Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2015-08-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
Daboco Supermarket isi mareste echipa ! Angajam vanzatoare, program 2 zile si 2 liber. Salariu de la 3100 Ron ( bonuri de masa incluse). Pentru locatia din strada Verii, Bragadiru ! + card discount 20 % la cumparaturile din magazin, +alte bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Fabrica de Mobila, (Ilfov) angajează urgent: Tâmplari calificați! Necalificați! Pentru mai multe detalii contactaține la !
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea + 25 lei ora. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Angajăm coafeză salon de înfrumuseţare, în Militari Residence . Cerinte:-experiență minim 2 ani;-seriozitate. Oferim:-contract de munca-salariu sau la procent procent-bonusuri-servicii ... Mai multe detalii la Whatsapp: sau
-
Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Descriere ICredit angajeaza full time/part time Collectori de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? - training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, - bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : - mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, - colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare Puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.
-
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Petrom Aviation Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Angajez sofer categoria C+E curse intern se lucreaza la program, pauze de 24 si de 45 se fac acasa.Decontare transport ,asigurare medicala privata camioane curate euro 6 (2016).
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
firmă de construcții angajăm zugravi rigipsari. faianțat program luni vineri 8 5 salariu 300 RON pe zi banii săptămâna pentru detalii la numărul de telefon
-
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Gradinita Universul Copiilor din Pipera/Baneasa angajeaza educatoare pentru grupa mini 2 - 3 ani. Program alternativ: (10 zile/luna) si 8.30 - 18.00 (10 zile/luna). Transportul este asigurat de la statia de Metrou Pipera. CV-urile se pot trimite pe adresa de mail din anunt.
-
Disponibil online
Asistenta juridica
Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time
-
Educatoare pentru învățământul preșcolar - anteprescolar Cerinte obligatorii: - absolventă a Liceului Pedagogic și sau a Facultății de Științele Educației; - experiență de minim 1 an în domeniu; - persoană entuziastă, dedicată, caldă, calmă, fermă, veselă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial. - abilități de comunicare și organizare. - capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. - capacitate de organizare, planificare și structurare a programului educațional. - creativitate și spirit de inițiativă. - abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sala de grupă. - capacitatea de a manifesta afectivitate pentru copii Descrierea jobului: - planificarea și proiectarea activităților instructiv-educative - organizarea activităților extrașcolare (serbări, evenimete, întâlniri cu părinții etc.) - monitorizarea, evaluarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor preșcolarilor -responsabilități în cadrul comisiilor de lucru ale grădiniței Descrierea companiei: - suntem o grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației - vă oferim oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și profesionistă - va oferim un job care vă va ajuta să vă dezvoltați în această profesie, în care eforturile și implicarea dumneavoastră vă vor fi răsplătite Beneficii: Pachet salarial atractiv, competitiv Locatie: Str. Sfantul Gheorghe, nr 5B, Popesti-Leordeni, Ilfov Va rugam sunati la nr de telefon afisat, pentru stabilirea interviului. Va multumim!
-
Să fii amabil ă și orientat ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Oferta noastră: Contract individual de munca Salariu 3000 lei Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori;