Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2021-05-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma românească cu punctul de lucru în Jilava, angajam ambalator pentru hala producție prosoape de bucătărie din hârtie. Telefon
-
Firma cu punctul de lucru in Jilava, angajeaza sofer categoria B pentru livrari interne cu masini Iveco cu prelata.
-
Zepro Chemical Logistic SRL, companie specializată în distributia produselor HORECA, amplasată în loc. Afumati, jud. Ilfov, angajează: Șofer cat. B, pentru distributie in Bucuresti. Program Luni-Vineri , de la 09.00 la 18.00. Ne bucurăm să ne cunoaștem și să faci parte din echipa daca ai: -Studii medii; -Experiența în domeniul distribuției constituie avantaj; -Permis de conducere categ. B (experiență minim 1 an); -Orientare catre client; -Bune abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Principalele roluri: -verificarea conformității comenzilor pregătite în depozit cu documentele aferente; -respectarea zilnica a programului de livrare; -livrarea comenzilor clienților de pe ruta alocată, în condiții de integritate și siguranță; -mentinerea unor relații bune cu clienții din portofoliu. Oferim: -Contract de muncă pe durată nedeterminată; -Echipe și mediu de lucru profesioniste; -Salariu de la 3000 RON. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail, WhatsApp, sau te invitam sa ne cunoastem la sediul nostru din loc. Afumati, jud. Ilfov.
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Cautam URGENT Agenti de Securitate pentru un santier nou ! Oferim contractul de munca si salar lunar ! Info .
-
Angajare faiantar cu experienta Salariul la doua săptămâni în funcție de metrajul acumulat Program L-V 8-17 Zona Popesti leordeni Angajare cu carte de munca Perioada nedeterminata Începere imediata Pentru mai multe detalii la telefon!
-
Compania Ocean Fish, Numarul 1 in Romania pe prelucrare produse din PESTE, angajeaza pe postul de Lucrator la prelucrarea pestelui. - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa - Mediu de lucru placut si curat; - Reduceri la produsele Companiei Te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Ne gasesti la intrarea in Afumati pe SOS BUCURESTI -URZICENI NR.72 Suna-ne, profita de un loc de munca sigur si stabil!
-
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Cautam colegi pentru postul de electrician. Candidatul Ideal Absolvent studii medii tehnice, profil energetic,electrotehnic sau electronic Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj dar nu este obligatorie; Autorizare ANRE gr IIB - constituie un avantaj; Bune abilitati de comunicare si organizatorice; Rezistenta la stres si spirit de echipa; Permis de conducere categoria B - constituie un avantaj Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate si program flexibil; Descrierea jobului cite te i interpretează corect schema electrică; alege materialele, dispozitivele, echipamentele i aparatele de măsură conform specifica iilor din schemă; stabile te traseul instala iei în func ie de cerin e i disponibilită i; montează tuburile de protec ie, conductorii i echipamentele, i realizează conexiunile i izola iile conform schemei i - normelor tehnice de securitate a muncii; pune sub tensiune instala ia i utilizează aparate, tehnici i proceduri specifice pentru verificarea func ionării acesteia; repară sau înlocuie te eventualele echipamente defecte, conductori, izola ii etc. conform cerin elor.
-
varsta max 30 ani , salariu atractiv, de preferat domiciliu bucuresti , cautam seriozitate
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Fabrica de Mobila, (Ilfov) angajează urgent: Tâmplari calificați! Necalificați! Pentru mai multe detalii contactaține la !
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea + 25 lei ora. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Angajăm coafeză salon de înfrumuseţare, în Militari Residence . Cerinte:-experiență minim 2 ani;-seriozitate. Oferim:-contract de munca-salariu sau la procent procent-bonusuri-servicii ... Mai multe detalii la Whatsapp: sau
-
Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Descriere ICredit angajeaza full time/part time Collectori de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? - training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, - bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : - mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, - colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare Puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.