Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajare flota Uber Bolt de la 6%

    Societate autorizată ARR, cu trei ani de experiență, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în Iași. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin: Contract de muncă (part time de 4 6 ore SAU full time de 8 ore)
 Contract de colaborare între SRL și PFA
 Ce condiții trebuie să îndeplinească automobilul colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt Mașină cu anul minim de fabricație 2011
 Mașina trebuie să aibă 4 portiere
 Aer condiționat funcțional
 Ce acte solicităm Buletin
 Vârsta minimă 21 ani
 Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime
 Cazier auto pe ultimul an
 Cazier judiciar
 Atestat transport persoane în regim de închiriere
 ITP valabil
 Talonul mașinii
 Asigurarea RCA valabilă
 Adeverință de la medicul de familie (apt de lucru)
 Condițiile de lucru: Compania percepe comision între 6 și 10% din veniturile nete săptămânale
 în funcție de încasările tale. 6% dacă încasările tale depășesc 2600 lei sapt 8% intre 1700-2600 lei 10% sub 1700 lei sapt Program flexibil
 Plata săptămânală în fiecare zi de Luni cash sau card.
 Ce oferim noi: Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane) + casa de marcat, asigurare persoane și bagaje.
 Suport pentru obtinerea atestatului de șofer
 Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității
 Serviciul de contabilitate
 Consultanță în activarea aplicației
 BONUSUL de colantare al mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator Vă stam la dispoziție telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon. Acceseaza boltiasi.ro

  • Economist

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro

  • 15

    Specialist Relatii Clienti - Magazin Produse Premium - Iași

    Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/

  • 23

    Gestionar Marfă - Iași

    Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.

  • 20

    Disponibil online

    Economist vanzari online

    Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.

  • 10

    muncitor necalificat

    Cerinte seriozitate si implicare fara vicii (alccol) Descrierea jobului lucrator in productia de tigla metalica Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28

  • 12

    SOFER C+E MAN TGX+prelata

    Se lucrează pe intern.

  • 3

    Designer industrial

    Societate de productie accesorii din piele si inlocuitori angajeaza designer industrial / Tehnician mostre si prototipuri.Cunoasterea limbii engleze constitue un avantaj trimite CV la adresa sau relatii

  • 3

    Angajare / Colaborare Medic PSIHIATRU

    Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la

  • 18

    Agenti imobiliari Iasi

    NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 7

    Curier Bringo, Iasi

    Avem un loc de muncă pentru tine în Iași! Unii spun că este viitorul cumpărăturilor. Poate au dreptate. Ce înseamnă să fii livrator Bringo? Că mii de familii te vor iubi și vor depinde de tine. Tu ești supereroul care îi scapă pe ceilalți de mersul la cumpărături. Clienții aleg din app ce doresc de la magazinele partenere, iar tu le aduci la ei acasă. Ce este în beneficiul tău? - Vei câștiga bani buni să zicem minim 1000 de lei net pe saptama dar în functie de cate comenzi vei livra suma castigata va crește, chiar si cu 100%. - Tu îți stabilești singur programul, așa că nu vei fi nevoit să muncești când ai alte lucruri de făcut. - Plata se face săptămânal, așa că nu vei aștepta lunar ziua de salariu. Dacă vrei să devii livrator Bringo, ai două criterii de îndeplinit. - Mașină și, bineînțeles, permis de conducere. - Smartphone cu sistem de operare Android. În afara de asta mai oferim: 10% decont din carburant si facturi service, bonusuri de performanta, bonusuri de recomandări și bani de rulaj. Asa, ca să nu ai nici o grija! PFA sau SRL? Nu contează neapărat. Dacă ai o societate deschisă deja, ți se va face formare și direct contract de colaborare! Aplica direct la: nr de telefon ( Mail

  • 1

    Muncitori calificati si necalificati

    Căutăm personal serios, cu experienta și vaste conștiente in diverse aspecte ale constructiilor (fierărie, dulgherie, zidarie, tâmplărie, etc...) pentru un proiect în derulare în localitatea Sculeni com. Victoria jud. Iasi. Nu trebuie neapărat calificare dar e musai sa se știe a interpreta planșele. Salarizare negociabila în funcție de cunoștințe, implicare și randament cuprinsa intre 4500 și 6500 Lei lunar cu plata săptămânal. Permisul de conducere cat. B constituie un avantaj la selecția personalului necesar formării echipei. Angajarea personalului se va face pe baza de contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Oferim și cerem maxima seriozitate. Cei care au probleme cu alcoolul sau (si) substanțe psihoactive sunt rugați să treacă cu vederea peste prezentul anunț. Relații la tel: de Luni până Vineri in intervalul orar 8 -16

  • 1

    Cautam studente dornice de munca si sa doreasca sa invete

    Cautam studente dornice de munca si sa doreasca sa invete lucruri noi. Locul de munca Cafe Bar La Vlad Țepeș situat în Piață Dacia lingă fostul BRD sau fosta Poștă

  • 1

    Asistenți medicali în Germania

    Se angajează angajează asistenți medicali vorbitori de limbă germană, pentru a lucra în unități și centre de îngrijire specializate. Cerințe: - cunoștințe de limbă germană nivel A2 B1; - diplomă recunoscută în Germania; - disponibilitate de deplasare. Beneficii: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Tariful orar începând de la 28 brut oră + un premiu de încredere (Treuprämie) în valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani (1333 la fiecare 6 luni), în funcție de experiența avută în centre de îngrijire sau spitale. - Salariul variază între 4480 brut lunar și 6400 brut lunar, în funcție de specializare și experiență (asistență medicală generală, geriatrie, chirurgicală, anestezie), plus sporuri sau premii. - O diurnă de 28,00 net zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . - Cazare și transport până în Germania asigurate de firma angajatoare. Responsabilități: - Îngrijire de specialitate pentru rezidenți în unități sau centre de îngrijire specializate. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.

  • 5

    angajam personal calificat si necalificat

    angajam zidari fierari dulgheri placari polestiren si necalificati. experienta constitue un avantaj si plata se va face in functie de nivelul fiecaruia

  • Angajăm Vânzătoare

    Suntem în căutarea a 2 vânzătoare pentru magazinul nostru alimentar din zona Tătărași. Ne dorim să angajăm pe cineva serios, cu experiență și atitudine pozitivă, pe termen lung. Salariul între 3000- 3600 RON în funcție de experiență. Rugăm persoanele interesate să ne contacteze la telefon:

  • Angajam asistent manager in echipa Stil Imobil

    Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra:

Salvează căutarea