Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2021-05-03

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez șofer Uber, Bolt

    Angajez șoferi pentru Uber, Bolt Mașini - Dacia Logan cu GPL - 2019 Chirie 500 săptămâna Garanție 500 Comision 8% Carte de muncă Mașinile Sint echipate cu toate actele și case marcat. Tel

  • 4

    Angajam Sofer

    Firma de productie publicitara, angajam sofer distributie. Sediul este in Mogosoaia. Relatii la telefon

  • Angajez femeie necalificat ofer cazare

    Angajez femeie pentru menaj ofer salariu și cazare

  • 1

    3700Angajez femeie pentru îngrijire personă cu dizabilități

    Angajez femeie pentru îngrijire personă cu dizabilități 4000 Ron

  • 4

    Mega Image Shop&Go, zona Berceni, angajeaza.

    Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.

  • 1

    Office Coordinator & Administrator

    NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.

  • 6

    Sofer microbuz scolar

    Profilul candidatului: Studii medii absolvite (diploma Bacalaureat) Detinere permis de conducere cat. B si D si atestat transport persoane Experienta de minim 2 ani Cunostinte minime de mecanica Cunostinte de limba Engleza ( avantaj) Persoana calma, punctuala, organizata, serioasa Aptitudini de comunicare cu copiii Disponibilitate pentru program prelungit Principalele responsabilitati: Transportul in siguranta a elevilor; Inainte de orice deplasare comunicata isi stabileste foarte bine traseul astfel incat locatia sa fie gasita cu precizie si in timp util Cunoaste si se ingrijeste de starea tehnica a masinii incredintate, in asa fel incat aceasta sa fie in permanenta stare de functionare si este obligat sa raporteze orice defectiune, supervizand remedierea acestea de urgenta Este politicos si pastreaza confidentialitatea Beneficii: Contract de munca norma intreaga; Tichete de masa Concedii efectuate in timpul vacantelor scolare CVurile se transmit la adresa Informatii :

  • Angajez Asistent Manager

    Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email

  • 29

    SGS angaj. agenti de securitate pt un ob. cotrol acces Oras Bragadiru, Jud. Ilfov

    SGS angaj. agenti de pază (femei sau barbati) pt un ob. - control acces, Oras Bragadiru, Jud. Ilfov. Se solicită cazier judiciar curat.

  • Angajări Sofer Cat B

    Angajez șofer cat b de preferat cu experienta pe masini de 3.5 T,pentru distribuție produse congelate in țară și in Bucuresti. Salariu intre 3000 și 6000 de lei, in functie de performanțe.

  • 3

    angajez sofer categoria C pentru havi din chitila

    Angajez șofer categoria C pentru depozitul havi livrări de noapte pentru mc Donald's ,KFC, OMV pe Mercedes atego 7,5 t , șoferul încarcă și descarcă salariu ,5500 net Garajul se află în popești Leorden

  • 1

    Angajez gradinar in Pipera-Voluntari

    Cautam persoana serioasa cu experienta pentru intretinere gradina in zona Pipera-Voluntari -tuns iarba -mentenanta si intretinerea gradinii -toaletare copaci prestarea mai multor activitati referitoare gradinaritului. Se asigura cazare interna. pt mai multe detalii, ne puteti contacta pe nr--

  • Spălătorie auto angajează personal

    Spălătorie auto angajează personal locația este în Buftea , se asigură transport . Pentru mai multe detalii la TEL.

  • Dealer Online - Casino

    Candidatul Ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase! Training asigurat si platit! Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie! * Activitatea se va desfasura la sediul companiei Descrierea jobului Ce presupune activitatea ? Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client jucator. Prezentarea jocului si regulilor; Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii; Programul este format din 3 ture: T1 15:00-23:00 T2 23:00-07:00 T3 5 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana * Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie. Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transport asigurat dupa ora 23.00 Descrierea companiei Suntem Skywind Group este un furnizor privat de soluții de tehnologie de divertisment. De la înființarea noastră în 2012, am crescut constant alături de partenerii și clienții noștri, mândri să asistăm la propriul lor progres sporit de produsele noastre. Noi modelăm viitorul industriei noastre cu jocuri de clasă mondială, back-office și sisteme de management al conținutului, soluții de găzduire, infrastructură, precum și o suită revoluționară de produse pentru ultilizatori care se întinde pe 8 centre de dezvoltare din România, Cipru, Marea Britanie, Columbia și Malta.

  • 3

    Manager de echipa

    Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketin; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.erformanta; Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor. Publi24_1624686645

  • 1

    Angajare personal

    Oportunitate de Angajare: Casa de Odihna Voluntari - personal curatenie Centrul Rezidențial pentru Persoane Vârstnice "Casa de Odihna Voluntari" își extinde echipa și caută infirmieri îngrijitori dedicați să se alăture misiunii noastre de a oferi îngrijire de calitate și confort pentru rezidenții noștri. Cerințe: - Experiență anterioară în îngrijirea persoanelor vârstnice. - Certificare în îngrijire și sau diplomă de infirmier infirmieră. - Abilități de comunicare excelente și empatie. Responsabilități: - Asigurarea îngrijirii și a confortului pentru rezidenți. - Monitorizarea stării de sănătate a beneficiarilor. - Colaborarea cu echipa pentru implementarea planurilor de îngrijire personalizate. Beneficii: - Mediu de lucru plăcut și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de emai sau telefonic. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea unei vieți senine și îngrijite pentru persoanele vârstnice în Casa de Odihna Voluntari!

  • Infirmiera

    Cautam infirmier cu sau fără experienta.

  • 1

    Femeie de serviciu

    Femeia de serviciu este responsabila de efectuarea curateniei in aeronavele companiilor aeriene deservite de catre GlobeGround Romania si in spatiile administrative ale societatii. Nu este necesara experienta in domeniu, permisul de conducere categoria B constituie avantaj. BENEFICII: - salariu 3000 net + 600 tichete de masa; - formare profesionala la locul de munca; - conditii bune de lucru; - stabilitate; - echipament complet de lucru. CERINTE - minim 10 clase; - apta din punct de vedere psihologic si medical; - abilitati de organizare, comunicare, spirit de echipa; - serioasa, dispusa la program de lucru inegal (cu ore de zi si de noapte).

  • Muncitor necalificat turnatorie Chiajna

    Producator cuptoare pizza din placi modulare, angajeaza muncitori necalificati pentru turnatorie betoane si manipulare materiale de constructie la punct de lucru din str. Industriilor 149c, Chiajna, jud. Ilfov. Cerinte : abilitati de comunicare, munca in echipa, minime cunostinte de lacatuserie prelucrarea metalelor si vopsit. Informatii loc de munca: Program fix L-V 08:30: 5000 de lei net - salariul se negociaza la interviu - seriozitate din partea angajatorului. Candidatul ideal trebuie sa aiba : varsta ideala pana in 40 de ani, rezistenta fizica - seriozitate - capacitate de organizare - sa se adapteze situatiilor de lucru impuse - sa poata lucra atat individual cat si in echipa.

  • Angajez: educatoare, supraveghetoare, bucatareasa

    Caut doamne drăguțe , amuzante , cu răbdare și să iubească copii. Grădinița este în Otopeni , aproape de DN1. Program de luni până vineri , orele diferă în funcție de funcția aleasă . Pentru detalii sunați la .

Salvează căutarea