Anunțuri
Locuri de munca Iasi Iasi Disponibil din: 2021-05-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Promovat
Companie de Constructii & Instalatii, atestata ANRE, specializata in executia instalatiilor electrice aferente constructiilor comerciale, civile si industriale, cu activitate in piata de peste 10 ani, angajeaza: Electrician in constructii Responsabilitati principale: Executie Instalatii Electrice rezidentiale (case vile persoane fizice) si instalatii electrice comerciale institutii publice (spatii birouri); Executie Instalatii Electrice de legare la pamant; Verificare si emitere buletine PRAM; Realizare conexiuni si montaj tablouri electrice; Cerinte: Experienta relevanta in domeniul instalatiilor electrice; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Atitudine proactiva si atentie la detalii; Ne dorim persoane serioase care sa faca parte din echipa curenta si cu care sa avem o colaborare pe termen lung si f lung, persoane care doresc stabilitate la locul de munca si respect reciproc. Asiguram conditii de muncă excelente, seriozitate si un mediu de lucru placut; Fara intarzieri salariale; Contract de munca; Concediu de odihna.
-
Promovat
Societate de construcții angajeaza muncitori calificați și necalificați pentru lucrări de finisaje, gresie, faianță și termosisteme. Șantierele sunt în Iasi Se oferă contract de munca, cazare pentru cei care nu sunt din Iasi. Plata în funcție de cunostinte și abilități.
-
Promovat
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv din Iasi. Se lucreaza in ture (24 48) cu salarizare de 2700-2900 lei net. Mai multe detalii la telefon 0748.199.452.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim, își mărește echipa și caută șoferi pentru : ________ Șoferi pe camion de 40 tone în locația 85301 Schweitenkirchen, cu disponibilitate imediata! Programul de lucru este de Luni pana Vineri ! Se cauta doi șoferi : unul pe tura de zi și unul pe noapte! Tura de zi va avea un traseu zilnic între 250 - 300 km, între 1 - 4 clienți de livrat cu o încărcare sau două. Tura de noapte în schimb va avea un traseu cuprins între 600-700 de km cu o descărcare și schimb de remorca ! 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) __________ Soferi pe camion 12 15 tone în locațiile 85356 Attaching și 85301 Schweitenkirchen ! Straubing Se livrează marfă paletizată între 12-18 clienți pe zi, rută fixă. Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Pentru detalii suplimentare, ne puteti lasa un mesaj sau ne puteți trimite direct CV-ul la urmatoarea adresa de E-mail: Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza FINISORI IN CONSTRUCTII. Cerinte: persoane cu experienta in lucrari de zugraveli, gleturi, tencuieli , serioase, responsabile, punctuale si fara pasiuni bahice,. Executa lucrari de construcutii in conformitate cu instructiunile, procedurile de lucru si cu documentatia specifica, asigurand respectarea standardelor de calitate impuse, sub indrumarea tehnica a inginerilor din santiere; Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa; Relatii la sediul societatii sau la tel
-
Inginer proiectant realizez proiecte de instalații caut colaborare cu ingineri sau arhitecți. La cerere pot realiza doar partea desenată. Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numarul de telefon.
-
Angajam inginer electrimecanic, tehnician electromecanic si muncitori necalificati, permisul de conducere , prezinta un avantaj cu experienta sau fara experienta in domeniul ascensoarelor.
-
Angajam tehnicieni electromecanici, cu experienta si fara experienta in domeniul ascensoarelor intretinere.
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie specializată în producția și procesarea produselor apicole de calitate superioară, cu planuri de creștere națională și internațională și cu o tradiție apreciată în acest domeniu, rolul de Specialist Marketing Locație: Vaslui Nr. poziții vacante: 1 Rolul este adresat și persoanelor care au disponibilitate pentru relocare sau navetă, situație în care arealul geografic vizat se află în proximitatea orașului Vaslui. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate, marketing sau domenii conexe; - cunoștințe în digital marketing - bună cunoaștere a platformelor social media (Facebook, TikTok, Instagram) și a tehnicilior moderne de marketing digital; - cunoștinte avansate MS Office: utilizare eficientă a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint); - cunoștințe despre tendințele de pe piață - interes pentru cele mai recente tendințe și tehnologii de marketing; - creativitate și gândire strategică; - excelente abilități de comunicare și organizare; - flexibilitate și adaptabilitate. Responsabilități: - realizarea materialelor de promovare, inclusiv redactare, compoziție și design pentru platformele social media într-un mod cât mai captivant (Facebook, Instagram, TikTok); - planificarea, implementarea și monitorizarea activităților din planul de marketing, asigurând coerența și eficacitatea mesajelor transmise; - gestionarea activităților de creare, organizare și distribuire a documentelor, rapoartelor, materialelor și a altor date de marketing; - administrarea portofoliului de clienți existent și inițierea de noi contacte; - colaborarea îndeaproape cu echipa de vânzări pentru a maximiza impactul și succesul campaniilor de marketing; - realizarea cercetărilor de piață și analizelor pentru a identifica noi oportunități de marketing și pentru a evalua eficiența strategiilor actuale; - monitorizarea și gestionarea bugetului alocat departamentului de marketing, asigurându-se că resursele sunt folosite eficient; - planificarea și coordonarea evenimentelor de marketing pentru a crește popularitatea brandului și atragerea de noi clienți. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - suport pentru procesul de relocare (la necesitate); - decontare transport; - posibilitatea de a selecta lunar un produs gratuit din catalogul companiei; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii românești care se află în plină dezvoltare și vrei să îți aduci contribuția în evoluția unei industrii apicole locale, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp
-
Firma de curatenie, angajeaza urgent operatori curatenie(din Iasi), barbati, cu permis de conducere sau fara, la echipa de interventie. Norma de 8 ore/zi, iar angajarea se face cu Contract de Munca. Salariul atractiv si tichete de masa. Disponibiltate de deplasare in Judetele vecine Judetului Iasi si, poate, in toata Moldova.
-
SC MMA ENERGY BOOST SRL (PARTENER PPC ENERGY) Angajeaza agenti de vanzari D2D in domeniul energetic. Se ofera : -posibilitate avansare in functia de Team Leader: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere in vanzari; -salarii motivante intre 2500-12000 lei in funcție de realizări; - bonusuri de Crăciun ,Paște , ziua de naștere ; -bonusuri in functie de performanta, corelate cu realizarile individuale; -program Luni-Vineri (8 ore) -mediu placut birou + teren ; -echipe tinere; -weekend-urile sunt libere. - - - - - - - - - > Programeaza un interviu (Administrator : Andrei MIhaila )
-
Cerinte - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru.
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Studenti elevi part full/time ca operatori in productie sau/si depozit de textile pt pregatit colete
part full time studenti elevi in firma de productie textile si depozit textile cu vanzari online. Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time luni-vineri.
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!