Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Trattoria Piccolo angajeaza chef bucatar- experienta in bucataria romaneasca-italiana- europeana,
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrator Comercial (Picking/Receptie Marfa) Candidatul Ideal - Studii medii; - Experienta - minim 6 luni pe un post similar; - Responsabilitate si atentie la detalii; Descrierea jobului 1 post de Picker: -Culege produsele de pe rafturi, le scaneaza si le aseaza in cutia pentru ambalarea comenzii; -Verifica continutul tuturor cutiilor aferente comenzilor; -Dupa incheierea coletarii sigileaza si eticheteaza cutiile aferente comenzii de vanzare si le aseaza in zonele special amenajate din deposit; - Lucreaza in 2 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice. 1 post la Receptie: -Incarca/descarca si transporta marfa paletizata in/din mijloacele de transport, din/in depozit, de pe/la rafturi; -Face receptia marfurilor in depozit conform fisei de proces, procedurilor si instructiunilor de lucru; -Manipuleaza fizic marfa in depozit de fiecare data cand este necesar; -Asigura intretinerea zilnica a echipamentelor de ridicat (incarcare/verificare acumulatori, curatare); - Lucreaza in 3 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice.
-
Magazin alimentar ( fostul mag Mario),angajam vânzătoare, din zonele ( Islaz, Branesti,Bajenari). Pentru mai multe detalii legate de program, salariu etc , va rog sa sunați la numărul de telefon afișat . Rog seriozitate !
-
Angajez medic stomatolog cu minim 1 an experienta. Locatie: Dispensarul Ciorogarla, Ilfov.
-
Profesioniști în tot ceea ce facem! Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia Depozit Buiacului. Care sunt responsabilitățile postului? -Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; -Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; -Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; -Vei opera facturile, avizele de transfer si credit-notele in programul informatic implementat in depozit; -Vei printa comenzile si vei urmari progresul acestora in sistemul de gestiune și vei interveni în cazul comenzilor blocate; -Vei opera diverse tranzactii in programele informatice utilizate in cadrul punctului de lucru; -Vei opera retururi si sau anulari comenzi client, cu verificarea conformitatii produselor returnate; -Vei efectua sarcini administrative si orice alte sarcini trasate de superiorul direct, urmarind buna desfasurare a activitatii in depozitul e-commerce; -Vei genera diverse rapoarte către superiorul direct; -Vei actualiza informatii relevante in sistemul informatic privind produsele, partenerii, alte dictionare; -Vei folosi dispozitivele electronice de scanare, intergrate cu programul informatic de gestiune a depozitului, in operatiunile specifice fluxului de miscare a marfurilor (receptie, alocare mutare pe locatii, picking, impachetare, livrare, inventariere), conform procedurilor de lucru interne; -Vei coordona, planifica și controla activitatea lucrătorilor alocați pe tura și operațiunea de care ești responsabil; -Vei participa activ la procesele de receptie,picking si packing; -Vei supraveghea și te vei asigura în permanența că distribuirea sarcinilor de pe tura ta corespunde volumului de lucru; -Vei centraliza numărul de linii neconforme pentru lucrătorii de pe tura de care ești responsabil; Ce așteptăm de la tine? -Să ai studii medii sau universitare; -Să cunoști limba engleză la nivel mediu; -Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; -Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; -Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; -Să ai orientare către rezultate și performanță; -Să ai o bună organizare, planificare și coordonare; Ce îți oferim? -Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; -Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; -Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; -Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare; -Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare; -Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; -Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; -Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; -Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; -Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; -Transport asigurat;
-
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. Număr posturi: 2 Consilier de Vânzări Așteptări: - Studii medii în agricultură Licență în Agronomie constituie un avantaj; - Debutant sau minim 3 ani experiență în vânzări semințe agricole; - Nivel mediu la limba engleză; - Nivel mediu operare calculator; - Capacitate de analiză și sinteză; - Spirit de echipă; - Comunicare cu ușurință. Descrierea sarcinilor activităților postului: Prezintă si promovează produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospectează piata în vederea identificării de noi clienti si a cresterii cotei de piată a produselor. Realizează planul de vânzări. Intocmeste documentele necesare livrarii (contract, dispozitie de livrare, aviz de expeditie, document de calitate si conformitate, factura) Realizează evidenta portofoliului de comenzi, întocmeste si urmăreste graficele de livrări. Transmite cerintele comenzilor si termenele de livrare la depozit si logistica. Urmăreste încasarea comenzilor Mentine permanent legătura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Întocmeste rapoarte privind situatia vânzărilor, concurenta, potentialii clienti. Execută orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Se oferă salariu atractiv, tichete de masă, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau mașină de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon: Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
Candidatul Ideal: Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Angajam infirmiera, ingrijitoare pentru camin de batrani,zona Pipera.Program: intern,oferim cazare si masa.Salariu 3000-3500 ron.
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar/alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa(incluse in pachetul salarial) -Plata orelor suplimentare -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
FIRMA NOASTRĂ LIFE SECURITY SRL ANGAJEAZĂ INSTALATORI CU EXPERIENȚĂ IN DOMENIUL INSTALAȚIILOR TERMICE-SANITARE, HVAC, STINGERE INCENDIU! SALARIUL MINIM ESTE DE 4000 LEI PANA LA 6000 LEI , PLUS BONUSURI DE PERFORMANȚĂ!
-
Societatea comercială Life Security Srl angajează cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată electrician cu experiență în construcții! Oferim salariu în funcție de performanță începând de la 3500 lei până la 6000 lei . Majoritatea lucrărilor sunt în București-Ilfov !
-
Angajez șofer categoria C salariu 4000ron distribuție paletizata București și localitățile limitrofe program luni vineri 7-16. Ciolacu Gheorghe Catalin
-
Firma de instalatii angajaza instalatori cu experienta, salariu atractiv/negociabil, nu se lucreaza sambata si duminica, domeniul de lucru este in zona Ilfov-Bucuresti. Relatii la telefon: .
-
Angajez operatori buldoexcavator/ miniexcavator pentru lucrari pe raza Bucuresti-Ilfov. Se cere: - experienta minim 1 an - permis categoria C sau Tr Informatii suplimentare telefonic - Se asigura continuitate pe tot parcursul anului. - Contract de munca pe perioada nedeterminata. - Asiguram conditii optime de munca cu unelte si scule profesionale. - Salariul poate sa creasca in functie de performante.
-
Angajări drept picker într-un depozit cu haine unde se împachetează comenzi online. Se poate lucra Weekend sau toată săptămâna. Transport 8 ore Mai multe detalii la telefon
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00