Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2022-04-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Fabrica productie mobilier angajeaza montatori mobila si personal necalificat. Conditii avantajoase si salariu atractiv. Pentru detalii sunați la .
-
Promovat
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov angajeaza: Medic pediatru in contract CAS if Medic Obstetrica Ginecologie Medic ORL Medic recuperare medicala Kinetoterapeut Asistent balneofizioterapie Detalii la . CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Locație: Pantelimon, Ilfov Program: Luni - Vineri de la 06:30 - 15:00 Candidatul ideal: - Are minim 10 clase; - Este o persoana care oferă atenție și meticulozitate pregătirii produselor; - Este o persoana corecta, responsabilă, și organizată. Responsabilități: - Numără produsele care intra pe banda; - Ambaleaza cutiile cu produse; - Se asigura respectarea calității și a cantității produselor;
-
Gradinita particulara situata in Chiajna,Ilfov, angajam educator-puericultor. Cautam o persoana vesela, calma, organizata care iubeste copiii si care doreste sa se alature unui colectiv tanar si activ. Candidatul ideal pentu noi: - absolvenți ai liceului pedagogic, specializarea educator-puericultor;absolvenți ai liceului pedagogic sau ai unei școli echivalente, cu specializarea educatoare sau învățătoare, care au urmat sau vor urma până la 1 septembrie 2025 cursuri de educație timpurie în cadrul proiectelor derulate de Ministerul Educației cu terți; - experienta in lucrul cu copiii constituie un avantaj - persoana serioasa, creativa sa iubeasca si sa respecte copiii Oferim: - pachet salarial motivant si atractiv, in functie de experienta si performanta - masa de pranz gatita in bucataria proprie - mediu de lucru placut, dinamic cu oameni relaxati - locul ideal pentru dezvoltare profesionala Daca doriti sa ne cunoatem si sa lucram impreuna asteptam sa ne contactezi telefonic la nr.
-
Școlă particulară situata in Chiajna,Ilfov, angajam învățătoare. Cautam o persoana vesela, calma, organizata care iubeste copiii si care doreste sa se alature unui colectiv tanar si activ. Candidatul ideal pentu noi: - absolvenți ai liceului pedagogic sau stiintele educatiei cu calificarea educator-invatator Universitate - Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar - persoana serioasa, creativa sa iubeasca si sa respecte copiii - capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul - organizare de activitati educative si recreative - organizare serbari&evenimente - respectarea programei scolare Oferim: - pachet salarial motivant si atractiv, in functie de experienta si performanta - masa de pranz gatita in bucataria proprie - mediu de lucru placut, dinamic cu oameni relaxati - locul ideal pentru dezvoltare profesionala Scoala acreditată de Ministerul Educatiei si Cercetarii Cadrele didactice dispun de studii calificate si pregatire de specialitate, concepandu-si activitatile conform programei instructiv-educative, in functie de varsta copiilor. Daca doriti sa ne cunoatem si sa lucram impreuna asteptam sa ne contactezi telefonic la nr.
-
Scoala particulara situata in Chiajna, Ilfov, angajam full time, ingrijitoare. Relatii la tel.
-
firmă de construcții angajăm zugravi rigipsari. faianțat program luni vineri 8 5 salariu 300 RON pe zi banii săptămâna pentru detalii la numărul de telefon
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa -Plata orelor suplimentare si a sarbatorilor llegale -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron net fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
Firma City Cafe Express angajează magazioner manipulant mărfuri în locația aeroport otopeni. Șalariu motivant+bonuri de masa +transport stb decontat +1 masa asigurata. Program de lucru flexibil. Pentru mai multe detalii și interviu puteți suna la nr .
-
Firma de curierat angajează șofer categoria B. Pentru mai multe informații vă stau la dispoziție la nr de te tel din anunț sau pe wats'app!
-
Angajez curier pt alimentare EasyBox. Program în ture, carte de muncă 8 ore, salariu 3000-6000 Bonusuri de performanță. Permis categoria B. Zona de domiciliu, sector 4 București,comuna Berceni, Vidra, Crețești.
-
-
Angajez personal necalificat pentru lucrări agricole pentru manipulare produse cerealiere și produse de morarit !ofer salariu motivant cat și condiții de cazare și masă ! Tel
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.
-
SMART BCC SPEDITION SRL angajeaza sofer categoria B Cerinte: - experienta minim 2 ani pe autoutilitara de 3,5 t - efectuarea transportului rutier in conditii de siguranta si conform reglementarilor legale - manipularea, incarcarea si descarcarea marfurilor in mod eficient si organizat - respectarea programului de livrare si respectarea termenelor stabilite - cunostinte intocmire CMR - mentinerea vehiculului in stare buna de functionare - asigurarea unei comunicari eficiente cu coordonatorii de transport, clientii si colegii. - fara antecedente penale si antecedente rutiere (necesar prezentare cazier judiciar si rutier); - atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate și punctualitate. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu fix + bonusuri - mediu de lucru placut Mai multe detalii in cadrul unui interviu!
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Oferim contract de transport international de marfuri in spatiul comunitar european pentru autoutilitare de 3.5 tone, in urmatoarele conditii: - 0.47 Euro Km pentru prelata 8 10 paleti - 0.40 Euro Km pentru dube de 5-7 paleti - Tari tranzitate frecvent : Germania, Italia, Franta, Spania - Nu facem Anglia, Irlanda, Suedia - 20.000 km tur de 5 saptamani Se ofera: - Card de motorina DKV de la primul tur - Dispecerizare gratuita in limba romana - Km calculati dupa Google Maps - Km platiti Gol Plin - Plata rapida la maxim 3 zile de la CMR-urile in original Cerinte: - Masini in stare tehnica si estetica buna si echipate corespunzator - Monitorizare GPS - Asigurare CMR - Licenta Copie conforma Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati !
-
Conditii de angajare: -Atestat - Domiciliu Bucuresti -Chitila sau localitatile limitrofe. Delalii la tel. . Angajam barbati si femei. Salarizare 3.000 lei
-
DNS BIROTICA SRL cu sediul in Bucuresti, Str. Pogoanelor, Nr. 147, Sector 4 angajeaza 10 manipulanti marfuri
-
Caut agent pentru santier, zona de vest lângă autostrada București - Pitești-Hornbach , de preferat din zona, Militari, Domnești, Joița, Bolintin Deal, km 23,Ciorogarla, Chiajna,Vânătorii Mici, program 24-48h, salariu atractiv.
-
Angajam patiser in Otopen,salariu motivant,program flexibil,contract de munca