Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-04-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Livegood, companie americana care oferă produse bio,organice la preturi fără concurenta.Un model de business în care: -nu ai obligații de consum -fără obligații de recrutare -fără penalizări pentru inactivitate Are un plan de compensare structurat pe 8 bonusuri: -bonus de start rapid -bonus de achiziție client -bonus de matrice -bonus de liderii -bonus din vinzari(doar dacă ești pasionat) -bonus de influenta -bonus de diamant -bonus de coroană de diamant Nu lăsa pe mâine, ceea ce poți face azi! Nu ezita și contacteaza-ma!
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii angajeaza sofer pentru pompa beton in zona Afumati care sa detina permis categoria C. Contract de munca cu norma intreaga. Salariu convenabil. De preferat cu domiciliu in zona Afumati sau in comunele apropiate. Pentru detalii sau programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat.
-
Angajez muncitor necalificat pentru a lucra in incinta unui bazin piscicol (balta pescuit sportiv) ofer cazare. In zona rasuceni jud giurgiu
-
Salon Înfrumusețare Kitty Beauty, www.salonpopesti.ro, situat in Popesti Leordeni, strada Drumul Fermei, nr. 56, avand 11 ani vechime, clienți formati, angajează manichiurista cu experiență.Vino în echipa noastră, intr-o admosfera placuta, colegi minunați și clienți pe măsură. Relatii la nr. de telefon .
-
Angajăm lucrător comercial la magazinul Shop&Go Balotesti, Strada Școlii nr 11. Pentru mai multe detalii va rog sa apelați numărul de telefon. Program interviu. L-V in intervalul orar 14:00 - 19:00 Vă mulțumesc.
-
Căutăm persoană serioasă cu sau fără experiență pentru atelierul nostru de reparații și întreținere echipamente profesionale Beneficii Salariu atractiv Bonuri de masă Decontare transport Prime de performanța
-
ANGAJĂM CROITOREASĂ! Cerințe: - să aibă experiență în croitorie, cusut și retușuri - persoană ambițioasă, profesională, comunicativă, punctuală, disciplinată; - abilități de organizare și atenție la detalii.; -abilitatea de a realiza un produs în întregime constituie un avantaj Oferim: - salariu atractiv; - mediu de lucru stabil; - posibilitatea de a învăța noii informații Dacă sunteți interesată, ne puteti contacta telefonic: Locație: Popești Leordeni
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
Suntem în căutarea unui contabil talentat și dedicat să se alăture echipei noastre din domeniul agriculturii. Dacă ești pasionat de cifre și ai o înțelegere profundă a proceselor contabile în industria agricolă, atunci acesta ar putea fi rolul perfect pentru tine.
-
Postul este pentru lucrari agricole in Jud. Prahova Cerinte: cunostinte de mecanica Salariu 5500 lei pe luna
-
Dr. Max România este în căutare de colegi pentru poziția de Responsabil Întreținere în cadrul Departamentului Facility Maintenance. Care sunt responsabilitățile postului? Vei verifica și asigura funcționarea echipamentelor care asigură microclimatul; Vei remedia disfuncționalitățile instalațiilor din sfera de responsabilitate; Vei participa la activitățile de întreținere a echipamentelor tehnologice din cadrul sediului central și a depozitelor; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și vei participa la remedierea acestora; Vei participa la acțiuni de reparare sau mutare a echipamentelor; Vei supraveghea lucrările efectuate de diverși furnizori; Vei realizea sarcini de natură administrativă. Ce așteptăm de la tine? Să fii absolvent de studii medii de profil Liceul de Electromecanica, Mecanică; Să deții cunoștințe tehnice din domeniul mecanic și electric (reprezintă un avantaj experiența în domeniu); Să ai deții abilități de operare PC: Pachet Office - nivel mediu; Să fii orientat spre munca în echipă; Să fii organizat și orientat către soluții. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. Despre Dr. Max România Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
-