Locuri de munca Personal receptie, administratie hotel Bucuresti - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!
-
-
Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!