Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie doar cu poze Disponibil din: 2022-03-31

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Personal Receptie

    Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel .: . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!

  • ARCA Resort angajează Receptioner

    Dacă ești o persoană pasionată de industria ospitalității și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la ARCA Resort, te încurajăm să aplici pentru postul de receptioner. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.

  • 2

    Receptioner ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!

  • 1

    S.C. Geraico Prod Com S.R.L. angajeaza - MANAGER HORECA - Hateg (Jud. HD)

    Suntem in cautarea unei persoane organizate, resposabila, cu atitudine pozitiva, hotarata, adaptabila si care sa  demonstreze in acelasi timp si autocontrol care se va ocupa administrarea si coordonarea activitatii si personalului din locatiile noastre: BISTRO ART GRIL, ART MOTEL si CLUB HAOS. Responsabilitati:          Sa coordoneze si supravegheze  activitatea personalului din subordine, asigurandu-se ca serviciile  prestate de acestia sa fie la nivelul standardelor de calitate;          Sa organizeze si supravegheze intreaga activitate a celor trei locatii, astfel incat sa fie posibila atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti. Sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor si sau reclamatiilor clientilor;          Raspunde de administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta si monitorizarea cheltuielilor respectand bugetul alocat in activitatea  de aprovizionare si organizare a locatiei. Noi oferim:          un loc de munca stabil;          un pachet salarial format din salar net intre 3.500 - 4.000 RON + BONUSURI DE PERFORMANTA;          tichete de masa in valoare de 40 RON zi;          sansa sa muncesti intr-un loc impreuna cu oameni cu experienta. Daca simti ca esti potrivit a, atunci aplica acum si te vom contacta noi.

  • 47

    Angajam responsabil cazare

    Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).

  • 13

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • 22

    Hotel ibis Styles Bucharest City Center angajeaza Receptioner

    Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată

  • 3

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza personal HORECA

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza : -camerista (2500 lei net) -receptioner hotel (3500 lei net), solicitam experienta minim un an si calificare Oferim cazare si 3 mese pe zi.

  • 2

    Personal receptie supraveghere barman

    Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie, supraveghere si zona de bar. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel . . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!

  • 3

    Supraveghetor piscina, Militari, Preciziei

    Atributii: -Control acces intrare iesire piscina; -Aranjare curatare sezlonguri umbrele. Beneficii: -Salariu motivant; -Tichete de masa; -Locatie stabila (vis-a-vis de statia de metrou Preciziei)

  • 5

    Angajam Receptionera

    Hotel Galaxy angajeaza RECEPTIONERA Consideri că punctele tale forte sunt amabilitatea și spiritual sociabil? Dacă da, te așteptăm să te alături echipei noastre! Suntem tineri, energici, entuziaști si orientați către performanță. Este necesară cunoasterea limbii engleze la nivel mediu. pachet salarial atractiv program de lucru flexibil in ture mediu de lucru placut Dacă esti interesata trimite-ne un CV pe sau sună-ne la nr din anunt.

  • 2

    Hotel Hawaii Mamaia angajeaza

    Hotel Hawaii Mamaia angajeaza personal pentru sezonul estival: -receptioner a , de preferat cu experienta pe un post similar, cunostinte de utilizare a programelor de gestiune hoteliera si PC, cunostinte de limba engleza sau alte limbi straine constituie un avantaj -cameriste Pentru mai multe detalii, telefon

  • 8

    Angajez receptioner, camerista, bucatar mic dejun

    Hotel de tip boutique, in centrul Oradiei, nou, deschiderea propusa in 01.05.2024, angajam receptioner, camerista si bucatar mic dejun.

  • 10

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • Recepționera Hotel Perla - Costinesti

    Hostel PERLA Costinesti cauta colegi ,entuziasti și dedicati! Asiguram cazare si masa! Dacă sunteți o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine prietenoasă, suntem interesați să vă avem în echipă! Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj. Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier. Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să fiți comunicativ, atent la detalii și să aveți abilități excelente de gestionare a timpului. De asemenea, trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu aglomerat și să vă mențineți calmul în situații de presiune. Descrierea jobului Solutioneaza problemele și plângerile oaspeților. Gestioneaza platile si facturile. Ofera informatii necesare despre facilitatile hotelului si atractiile locale. Efectuaza procedurile de check-in si check-out pentru oaspeti. Net: 3000 RON

  • 2

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 2

    Receptie hotel pescarus

    Hotel PESCARUS, Mamaia angajeaza personal RECEPTIE Asiguram CALIFICARE si decomtam transport Salariu: 3000-4000 lei Se lucreaza in ture

Salvează căutarea