Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Obiectivul este situat in CHITILA la o fabrica de preparate din carne . De preferat persoane de gen feminin . . Se ofera : - Contract pe termen nedeterminat - Un venit net de 3000 lei - Echipament de lucru Se cere ; - Atestat de Agent de Securitate, sau sa fie inscris la un curs de calificare - Stare de sanatate buna - Domiciliu in Chitila, Dragomiresti , Mogosoaia sau localitatile apropiate
-
Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.
-
Ești productiv dimineața, iar aroma unică de cafea îți oferă energia necesară pentru a te bucura de fiecare moment al zilei? Atunci aplică pentru poziția de Barista la McCafé și beneficiază de un program complet de pregătire profesională, o atmosferă plăcută întreținută de colegi dinamici și multe alte avantaje. Vei avea ocazia să împarți mii de zâmbete oamenilor din jurul tău și să-ți dezvolți, astfel, abilitățile de comunicare. Buna dispoziție este nelipsită din restaurante, iar momentele trăite în fiecare zi alături de echipa ta se pot transforma în amintiri de neuitat. Pachet salarial de până la 3000 RON net la normă de 8 ore (sumă compusă din salariu fix, tichete de masă, sporuri și alte bonusuri)
-
Eşti o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Eşti încă student şi doreşti să acumulezi experienţă profesională? Aplică pentru poziţia de Crew Member și hai să-i cunoști pe toți colegii cărora jobul la McDonald s li se potrivește! În calitate de Lucrător Comercial, te vei ocupa de activități variate, care includ toate zonele unui restaurant McDonald s : bucătăria, casa de marcat și sala de mese. Astfel, ai şansa de a-ți dezvolta setul de abilități practice, dar și pe cele de comunicare, în urma interacțiunii cu clienții. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3000 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa, sporuri si alte bonusuri); Proces rapid de promovare. Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate fți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte si în ture de weekend, în functie de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani Beneficii: -Salariu 15lei h - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, - reale posibilitati de promovare. -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Autocutis , este un service nou infintat, in continua dezvoltare. Ne dorim o echipa unita pentru a lucra intr-un mediu placut. Suntem cu experienta in domeniu auto si calitatea este scopul nostru. Cautam oameni cu experienta si buni in meseria pe care o practica. Program de lucru de luni pana vineri intre orele 8:00 si 17:00 . Toate sarbatorile legale sunt libere. Salariu atractiv cu posibile avansari in functie de rezultate. Cautam vopsitor auto cu experienta : Punem la dispozitie standuri de vopsit, atat pe solvent cat si pe apa . Statii de pregatit si cabina de vopsit noua . Pe partea de tinichigerie suntem utilati cu toata aparatura necesara pentru redresarea caroseriilor. Elevator mobil tip foarfeca pentru o usoara calare a masinii. Suntem bazati pe tinichigerie vopsitorie, dar si pe partea de mecanica suntem destul de dotati . Inclinarea noastra este pentru mecanica rapida, dar fara probleme avem scule necesare pentru orice lucrare mai putin sau mai mult complexa . Daca ti se pare ca te regasesti intr-unu din prosturile noastre disponibile, te rugam sa ne suni sa programam o intalnire la locatia noastra. Daca totusi esti la inceput in domeniu, cu o experinta minima, pentru inceput, avem posturi libere si pe partea de spalatorie, este interna pentru masinile pe care le avem in lucru. Autocutis este situat pe strada Diamantului nr 243 Bragadiru,Ilfov Cel mai apropiat mijloc de transport in comun este la Leroy merlin bragadiru, circa 15 min de mers pe jos.
-
Lucrator Comercial Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa, sporuri si alte bonusuri); Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
*Se caută Casieri Manipulanti în Domeniul Agricol!* *Firma:* Specializată în pesticide, semințe de legume și fructe *Salariu începând de la:* 2500 lei + Tichete de masa in valoare de 660 lei *Locație:* Afumati *Cerințe:* - Experiență în domeniul agricol (preferabil) - Abilități excelente de comunicare - Disponibilitate pentru program flexibil *Beneficii:* - Mediu si program de lucru dinamic - Oportunități de avansare în carieră Asteptam persoane interesate la sună la pentru mai multe detalii.
-
Angajez vanzatoare pentru parfumerie in Dragonul Rosu. Preferabil cu experienta in vanzari, dar se accepta si fara. Salariu negociabil in functie de experienta.
-
Suntem în căutarea unor persoane energice și dedicate pentru a se alătura echipei noastre la locul de joacă din Mall -DN1 Value Centre Corbeanca/Balotești. Căutăm candidați care îi iubesc pe copii, sunt orientați către clienți și au abilități de vânzare. Profilul candidatului ideal: Îți găsești plăcerea în a interacționa cu copiii și a împărtăși cunoștințe într-un mod captivant? Ai abilitatea de a păstra calmul și răbdarea în fața comportamentelor diverse ale copiilor, fie ei nazdravani, emotivi sau timizi? Ești o persoană deschisă și comunicativă care colaborează eficient într-o echipă? Responsabilități: Asigurarea unui mediu de joacă sigur pentru copii. Întreținerea curățeniei și igienei locului de joacă. Planificarea și coordonarea de jocuri și activități atrăgătoare pentru copii. Promovarea și vânzarea produselor către clienți. Calificări și abilități necesare: Experiență în lucrul cu copii. Abilități de comunicare și serviciu pentru clienți de excepție. Atitudine responsabilă, cu accent pe siguranța copiilor și o perspectivă pozitivă. Abilitatea de a promova și vinde produsele noastre către clienți. Beneficiu angajare: Oferim un pachet lunar de 6 intrări gratuite la locul de joacă pentru un copil al angajatului. În situația în care angajatul are doi copii, oferim câte 4 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Dacă angajatul are trei copii, le oferim câte 3 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Pentru orice alte intrări suplimentare sau copii în plus, oferim un discount de 50% Dacă te identifici cu profilul de mai sus și ești o persoană dinamică, pasionată de lucrul cu copii, te invităm să ne trimiți CV-ul. Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem! Yupi Land o companie de familie, care crede cu tărie în puterea jocului și a imaginației în dezvoltarea copiilor. Ne dedicăm creării unui spațiu în care copiii pot explora, învăța și se pot bucura în siguranță.
-
Angajez Frizer Frizeriță cu experiență în domeniul pt.bunici, tătici și pitici!
-
Shop&Go isi mareste echipa! Cautam personal cu sau fara experienta, program flexibil, salariu atractiv, cerem si oferim seriozitate.Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la nr de tel: -Valentina
-
Firma cu profil postal angajam sofer/postas in judetul Ilfov. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul fix,bonuri de masa,decont transport. Cerem seriozitate,punctualitate spirit de echipa,abilitati de a lucra cu oamenii. Avantaje -se poate lucra si cu masina personala pe care o putem inchiria - program nu este impus este flexibil,de teren, Mai multe detalii le puteti afla prin telefon sau interviu.
-
Compania de paza RO isi mareste echipa! Angajam DISPECER cu experienta in zona Fundeni - Dobroesti. Oferim: - tarif 14,5 ron ora + 800 RON tichete de masa; - program in ture de 12 ore; - acordarea de prime pentru merite deosebite; - școlarizare în privința obținerii atestatului; - posibilitate de avansare. Pentru mai multe detalii: Anca Amăriuței:
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Centru de Ingrijire Varstnici angajeaza infirmiera Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru foarte placut. Program 1 saptamana lucrata 1 saptamana libera. Se ofera salariu + bonuri de masa. Oferim si solicitam seriozitate! Mai multe informatii se ofera telefonic.
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.