Anunțuri
Personal receptie si administratie Timis Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-05-27-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel Angellis Angajam Receptioner: -Cunostinte limba engleza minim nivel mediu; -Abilitați de utilizare a calculatorului (word, Excel, web, programe Horeca) -Seriozitate, punctualitate, Atitudine pozitiva, aspect fizic placut, optimism, flexibilitate; -Initiativa, dedicat si orientat catre cerintele clientilor; -Bune abilitati de vânzare și comunicare;
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.