Anunțuri
Personal receptie si administratie Disponibil din: 2021-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza in conditii foarte avantajoase receptioner hotel. Persoanele interesate trebuie sa aiba domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Chiar daca nu ai experienta, iti oferim training gratuit.
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.
-
Grup hotelier german căutăm personal pentru hotelurile noastre de 4 și 5 stele situate pe malul Mării Baltice. Bucatar vorbitor de limba germană sau engleză Ospătari, barmani limba germană obligatorie Maseur terapeut Wellness, Yoga avantaj (cu diplomă) limba germană obligatorie Receptioneri limba germană obligatorie Oferim - Contract de muncă conform legislației germane. - Salariu atractiv cu posibile modele flexibile de timp de lucru. - Loc de muncă pe tot parcursul anului. - Cazarea și o masă pe zi asigurate de către noi. - Locuri de parcare gratuite pentru angajați la hotel. - Utilizarea sălii de fitness. - 50% reducere la tratamentele de wellness. - Reduceri de vacanță în cadrul grupului hotelier și cu partenerii noștri. - Sunt posibile oportunități de avansare în cadrul companiei sau al grupului hotelier. - Suntem angajatori direcți, nu se plătesc taxe sau comisioane de intermediere. Dacă sunteți interesat, lăsați-ne un mesaj cu numărul dvs. de telefon și un scurt CV și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Passion Night Club oferă loc de munca SERIOS pentru hostess/animatoare/ dansatoare cu sau fără experiență. Nu punem accent pe aspectul fizic !! Dacă ai peste 18 ani , ești o fire deschisă sociabilă și fără inhibiții te invităm să faci parte din echipa noastră bazată pe respect , încredere și susținere. Facilități. Un job ușor și distractiv într-o locație centrala , elegantă și discretă având un circuit închis . Vei fii plătită zilnic pe baza comisionului de 50% din consumație + salariu. Bonusuri la sfârșitul fiecărei luni. Carte de munca Program de 6 ore Cursuri de dans profesional Acces gratuit Sală fitness plus Solar . Protocol gratuit Se poate oferii și cazare Accesul interzis clienților sub 35 ani.
-
Caut sa angajez supraveghetor pt hotel pe timp de noapte care sa se ocupe si de intretinerea camerelor, reparatii etc. ofer cazare+salariu, mai multe detalii la numarul de telefon.
-
Caut angajament ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate. Bune cunostinte contabilitate primara,Pynbooking,Expressoft,etc. SUNT DISPUS RELOCARE. Ofer si cer seriozitate.
-
Hotelul Dorna din Mamaia angajeaza personal de intretinere hotel cu contract permanent. si curieri(bagajisti intampinare turisti) pentru sezonul 2024 (mai-septembrie) . Cei interesati sunt rugati sa sune la nr de telefon(intre orele 08.00-16.00 de luni pana vineri) sau sa trimita CV-uri .
-
Angajam Economist-Contabil pentru evidenta contabila generala in domeniul hotelier inclusiv inchidere Balanta de verificare. Pentru relatii va rugam sa sunati la telefon sau sa trimiteti CV .
-
PLAZA35 angajeaza receptioner de hotel Cerinte: limba engleza (nivel mediu) cunostinte PC- Office disponibilitate pentru a lucra in ture de zi si noapte prezenta agreabila, serioasa, amabila si cu abilitati bune de comunicare; experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
-
Angajam Personal Hotelier Esti o persoana pasionata de industria ospitalitatii si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut? Atunci aceasta pozitie de Personal Hotelier ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitati: Primirea oaspetilor si asigurarea unei experiente de cazare de neuitat; Oferirea de informatii turistice si recomandari pentru a imbunatati sejurul oaspetilor; Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o functionare eficienta a hotelului. Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu prietenos si profesionist; Training si suport pentru a-ti dezvolta abilitatile in industria ospitalitatii; Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare; Oportunitati de avansare in cadrul companiei pe baza performantelor tale. 2 mese pe zi .Cerinte: Experienta anterioara in domeniul ospitalitatii reprezinta un avantaj; Abilitati de comunicare si relationare cu clientii; Atentie la detalii si orientare catre satisfactia clientilor; Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Daca esti o persoana entuziasta, dornica sa invete si sa ofere servicii de calitate, te asteptam in echipa noastra de profesionisti din industria ospitalitatii!
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul intre 2700 si 3000 lei in functie de experienta in domeniul hotelier. Tel:
-
Hotel de tip boutique, in centrul Oradiei, nou, deschiderea propusa in 01.05.2024, angajam receptioner, camerista si bucatar mic dejun.
-
Cautam o persoana tanara, entuziasta cu dorinta de perfectionare in activitatile de receptie ale pensiunii. Cunoasterea limbii engleze si carnet de conducere sunt obligatorii Suntem o echipa tanara, dinamica si pasionata de turism. Daca vrei si tu sa faci parte din echipa Transylvania Villa&SPA Muntele Baisorii , jud Cluj te asteptam cu drag! Se asigura masa si cazare Lasa-ne un CV sau o scurta descriere a pregatirii si experientei tale si un telefon de contact Descrierea pensiunii o gasesti aici : transylvaniavilla.com
-
Hotel 3* angajeaza personal pentru postul de Receptioner. Prezenta placuta,cunoasterea unui soft hotelier prezinta avantaj ,in caz contrar de face instruire la locul de munca,min 1 limba de circulatie internationala,disponibilitate la lucru in ture 12 24,12 48 .Salarizare corespunzatoare si conditii bune de munca.Se cere si se ofera seriozitate.CV-uri zilnic la sediul din Calea Turzii nr 48
-
Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email: