile locale. Efectuaza procedurile de check-in si check-out pentru oaspeti. Net: 3000 RON
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Hotel PESCARUS, Mamaia angajeaza personal RECEPTIE Asiguram CALIFICARE si decomtam transport Salariu: 3000-4000 lei Se lucreaza in ture
-
Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza receptionera. Nu asiguram cazare! Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
JN Boutique Hotel este un loc cu o eleganță aparte, creat pentru a-ți oferi o stare de bine. Ne dorim ca oaspeții noștri să aibă parte de cele mai confortabile experiențe, de aceea ne-am gândit cu atenție la fiecare detaliu care ar putea impresiona. Candidatul Ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture zi noapte. Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale. Salariu incepe de la 2500 lei net, in functie de experienta. Daca cele scrise mai sus rezoneaza cu tine te asteptam in echipa JN Boutique Hotel.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.