Anunțuri
Personal receptie si administratie Disponibil din: 2021-10-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul se acorda in functie de calificarile si experienta candidatului in domeniul hotelier. Tel:
-
Oportunitate de Angajare: Receptioner Locație: Bacau Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în mod cordial și profesionist. Răspunderea la apeluri telefonice și redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare. Oferirea de asistență și informații oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile oferite de companie. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a lucra sub presiune. Atitudine prietenoasă, orientată către clienți și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea echipamentelor de birou. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și prietenos. Cum să Aplicați: Vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail :
-
Mama și fiu în căutare de o colaborare pe termen lung pe Valea Prahovei sau Brașov pentru administrarea unei pensiuni, casa de vacanta de la a la z. Dorim și cerem seriozitate. Nu avem vicii, sa ne respectam ca să fie bine pentru toți. Telefon zero731.074 628. Dați mai departe anunțul nu te costa nimic.
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Passion Night Club oferă loc de munca SERIOS pentru hostess/animatoare/ dansatoare cu sau fără experiență. Nu punem accent pe aspectul fizic !! Dacă ai peste 18 ani , ești o fire deschisă sociabilă și fără inhibiții te invităm să faci parte din echipa noastră bazată pe respect , încredere și susținere. Facilități. Un job ușor și distractiv într-o locație centrala , elegantă și discretă având un circuit închis . Vei fii plătită zilnic pe baza comisionului de 50% din consumație + salariu. Bonusuri la sfârșitul fiecărei luni. Carte de munca Program de 6 ore Cursuri de dans profesional Acces gratuit Sală fitness plus Solar . Protocol gratuit Se poate oferii și cazare Accesul interzis clienților sub 35 ani.
-
Angajam personal receptie Salon Manichiura, in Iulius Mall Timisoara la o noua locatie care se va deschide in luna Iunie.Program: 2 zile se lucreaza , 2 zile libere. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr. de telefon afisat!
-
PLAZA35 angajeaza receptioner de hotel Cerinte: limba engleza (nivel mediu) cunostinte PC- Office disponibilitate pentru a lucra in ture de zi si noapte prezenta agreabila, serioasa, amabila si cu abilitati bune de comunicare; experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.
-
Grup hotelier german căutăm personal pentru hotelurile noastre de 4 și 5 stele situate pe malul Mării Baltice. Bucatar vorbitor de limba germană sau engleză Ospătari, barmani limba germană obligatorie Maseur terapeut Wellness, Yoga avantaj (cu diplomă) limba germană obligatorie Receptioneri limba germană obligatorie Oferim - Contract de muncă conform legislației germane. - Salariu atractiv cu posibile modele flexibile de timp de lucru. - Loc de muncă pe tot parcursul anului. - Cazarea și o masă pe zi asigurate de către noi. - Locuri de parcare gratuite pentru angajați la hotel. - Utilizarea sălii de fitness. - 50% reducere la tratamentele de wellness. - Reduceri de vacanță în cadrul grupului hotelier și cu partenerii noștri. - Sunt posibile oportunități de avansare în cadrul companiei sau al grupului hotelier. - Suntem angajatori direcți, nu se plătesc taxe sau comisioane de intermediere. Dacă sunteți interesat, lăsați-ne un mesaj cu numărul dvs. de telefon și un scurt CV și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.
-
Suntem familie cu experiență peste 5 ani în horeca ,cautam sa administram Vila în Costinești ,cerem și oferim seriozitate!
-
Caut angajament ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate. Bune cunostinte contabilitate primara, Foarte bune cunostinte de softuri Horeca:Pynbooking,Expressoft,Opera,Solon,etc. SUNT DISPUS RELOCARE-Valea Prahovei Litoral. Ofer si cer seriozitate.
-
Hotel Carolina Heritage de 3 stele din Alba Iulia angajeaza receptioner full time. Programul de lucru incepe de la ora 08:00 si include si weekendul prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic. Responsabilități și sarcini: - asigură păstrarea registrului unic de intrări ieșiri al organizației; - asigură activitatea de telefonie centrală a organizației; - asigură activitatea de informații generale pentru public; - stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ; - păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație; - duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general; - răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (email, faxuri, oferte etc); - răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct; - asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor; - ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri; - asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații); - preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice; - ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora; - primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri; - îndeplinește activitățile de protocol; - furnizează cu amabilitate informațiile solicitate; - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă; - întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct; - răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor; - răspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste și ziare; urmărește și verifică primirea lor; - asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite; - prepara cafea la cererea oaspetilor si serveste. - face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate; Avantaje la angajare: - Cunoaste limba engleza. - Este amabil si sociabil.
-
Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email:
-
Angajez urgent receptionere hotel, cu un program de lucru avantajos, ( nu necesita experienta) decontez transport, pentru cei din împrejurimi)! Studii medii! Salar atractiv!!! Informatii: tel: sau
-
Hotel, din Arad, angajeaza persoana dornica de a lucra 8 ore pe zi; de Luni p na Vineri in birou, pentru un salat de 3300-3500 lei( + bonusuri in functie de performanta !!)De asemenea angajam tinere , pe post de receptionera hotel, de asemenea cu un salar foarte bun! Informatii telefon: ( experinta este un avantaj, dar nu e obligatoriu)!
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Angajam Recepționeră Pizzerie Condiții avantajoase : -Program 5-2 - 09:30-22:00 -Salariu 3600 Lei -Bonusurui in funcție de performanță -Carte de munca -1 masa pe zi Nu este necesara experiență Zona : Favorit sector 6