Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Postul este pentru lucrari agricole in Jud. Prahova Cerinte: cunostinte de mecanica Salariu 5500 lei pe luna
-
Dr. Max România este în căutare de colegi pentru poziția de Responsabil Întreținere în cadrul Departamentului Facility Maintenance. Care sunt responsabilitățile postului? Vei verifica și asigura funcționarea echipamentelor care asigură microclimatul; Vei remedia disfuncționalitățile instalațiilor din sfera de responsabilitate; Vei participa la activitățile de întreținere a echipamentelor tehnologice din cadrul sediului central și a depozitelor; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și vei participa la remedierea acestora; Vei participa la acțiuni de reparare sau mutare a echipamentelor; Vei supraveghea lucrările efectuate de diverși furnizori; Vei realizea sarcini de natură administrativă. Ce așteptăm de la tine? Să fii absolvent de studii medii de profil Liceul de Electromecanica, Mecanică; Să deții cunoștințe tehnice din domeniul mecanic și electric (reprezintă un avantaj experiența în domeniu); Să ai deții abilități de operare PC: Pachet Office - nivel mediu; Să fii orientat spre munca în echipă; Să fii organizat și orientat către soluții. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. Despre Dr. Max România Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
-