Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov angajeaza: Medic pediatru in contract CAS if Medic Obstetrica Ginecologie Medic ORL Medic recuperare medicala Kinetoterapeut Asistent balneofizioterapie Detalii la . CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere SC Proactiv Instal SRL,cu sediul in com.Afumati,jud.Ilfov, se ocupa cu lucrari de proiectare si executie de lucrari electrice si angajeaza electrician ,detinator permis categoria B pentru: Executie instalatii electrice interioare Bransamente electrice Iluminat stradal Program de lucru 8 ore salariu atractiv 5000-6000 lei Cerinte: sa stie sa manevreze Nacela PRB sa fie apt pentru lurul la inaltime-iluminat public seriozitate, punctualitate, abilitati organizatorice si de lucru in echipa.
-
Cerinte: Cunostinte cum ar fi mecanică, electricitate , instalatii, finisari ,mentenanta. experiență anterioară într-un rol similar Capacitatea de a identifica și diagnostica problemele tehnice și de a găsi soluții adecvate pentru a le remedia; Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan; Atitudine proactivă față de siguranța la locul de muncă și respectarea normelor de sănătate și securitate; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra la nevoie si in afara programului. Carnetul de conducere categoria B obligatoriu Descrierea jobului Efectuarea lucrărilor de mentenanță planificate și neplanificate la echipamentele , imobile rezidentiale si industriale. Identificarea și diagnosticarea problemelor tehnice și găsirea soluțiilor adecvate pentru a le remedia; Înlocuirea pieselor sau a componentelor defecte, reparatii minore la imobile. Efectuarea testelor și a inspecțiilor pentru a se asigura că echipamentele și sistemele funcționează corect și sunt sau nu sunt sigure pentru utilizare; Întreținerea documentației serviciului de mentenanta; Instruirea beneficiarilor în utilizarea echipamentelor și a sistemelor tehnice, precum și pentru menținerea unui stoc adecvat de piese de schimb și materiale necesare pentru efectuarea lucrărilor de mentenanță si montaj. Beneficii: Masina de serviciu Salariu 3500-4000lei bonusuri Descrierea Companiei PPR Logistic Situata în Branesti Ilfov grupul , compania are o vechime de 20 de ani cu o noua ramura extinsa pe partea de inchirieri imobile si intretinere. Suntem o companie dinamica, in dezvoltare cu un sediu modern colectiv tanar. telefon
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Am inceput povestea in 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata.Daca citesti acest anunt inseamna ca impartasim ceeasi parere. Privileg este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Daca cerintele noastre rezoneaza cu ce-ti doresti tu, te asteptam la sediul nostru sa ne povestesti experientele si dorintele tale. Acest post presupune: Pasiune pentru cofetarie-patiserie Dorinta de performanta si profesionalism Spirit de organizare si coordonare Rezistenta la stres Dinamic, cu atitudine pozitiva, orientat catre client, cu spirit de echipa, atent la detalii, serios Disponibilitate pentru program prelungit Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca pe perioada nedeterminata Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu peste 27 de ani experienta in industrie Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Daca doresti sa faci parte din povestea noastra, ea va deveni parte din povestea ta!
-
Pregatirea si experienta: Studii medii Diploma de calificare in domeniu Vechime in specialitate, minim 3 ani Rigurozitate pentru regulile de igiena in alimentatia publica Imaginatie culinara, ordonat, disciplinat Capabilitate sa pregateasca produse alimentare reci si calde in conformitate cu meniul Atitudine orientata catre client, politete, abilitati de comunicare, persoana energica si amabila Rezistenta la stres Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii Disponibilitate de lucru prelungit Responsabilitati si sarcini: Pregateste produsele conform comenzilor Participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare Debaraseaza si asigura curatenia bucatariei / laboratorului Asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare Raspunde pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora Pastreaza in bune conditii ustensilele si aparatura Utilizeaza resursele existente, exclusiv in interesul firmei Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu 26 de ani experienta in industrie, Furnizor al Casei Regale, nominalizata si casticatoare a premiilor Food&Bar Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Program de lucru : 6.00 14.30
-
Responsabilitati: Responsabil pentru aranjarea si modul de prezentare a produselor alimentare conform comenzilor primite. Responsabil cu verificarea orelor de plecare si cu evidenta livrarilor zilnice - face check-out la comenzi. Responsabil pentru conditiile de stocare a produselor finite in conditii optime pentru mentinerea prospetimii, calitatii si a proprietatilor. Se asigura ca are logistica necesara conform comenzilor. Se asigura ca produsele finite sunt preluate in mod corect de catre distributie. Cauta surse de inspiratie pentru partea estetica, noi plating-uri. Cerinte: Preferabil, studii in domeniul industriei alimentare sau al prepararii mancarii. Cunoasterea si aplicarea normelor de baza in folosirea si stocarea ingredientelor si a produselor alimentare. Abilitati: Capacitatea de a lucra sub presiune Organizare si planificare Capacitatea de a lua decizii Spirit de echipa Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Dezvoltare personala si profesionala Preturi speciale pentru membrii echipei Posibilitati de avansare Posibilitatea de a lucra intr-o companie cu o experienta de peste 26 de ani in domeniu
-
Muncitori necalificati Stivuitoristi Gestionar Mecanic Electricieni, electromecanici Reglori Planificator productie OFERIM: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant Tichete de masa 30 Ron zi Decontare transport la de la firma Prima de Paset Craciun?ziua Copilului 8 Martie
-
Societate comerciala ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale angajeaza cu contract de munca elecricieni si instalarori cu experienta. Pentru detali legate de salariu si program, sunati de luni pana vineri intre orele 08:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
SC UBA Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L-V 08:30-17:30. Asigura buna functionare a instalatiilor electrice la parametrii ceruti corespunzatori, participa la revizii, intervene cu promptitudine ori de cate ori este nevoie pentru remedierea defectiunilor.
-
SC Uba Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L -V 08:30-17:30. Efectueaza operatiuni de instalare, punere in functiune, intretinere curenta si reparatii la echipamentele HVAC, tehnice si sanitare si aisgura diagnosticarea deficientelor de functionare a instalatiilor. Trimiteti CV pe adresa de mail;
-
ajutor menaj gospodarie 3 zile pe saptamina zona Corbeanca Ilfov
-
Angajam lacatus mecanic - disciplinat -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoana dinamica , activa cu initiativa Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
SC Uba Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L -V 08:30-17:30. Manevrarea materialelor, ansamblelor si subansamblelor, pregatirea materialelor si a sculelor de zugraveli, curatarea si intretinerea sculelor, uneltelor, dispozitivelor si echipamentelor.Trimiteti CV pe adresa de mail.
-
Descrierea postului : - desfasoara activitati specifice de incarcare descarcare marfa; - efectueaza asezarea marfurilor manuala in depozit; - pregateste comenzile pentru livrare; - participa activ la inventar; - alte activitati logistice. Cerintele postului: - studii medii finalizate constituie un avantaj; - corectitudine,integritate, abilitati in comunicare si coordonare; - atitudine orientata catre client. Se ofera: - un loc de munca stabil intr-o companie cu capital german; - salariu motivant compus din salariu fix si bonus de performanta; - program scurt in ziua de vineri .
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.
-
Util Construct Automacarale anagajeaza automacaragiu si mecanici cu experienta. Firma se afla in Otopeni se poate oferi și cazare www.e-macarale.ro
-
Angajez șofer tir categoria C+E in localitatea Buftea, județ Ilfov. Pentru mai multe detalii, apelați-mă
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Societate comercială angajează personal în comuna 1Decembrie, jud. Ilfov, Prelungirea Oituz, pentru finisarea prin chituire, tăiere și polizare a componentelor din fibră de sticlă. Cerințe: Cunostințe minime lucru cu flex/polizor unghiular sau de pregătire a suprafețelor prin chituire si șlefuire; Dorință de muncă, seriozitate, punctualitate și simț de responsabilitate. Oferim: Contract de muncă cu salariul negociat în funcție de experiență ; Salariul renegociat după 3 luni de proba în funcție de calificare, implicare și performanță; Diverse prime; Bonuri de masă; Calificare la locul de muncă. Program de lucru de 8 ore/zi de Luni până Vineri de la ora 07.00 la ora 15.30 (30 min. pauză de masă); Detalii la telefon
-
Daboco Supermarket isi mareste echipa ! Angajam vanzatoare, program 2 zile si 2 liber. Salariu de la 3100 Ron ( bonuri de masa incluse). Pentru locatia din strada Verii, Bragadiru ! + card discount 20 % la cumparaturile din magazin, +alte bonusuri