Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Disponibil din: 2021-02-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa

    Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.

  • Familie cu experiență

    Suntem familie cu experiență peste 5 ani în horeca ,cautam sa administram Vila în Costinești ,cerem și oferim seriozitate!

  • 2

    Caut angajare ca Manager Hotel Pensiune Restaurant

    Caut angajament ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate. Bune cunostinte contabilitate primara, Foarte bune cunostinte de softuri Horeca:Pynbooking,Expressoft,Opera,Solon,etc. SUNT DISPUS RELOCARE-Valea Prahovei Litoral. Ofer si cer seriozitate.

  • 1

    Angajam Receptioner - Hotel Carolina

    Hotel Carolina Heritage de 3 stele din Alba Iulia angajeaza receptioner full time. Programul de lucru incepe de la ora 08:00 si include si weekendul prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic. Responsabilități și sarcini: - asigură păstrarea registrului unic de intrări ieșiri al organizației; - asigură activitatea de telefonie centrală a organizației; - asigură activitatea de informații generale pentru public; - stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ; - păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație; - duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general; - răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (email, faxuri, oferte etc); - răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct; - asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor; - ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri; - asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații); - preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice; - ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora; - primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri; - îndeplinește activitățile de protocol; - furnizează cu amabilitate informațiile solicitate; - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă; - întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct; - răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor; - răspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste și ziare; urmărește și verifică primirea lor; - asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite; - prepara cafea la cererea oaspetilor si serveste. - face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate; Avantaje la angajare: - Cunoaste limba engleza. - Este amabil si sociabil.

  • 82

    Hotel, în Arad,angajez receptioniere, fara limita de vârst

    Angajez urgent receptionere hotel, cu un program de lucru avantajos, ( nu necesita experienta) decontez transport, pentru cei din împrejurimi)! Studii medii! Salar atractiv!!! Informatii: tel: sau

  • 123

    Angajam Secretara si Receptionera Hotel, Salar atractiv!!!(studii medii)

    Hotel, din Arad, angajeaza persoana dornica de a lucra 8 ore pe zi; de Luni p na Vineri in birou, pentru un salat de 3300-3500 lei( + bonusuri in functie de performanta !!)De asemenea angajam tinere , pe post de receptionera hotel, de asemenea cu un salar foarte bun! Informatii telefon: ( experinta este un avantaj, dar nu e obligatoriu)!

  • sala jocuri de noroc angajeaza operatoare

    Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr

  • Angajam recepționeră Pizzerie ( Nu necesita experiență

    Angajam Recepționeră Pizzerie Condiții avantajoase : -Program 5-2 - 09:30-22:00 -Salariu 3600 Lei -Bonusurui in funcție de performanță -Carte de munca -1 masa pe zi Nu este necesara experiență Zona : Favorit sector 6

  • 17

    Angajam receptioner

    Hotel Anastasia Sibiu angajeaza receptioner. Cerinte: - limba engleza (nivel mediu) - cunostinte elementare la calculator Program de lucru pe timp de noapte (se vor lucra 15 nopti/luna). Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.

  • Receptioner Hotel in Otopeni

    Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;

  • 11

    Cautam Receptioner..!

    Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon

  • 7

    Angajare bucatar

    Angajare bucatar si ajutor de bucatar lacu sarat. Salariu pornind de la 3800 net Posibilitate de castig extra din evenimente. Transport asigurat

  • 1

    Join our Team as Hotel Receptionist at VIBRE HOTEL*****

    Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.

  • Valet Bellboy pentru un Hotel de 5*

    Cerinte: - permis de conducere categoría B - experienta anterioara intr-o pozitie similara nu este obligatorie, dar constituie avantaj - persoana responsabila, organizata, capabila sa lucreze in echipa, atenta la detalii - cunoştinţe medii de limba engleză - prezenţa agreabilă, amabilitate, - atitudine pozitivă în relaţiile cu clienţii şi colegii - asumarea răspunderii pentru calitatea serviciilor oferite Descrierea jobului: - asigurarea locurilor de parcare pentru oaspetii hotelului - preluarea bagajelor la check in check out - verificarea spatiilor din hotel si din imprejurimi - îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct in concordanţă cu necesitaţile imediate ale unitaţii -efectueaza diverse comisioane Oferim: - Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta. - Oportunitati de training formare profesionala si avansare - Program de lucru in ture

  • 7

    Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a

    Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.

  • 2

    Angajam Receptioner/a Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte:    Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare;  Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);  Limba engleza scris/vorbit   Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare;  Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;  Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate.    Conditii:   Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat;  Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta;  Tichete de masa;  Prime si bonusuri in functie de performanta;  Oportunitati de training formare profesionala.      Responsabilitati:   Intampinarea clientilor;  Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera;  Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului;  Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice;  Incasarea tarifului pentru cazare.  Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs

  • 15

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • 22

    Hotel ibis Styles Bucharest City Center angajeaza Receptioner

    Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată

  • 4

    Angajăm Administrator Pensiune

    Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!

  • 11

    receptioner

    -ofer post receptioner. cerinte-diploma de receptioner-daca nu ,calificare la locul de munca-finalizata cu diploma-suntem acreditati pentru specializare. - cunoasterea limbii engleze,avantaj -cunoasterea inca aunei limbi de circulatie internationala -absolvent a Universitatii de Geografia turismului-avantaj -cunoasterea programului de gestiune hoteliera Hostware-avantaj -ablitati de comunicare -atitudine pozitiva fata de munca -posibilitatea de a lucra in ture de zi/noapte -aptitudini de marketing. -corectitudine -posibilitati de adaptare la munca individuala si colectiva -responsabil-modalitati de facturare, plata,casa -

Salvează căutarea