Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului - Receptia marfurilor; - Manipularea si aranjarea marfurilor; - Pregatirea marfurilor in vederea livrarii comenzilor; - Participarea la efectuarea inventarului lunar si anual; - Activitatea se desfasoara in spatiu liber, indiferent de anotimp. Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Persoana motivata, cu atentie sporita la detalii, rezistenta la stres; - Experienta in domeniu: minim 1 an; - Atestat stivuitorist obligatoriu; - Experienta de lucru pe stivuitoare mari (3.5 t.) cu colete de dimensiuni atipice; - Cunostinte minime PC.
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de instalator Experienta: - Minim 1 an in domeniul instalatiilor instalator sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca instalator sau intr-un rol similar, minim 1 an - Experienta cu montajul instalatiilor de diametre medii (teava, conducte, fitinguri etc) - Cunostinte solide despre diverse materiale de conducte, fitinguri si unelte - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Cunostintele electrice sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Oferim spre inchiriere buldoexcavator Caterpillar in zona Bucuresti si Ilfov.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Operator curățare echipamente PROFILUL CANDIDATULUI: Obișnuința de a lucra conform unor obiective bine stabilite (realizabile și de bun simț); Capacitatea de organizare într-un mod eficient a activității și a timpului; Inițiativă; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Capacitatea de a lucra în condiții de stres. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist Perspectiva de evoluție în companie și în carieră; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Echipă unită, dornică să te primească în cadrul ei Locul desfasurarii activitatii: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov. Program de lucru: 8:30-17:30 Puteti trimite CV-ul si pe www.bilancia.ro in zona de CARIERE Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie
-
Angajăm: Pizzar Bucătar Ajutor de bucătar Suntem o bucătărie cu livrare, căutam colegi noi, program 2 2, angajare cu forme legale. Angajarile se fac pentru cele 2 locatii( Cosmopolis, Gara de Nord) Avem meniu standardizat internaţional românesc, lucram doar pentru delivery. Facem pizza în stil Napoletan cu dospire 48 de ore, la cuptor cu lemne electric - depinde de locatie. Vă aşteptăm pentru alte detalii la telefon:
-
Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 1 ani - excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere - abilitati de intretinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii - persoana dinamica, organizata, responsabila, punctuala - Cunostinte de operare calculator (office, Email, Excel) Avantaje : - studii superioare - experienta in domeniul vanzarilor de servicii de curierat - buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri de curierat din Romania; - permis de conducere categoria B - cunoasterea lb. engleza la nivel mediu avansat Descrierea jobului: - prospectarea pietei - implementarea strategiei companiei si promovarea produselor acesteia - realizarea obiectivelor de vanzari si executie, stabilite pentru dezvoltarea companiei - cresterea numarului de clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti - urmarirea derularii contractelor comerciale, precum si negocierea acestora - realizarea si asigurarea unui sistem eficient si facil de comunicare raportare cu catre managementul companiei Oferta (bonusuri, beneficii) - remuneratie motivanta - bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial - mediu profesionist de lucru - participarea la training-uri de perfectionare - comision din vanzari Detalii la telefon:
-
Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu
-
- Experienta cu electrice, electrocasnice si gama pentru gradina; - Verificarea si confirmarea produselor returnate; - Repararea si cosmetizarea produselor returnate; - Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service; - Testarea si verificarea produselor primite predate de la clienti; - Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte; - interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Afumati, Judetul Ilfov are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj si al obiectelor sanitare. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Praktiker, Bila, etc.
-
GlassPro, firma cu vechime de 11 ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza confectioneri asamblatori tamplarie Aluminiu cu sticla securizat in atelier sau montatori pe teren. Se ofera contract de munca cu salariu net + bonuri de masa in functie de experienta. Asiguram echipament de munca, un mediu curat intr-o hala noua cu toate dotarile necesare unui loc de munca stabil si sigur. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii si interviu;
-
Angajam bucatar, lucrator comercial (la cafenea) si spalator vase. Despre noi: Cantina aflata in cadrul unei scoli private din sector 1 Bucuresti, zona Gradina Zoologică cu program de luni - vineri, cu incepere la ora 6. Asiguram masa si transport. Salariul se negociaza in urma unui interviu. Pentru orice alte intrebari sunati la tel Dan. Mulțumim
-
Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare
-
Croitorul, înainte de a tăia, măsoară de 10 ori. Un bun tehnician în producția casetelor luminoase, literelor volumetrice, panourilor din poliplan, bannerelor: - măsoară și dă cotele corect pentru întocmirea machetei și a fișei de lucru, - cunoaște toate tipurile de folie autocolantă, - știe secretele unei colantări perfecte, cu folia perfect întinsă, fără cute sau bule, - plexiglasul, neonul modelat, literele volumetrice sunt "specialitatea" lui, - lucrează respectând toate specificațiile din fișa de lucru primită pentru executarea montarea lucrărilor. Permisul auto categoria B este obligatoriu pentru deplasarea la montaje. Comunicare excelentă este de la sine înțeles că e caracteristica dominantă, dat fiind că detaliile care fac o lucrare nu doar reușită, ci una care atrage privirea, vin urmare a întrebărilor bine puse. Talentul, acuratețea și respectarea termenilor de execuție sunt criterii care aduc plusuri salariului. Programul de lucru este doar de zi, 9-18, cu pauza de masă inclusă, sală de mese și spațiu de recreere. Mediul de lucru este unul curat, nou, modern. Colegii de echipă sunt plini de viață, săritori și deschisi la nou. Sărbătorile sunt motiv de bucurie și preme, la fel și reușitele profesionale.
-
Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare
-
Descriere Angajam - Mecanic, electromecanic, mecanic, motorist la serviceul Husqvarna din Corbeanca Candidatul ideal - Absolvent liceu cu profil tehnic, scoala profesionala constitue avantaj dar nu este obligatoriu - Experienta in domeniul utilajelor agricole micil motocoase, drujbe, masini tuns iarba) - Capabil sa citeasca documentatia tehnica - Dinamic, organizat, corect, punctual - Posesor permis de conducere categoria B - Deschis catre invatare, perfectionare Descrierea jobului - Depanarea utilajelor echipate cu motoare termice in doi si patru timpi, alimentate cu benzina - Depanarea sculelor electrice de mana - Program de lucru full-time; - Contract de munca; - Concedii conform legislatiei; Daca consideri ca acest post este ceea ce cauti, te invit sa avem o discutie telefonica sau la sediul nostru din Corbeanca (lIfov) Salariu motivant cu posibilitate de avansare in functie de experient si performanta : 4500-5500 lei Program de lucru luni - vineri: 9 - 17 Locatia: Corbeanca, judet Ilfov
-
Firma Flt electroinstal angajează instalator cu experiență în domeniu Cerințe Execuție încălzire în pardoseală Vcv Pompe de căldură Sudura electrofuziune constituie un avantaj Sudura cap la cap constituie un avantaj Instalații apartamente și case Seriozitate Grila de salarizare este în funcție de cât de eficient este angajatul Carte de munca toate actele in regula
-
Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model
-
Candidatul Ideal Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Instalator autorizat ANRE electricitate grad II B; ( Constituie un avantaj ) Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul energetic. Constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice; Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office, constituie avantaj. Disponibilitate pentru deplasare in santierele din tara Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice instalațiilor de panouri fotovoltaice; Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri LES LEA și interioare conform proiectului de execuție a sistemelor fotovoltaice; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice pe acoperiș și suport pentru montarea panourilor fotovoltaice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Cerințe: Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate pentru delegare in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Echipament de munca Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra.
-
Fabrica de paine situata in Popesti Leordeni angajeaza brutar cu experienta. Se asigura transport. Salariul se negociaza in urma interviului
-
Angajez operator buldoexcavator cu permis,pentru buldo Caterpillar !
-
Societate angajeaza operator buldoexcavator cu experienta. Se cere seriozitate si punctualitate. Utilajul este nou! Program luni-vineri 8:00 - 17:00. Sunati pentru mai multe detalii