Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te vrem în echipa noastră! Cu o amplă experientă în domeniul restaurantelor de tip fast-food si cel mai mare lanț de acest gen din România, Spartan Restaurant, aflat in incinta COMPLEXULUI VALUE CENTRE BALOTESTI își mărește echipa. Dacă vrei să te alături echipei noastre si să muncesti într-un mediu plăcut, contactează-ne pentru a stabili un interviu. Posturi vacante: - Casier/a - Preparator - Manager - Ajutor Bucatar Oferim: - salariu atractiv in functie de experienta incepand de la 3000 lei inclusiv tichete de masa - bonuri de masa pe card - masa asigurata in restaurant, gratuit - bonus lunar - măriri salariale din 6 în 6 luni - posibilitate de avansare -o zi de concediu in plus pentru fiecare an lucrat la noi -training constant -pachet medical pentru angajat,sot/sotie si copii(include consult medicina generala,set 20 de analize/an) Programul o sa-ti placa: lucrezi doua zile si doua zile esti liber.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in BUFTEA, domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant + tichete de masa + bonusuri; - Program de lucru in 2 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial incepand de la 3400 RON NET (salariu + alte beneficii)
-
Statia distributie carburanti OMV Corbeanca angajeaza lucratori comerciali cu contract de munca pe durata nedeterminata. Te asteptam la statie in Calea Bucuresti 2D, Balotesti, Ilfov, pentru a ne cunoaste si a-ti prezenta oferta in detaliu ( salariu de 4200 lei brut + sporuri conform CCM ) precum si cerintele noastre. Daca esti o persoana sincera, deschisa la nou si in cautarea unui loc de munca stabil si sigur, esti binevenit. In plus, datorita programului de lucru de 12 24 - 12 48, vei putea sa ai timp si pentru tine si familie. Ne poti contacta si la telefon
-
Angajez șofer categoria C. 7.5t salariu 3000ron locație CTP park Ciorogârla program lejer 1 Cătălin
-
-
Te asteptam sa devii colegul nostru in OMV Corbeanca. Oferim contract de munca pe durata nedeterminata, pachet salarial complex si garantat la timp (salariu de 4200 lei brut + sporuri salariale conform Contractului Colectiv de Munca), tichete de masa, programe permanente de training si calificare. Pentru stabilirea unei intrevederi, te asteptam sa suni la tel , sau te asteptam sa vii in statie. Calea Bucuresti 2D, Balotesti
-
Disponibil online
Promovare online de produse top quality
Ai abilități privind lucrul în internet? Atunci poți obține un venit semnificativ. Companie occidentală caută parteneri pentru a face publicitate produselor sale în mediul online. Fără target de vânzare, cumpărare sau distribuire de marfă! Doar să faci publicitate și să ai dorința de a câștiga!
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Celltech Mobile Services srl, firmă specializată în repararea și recondiționarea telefoanelor mobile, situate in orasul Buftea, angajează personal calificat și necalificat pentru departamentul de reparații și departamentul de test. BENEFICII: salariu de baza + bonusuri pentru depășirea normei (până la 100% din salariu de baza), bonuri de masă, plata orelor suplimentare, prime de sărbători și posibilitatea de promovare în cadrul firmei. Activitatea se desfășoară într-un mediu plăcut și modern. Cerințe pentru Departamentul de Reparații: Cunoștințe de bază în folosirea calculatorului, îndemânare și atenție la detalii, cunoștințe de bază în dezasamblarea și asamblarea telefoanelor, seriozitate. Salariu de încadrare: 7200 RON Număr de posturi vacante : 37 Candidatii fără experiență vor efectua cursuri de pregătire în cadrul firmei. Cerințe pentru Departamentul de Test: Cunoștințe de bază în folosirea calculatorului, atenție la detalii și seriozitate. Salariu de încadrare: 5850 RON Număr de posturi vacante: 55 Candidatii fără experiență vor efectua cursuri de pregătire în cadrul firmei. Cei interesați sunt rugați să ne transmită CV-ul la adresa de email: sau direct la sediul nostru de pe strada Fulger 64, Buftea (La 400m de gara Buftea).
-
Colaborăm cu o filială a unei companii germane de top, înființată în 2003. Compania mamă, fondată în 1964, este unul dintre principalii furnizori globali de scule electrice portabile, scule staționare și scule de grădinărit. Cu sediul central în Germania, compania este dedicată calității produselor sale și dezvoltării de modele exclusive, inovatoare și moderne, care îndeplinesc sau depășesc așteptările pasionaților de bricolaj și profesioniștilor din domeniu. Compania acordă o atenție specială dezvoltării continue a gamei sale de produse fără fir prin intermediul unui sistem de baterii care include deja peste 300 de scule fără fir și echipamente de grădinărit. Platforma de baterii va fi extinsă pentru a include 450 de scule până în 2027, făcându-l cel mai cuprinzător sistem de pe piață pentru pasionații de bricolaj și grădinărit amatori. Responsabilități: 1. Preluarea comenzilor primite electronic și pregătirea acestora pentru expediere, asigurându-vă că articolele sunt selectate și ambalate conform standardelor stabilite. 2. Utilizarea echipamentelor de preluare a comenzilor, cum ar fi scanerele de coduri de bare și vehiculele de transport, pentru a naviga eficient în depozit și pentru a colecta produsele necesare. 3. Respectarea procedurilor de manipulare a mărfurilor și a regulilor de siguranță în timpul procesului de preluare a comenzilor, pentru a minimiza riscul de daune sau accidente. 4. Comunicarea cu departamentele corespunzătoare pentru a identifica și rezolva eventualele discrepanțe sau probleme întâlnite în timpul preluării comenzilor. 5. Menținerea unei evidențe precise a comenzilor preluate și a stocurilor disponibile în depozit, actualizând sistemele informatice în mod corespunzător. 6. Participarea la activități de inventariere și la alte sarcini de depozitare, conform necesităților operaționale ale companiei. Cerințe: 1. Experiență anterioară în domeniul preluării comenzilor sau într-o poziție similară într-un mediu de depozitare este de preferat. 2. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. 3. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu termene limită strânse și în condiții fizice solicitante. 4. Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de depozitare și a tehnologiilor asociate, precum scanerele de coduri de bare și sistemele informatice. 5. Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiunile cu precizie. Beneficii: 1. Transport asigurat de la gura de metrou Păcii până la complexul unde se află și depozitul. În cazul în care transportul se va face cu mașina personală, din împrejurimi, combustibilul va fi decontat. 2. Bonuri de masă în valoare de 35 lei zi lucrată. 3. Bonus de performanță. 4. Asigurare medicală. 5. Orele lucrate peste program platite conform legii.
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Firma de curierat angajează șofer categoria B. Pentru mai multe informații vă stau la dispoziție la nr de te tel din anunț sau pe wats'app!
-
S.G.S. ang. ag. de securitate pază (bărbați sau femei), pt. obiective - societăți comerciale - control acces, din Comuna Ciorogarla, Judetul Ilfov, în ture de 12 ore sau de 24 de ore. Se solicită cazier judiciar curat. Atestatul profesional ar fi un avantaj.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Lucrator Comercial Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa, sporuri si alte bonusuri); Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.