Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem in cautare de Ajutor Operator prese pentru unul dintre cei mai mari producători de etichete din Romania, situat in comuna Pantelimon. Experiența anterioară nu este necesară. Cerințe: minim 8 clase; disponibilitate lucru in 3 schimburi; Locație: Bucuresti (comuna Pantelimon) - se deconteaza transportul; Pachet beneficii: salariu fix contract pe perioada nedeterminata; tichete de masă (35 RON zi); prime de performanta; asigurare de viață; abonament servicii medicale; Aplică sau sună la numărul de telefon afișat!
-
Descrierea jobului manipuleaza transporturile de marfa si posta in cadrul terminalului cargo; participa la transportul marfurilor si postei catre si de la avion si la transferul marfurilor la si de la alte magazii cargo; completeaza si prelucreaza documente referitoare la transporturile cargo si posta si tine evidenta acestora; interactioneaza cu clientii societatii , reprezentantii companiilor aeriene, ai autoritatilor locale Candidatul ideal studii minim 10 clase, diploma/ certificat de absolvire; permis de conducere categoria B constituie un avantaj atestatul de stivuitorist Oferim: loc de munca stabil intr-o companie de succes in domeniu; pregatire teoretica si practica la locul de munca ; nu solicitam experienta anterioara; echipament complet de lucru; oportunitati de promovare; conditii de lucru foarte bune;
-
Angajez MECANIC pentru Service AUTO. Pentru detalii va rog sa sunati.
-
-
Te asteptam in echipa noastra Glovo!! Utilizarea aplicației Glovo Courier îți oferă libertatea de a fi responsabil de propriile decizii. Îți poți stabili programul și să livrezi când îți convine. Fie că este vorba de o oră pe zi, doar în weekend sau 6 zile pe săptămână; tu decizi. Comenzi NON-STOP Spre deosebire de alte platforme de livrări, Glovo îți oferă comenzi în absolut toate intervalele orare. Fiind liderul pe piață, la Glovo vor fi comenzi în orice loc și la orice oră, așadar vei livra fără pauze. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri de performanță (între 400 lei și 900 lei pe săptămână) De ce flota noastră? Bonusuri Recomandare : 100 RON persoana adusa in firma noastra. Bonusuri vreme rea. Plata salariului se face săptămânal DISCOUNT-uri la combustibil piese auto Contract de muncă în funcție de preferințele angajatului (taxele includ serviciul de resurse umane, asigurare medicală, vechime etc.) De ce ai nevoie pentru a incepe sa livrezi folosind Glovo? - Trebuie să ai cel puțin 18 ani, să deții un permis de muncă valabil și să ai un smartphone (iOS sau Android) pentru a începe să livrezi. - Pot fi necesare și alte permise sau asigurări obligatorii, în funcție de cum dorești să livrezi, cu mașina, cu scuterul, cu bicicleta sau pe jos. Pentru angajare va rugam sa ne contactati pe whatsapp sau telefonic la numarul
-
sc peace house srl cui 45234010 angajeaza asistent manager, femeie de serviciu, ingrijitor spatii hoteliere
-
sc titanic consum srl cui 29260050 angajeaza: lucrator comercial, incarcator descarcator
-
sc victoria group srl cui 22567643 angajeaza: manager general, secretar asistent director, director adjunct societate comerciala
-
sc rfan lighting srl cui 44726650 angajeaza lucrator comercial - 2 posturi, incarcator descarcator- 2 posturi, manipulant marfuri 2posturi
-
sc yang quality srl cui 34186618 angajeaza: lucrator comercial, incarcator descarcator si manipulant marfuri
-
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov, angajeaza medic pediatru. Oferim salariu motivant si bonusuri. Detalii la .
-
Statie de sortare deseuri reciclabile. Angajam sofer pentru abroll si autogunoiera Salariul este de 3300 de lei. Necesar card tahograf, licenta. Program Luni - Vineri . Punctul de lucru se afla in Chitila, Rudeni.
-
-
SC I & I BUSINESS TEAM CONCEPT SRL angajeaza: Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor x 5 posturi Se ofera salariu atractiv, cazare, card de sanatate privat. Pentru relatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din Buftea. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permis conducere categoria B. Cerințe: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); * Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permiis conducere categoria B. Beneficii: * Pachet de remuneratie atractiv; * Bonusuri lunare si semestriale de performanta; * Tichete de masa; * Abonament servicii medicale Regina Maria; * Evenimente corporate si teambuilding; * Programe de training; * Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente petreceri de companie
-
Angajam montator mobilier cu experienta de minim 2 ani, program full time, zona Magurele, salariu 4000-5000 lei in functie de experienta.
-
Profesioniști în tot ceea ce facem! Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia Depozit Buiacului. Care sunt responsabilitățile postului? -Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; -Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; -Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; -Vei opera facturile, avizele de transfer si credit-notele in programul informatic implementat in depozit; -Vei printa comenzile si vei urmari progresul acestora in sistemul de gestiune și vei interveni în cazul comenzilor blocate; -Vei opera diverse tranzactii in programele informatice utilizate in cadrul punctului de lucru; -Vei opera retururi si sau anulari comenzi client, cu verificarea conformitatii produselor returnate; -Vei efectua sarcini administrative si orice alte sarcini trasate de superiorul direct, urmarind buna desfasurare a activitatii in depozitul e-commerce; -Vei genera diverse rapoarte către superiorul direct; -Vei actualiza informatii relevante in sistemul informatic privind produsele, partenerii, alte dictionare; -Vei folosi dispozitivele electronice de scanare, intergrate cu programul informatic de gestiune a depozitului, in operatiunile specifice fluxului de miscare a marfurilor (receptie, alocare mutare pe locatii, picking, impachetare, livrare, inventariere), conform procedurilor de lucru interne; -Vei coordona, planifica și controla activitatea lucrătorilor alocați pe tura și operațiunea de care ești responsabil; -Vei participa activ la procesele de receptie,picking si packing; -Vei supraveghea și te vei asigura în permanența că distribuirea sarcinilor de pe tura ta corespunde volumului de lucru; -Vei centraliza numărul de linii neconforme pentru lucrătorii de pe tura de care ești responsabil; Ce așteptăm de la tine? -Să ai studii medii sau universitare; -Să cunoști limba engleză la nivel mediu; -Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; -Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; -Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; -Să ai orientare către rezultate și performanță; -Să ai o bună organizare, planificare și coordonare; Ce îți oferim? -Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; -Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; -Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; -Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare; -Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare; -Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; -Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; -Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; -Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; -Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; -Transport asigurat;
-
Cautam persoane pentru preparare Sandwich si salate. Salariu Net 2.500 lei plus Bonuri de masa / 8 ore (Luni - Vineri) - Weekend Liber Pentru detalie va rugam sa ne contactati la telephone
-
Angajam lucratori comerciali pentru magazinul Shop&Go din locatia Popești Leordeni, Str.Paraul Rece. Program full-time sau part-time(weekend) Programul de lucru este flexibil, in ture. In vederea programarii unui interviu, rog sunați la numarul de contact sau direct în magazin Str.Paraul Rece nr.3-5, Popești Leordeni.
-
IDL BUCHAREST S.R.L., persoana juridica cu sediul social Comuna Chiajna, Strada Italia, Nr. 1-7, P3 Bucharest Logistic Park, depozit 4 si depozit 7, Judet Ilfov - angajeaza 65 manipulanti marfuri