Anunțuri
Personal receptie si administratie Timis Timisoara-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez receptionera pentru un hotel de 3 stele, zona Modern. Salariu atractiv, o masa calda in fiecare zi, echipa tanara si dinamica. Cautam o persoana organizata, serioasa, punctuala, vorbitoare de limba engleza nivel mediu, cunoasterea altei limbi straine constituie un avantaj. Experienta nu este obligatorie, acceptam studenti, nu acceptam minori. Informatii la tel.:
-
Echipa noastra cauta Receptionera - Zet Hotel Timisoara Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture 12 24, 12 48 Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Zet (strada Mareșal Constantin Prezan,nr 80,Timisoara)
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon