Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CASTEL DISTRIBUTION SRL, firma import si distributie materiale electrice, cu sediul in Popesti Leordeni, angajeaza sofer distributie pentru livrari catre clientii din Bucuresti si Ilfov. Program de lucru: luni-vineri, 8:30-17:30. Pachet salarial: 3.600 lei (include bonuri de masa). Masina ramane la sofer, nu se lasa la firma. In baza acestui lucru, luam in considerare CV-urile persoanelor cu domiciul in cartierele 23August, Pantelimon, Dristor, Obor, Colentina, Voluntari, Otopeni, Pipera, Tunari, Bucurestii Noi, Chitila. Pentru programari la interviu se poate contacta telefonic dl. Stan Valentin sau va rugam sa atasati CV la prezentul anunt.
-
Promovat
Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali. Pentru programarea unui interviu apelati sau trimiteti CV la adresa
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Vino in echipa noastra ! Vrei un super program de lucru? Gasesti la noi ! L-V 6:30-14:30,sambata si duminica liber.Esti pasionat de bucatarie ? Noi suntem deschisi la idei si concepte noi ! Vrei un salariu mai mult decat decent ? Oferim intre 5000-6000 lei net in functie de experienta ta! Iti place sa lucrezi intr-o echipa super tare ? Nu mai sta nici o clipa pe ganduri ! Asteptam sa ne contactezi in vederea unui interviu !
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE EDENLAND ISI MARESTE ECHIPA LOCATIE: Str. Cantonului nr. 12, Sat Balotesti, Comuna Balotesti, Ilfov Posturi disponibile: BUCATAR CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana duminica -Program 8h zi, 5 zile pe saptamana -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0761456830 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Karali Investments S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Bulevardul Agronomiei, nr. 1-5, Vila N.2_2, Corp A, Camera 3, Etaj 4, Ap. 13 angajeaza 2 persoane pentru postul de bucatar, 2 persoane pentru postul de ajutor bucatar si 2 persoane pentru postul de lucrator bucatarie(spalator vase mari) pentru punctul de lucru din Oras Voluntari, jud. Ilfov
-
Esti o persoana harnica si iti place sa lucrezi cu mainile? Cautam un Ambalator Manual pentru a se alatura echipei noastre din departamentul de ambalare. Daca esti interesat de oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a contribui la procesul de ambalare al produselor noastre, atunci aceasta pozitie este pentru tine! Rolul tau: - Impachetarea produselor conform instructiunilor; - Etichetarea si pregatirea produselor pentru livrare; - Verificarea calitatii produselor ambalate; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient; - Respectarea normelor de siguranta si igiena in timpul procesului de ambalare. Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul ambalarii sau in industria de productie reprezinta un avantaj; - Abilitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; - Atentie la detalii si capacitatea de a urma instructiuni; - Capacitatea de a efectua sarcini repetitive cu precizie; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a invata noi abilitati; - Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv; - Perspectiva de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei; - Ambianta de lucru placuta si colegi prietenosi; Daca esti o persoana harnica, atenta la detalii si iti place sa lucrezi cu mainile, te invitam sa aplici pentru pozitia de Ambalator Manual. Trimite-ne CV-ul tau si o scurta descriere a experientei tale relevante. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa te alaturi echipei noastre!
-
Cerinte: - Personal calificat/necalificat; - Studii medii; - Experienta anterioara constitue un avantaj; - Persoana organizata, atenta, serioasa, cu spirit de echipa si dorinta de munca; Descrierea postului: - Ingrijirea plantelor intr-o sera moderna de flori (udare, curatare, transplantare) - Asigura curatenia la locul de munca; - Alte sarcini auxiliare; - Programul de lucru: 9:00- 17:00, de Luni pana Vineri. Beneficii: - Conditii de munca bune (acces la frigider, cuptor cu microunde) - Posibilitatea de avansare si dezvoltare in cadrul companiei - Salariu stabilit in functie de performante - Ore suplimentare platite Salariul va fi stabilit dupa evaluare cunostiintelor. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 si 468B de la Metrou Obor. Nu asiguram transport. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov.
-
Service auto multimarca (max 3.5t )situat in zona drum intre tarlale,sector 3 bucuresti angajeaza mecanic auto multimarca cu experienta Program de lucru : Luni -vineri: 9-18 sambata ,duminica inchis Salariu atractiv,colectiv tanar !
-
Promovat
Picker Depozit Mogosoaia 2 persoane 1 tura de zi si 1 tura de noapte Program tura zi: de luni-vineri Program tura noapte: o zi da una nu Salariu: 2500-3500 Cine suntem noi? Compania noastră, pe langa numele atat de cunoscut cu care ne mandrim si eticheta curata, este si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați, care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate si firmă de contrucții civile industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa! Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume Posibilitatea de a te dezvolta Stabilitate Posibilitatea de avansare Contract pe perioada nedeterminata Transport asigurat de companie Instrumente utilaje de lucru performante Doua mese pe tura asigurate Pachet salarial motivant, (compus din salariu fix + bonus in functie de performanta) Abonament medical clinica privata Pachete de beneficii conform politici de resurse umane Grija pentru oameni Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact. Ce ne dorim de la tine? Studii minime - 10 clase Experienta intr-un post asemanator constituie un avantaj Disponibilitate la program flexibil, spirit organizatoric, sociabil si comunicativ Rezistenta la temperatura controlata 5-8 grade celsius Ce vei face tu? Respecti principiile de livrare FI-FO Executi activitati de pregatire a comenzilor, incarcarci si descarcarci mijloacele de transport Realizarea igienizarii in zona de desfasurare a activitatii
-
Promovat
Angajam MUNCITOR MONTATOR Domeniul de activitate: productie tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , copertine , plase insecte ) Responsabilitatile principale ale postului: - debitare ansamblare materiale + profile - montare produse - lucrul cu circular debitat profile aluminiu , bormasina , Cerinte post: - cunostinte elementare de masurare calculare - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie aflata in orasul Pantelimon + activitate montaj teren - Program: Luni-Vineri, 9 - 18 (60 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu incepand de la 3800 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata. - Se poate asigura si cazare
-
CERINTE Studii in domeniul tehnic inginerie; Permis de conducere cat.B si masina personala (decont combustibil); Bune abilități de operare PC (Word, Excel); Persoană dinamică cu inițiativă și gândire flexibilă; Perseverență, orientare spre obiective, organizat. RESPONSABILITATI Introducere date sales in platformele interne; Pastrarea legaturii cu clientii; Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; Vanzarea de consumabile catre clienti. BENEFICII Salariu intre 3500 si 4000 RON Net; Tichete de masa 40 Ron zi; Tichete de cultura; Tichete de vacanta; Asigurare de sanatate; Decont combustibil.
-
Service auto multimarca angajeaza mecanici,electricieni,tinichigii,pregatitori auto Locatia service este in oras Popesti-Leordeni. Program: Luni - vineri 8:00 - 17:00. Oferim seriozitate , conditii foarte bune de munca ,salariu 3000-6000 lei
-
Fabrica din comuna Jilava angajeaza personal necalificat pe diferite posturi din procesul de productie - MUNCITORI NECALIFICATI. Cautam persoane in special cu domiciliul in zona JILAVA - SOSEAUA PROGRESULUI .-1 DECEMBRIE Persoanele interesate pot contacta angajatorul pentru detalii folosind oricare dintre datele de contact de mai jos : S.C. EXPERT BUSINESS & Co S.R.L. Sediu: Jilava, Şos. Giurgiului 33A, Jud. Ilfov (platforma ARTECA)
-
Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Cerinte: Angajăm sudor lacatus cu calificare și experiență de minim 3 ani în domeniu.Salariu 6000 lei net Pentru alte detalii va rugam sa ne contactati la nr. de tel
-
Candidatul ideal: Experienta in munca in depozit constituie avantaj. Cunostinte legate de activitatea de incarcare-descarcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric. Abilitati de adaptare, comunicare si lucru in echipa. Cunostinte PC. Descrierea jobului: Participarea la operatiuni de incarcare/descarcare a marfii. Pregatirea marfii pentru livrare si le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Raspunde si asigura impreuna cu membii din echipa de securitatea si integritatea bunurilor si stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratetea stocului. Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului. Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei - statia de metrou Jiului; - transport la locul de munca de la statia de metrou Jiului; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Strada Macului nr17 , Rudeni (Chitila), Ilfov. Program de lucru: L-V:9-1730
-
Căsuța cu ghidușii (zona Chiajna) caută colegă! Cum ne dorim să fie aceasta? o mare iubitoare de copii (de toate vârstele!) proactivă și spontană energică și pozitivă blândă și atentă creativă dornică de învățare răbdatoare interesată de metode informale de învățare Studiile de Psihologie și Științele Educației reprezintă un bun avantaj, chiar și experiența în domeniu, însă noi suntem de părere că oamenii se formează dacă împărtășesc aceleași valori! Pentru a stabili o întâlnire sau pentru alte detalii, scrie-mi la (Whatssup). Te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov
-
Brutaria Bujoreni - Bragadiru angajeaza: VANZATOARE BRUTARIE PATISERIE - Posturi disponibile 3 Daca esti dornic sa muncesti si deschis sa inveti mai multe in acest domeniu te asteptam in echipa. Locatia : Bragadiru,Ilfov (langa Mc Donald s) Program de lucru flexibil Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: vanzarea produselor finite comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare menținerea curățeniei a spațiului de muncă. interactiune cu clientii urmarirea vanzarilor, observarea celor mai cerute produse, gestionarea productiei alaturi de ceilalti angajati atentie in lucrul cu banii Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Brutarie angajeaza Patiser cu experienta in domeniul panificatiei ( framantare, modelare si coacere cuptor pe vatra) Locatia : Bragadiru,Ilfov Program de lucru flexibil, se asigura o masa zi, ( concediu de odihna platit, toate actele la zi, ) Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: prepararea produselor de patiserie panificație; lucru în echipă cu colegii pentru a dezvolta perfecționa rețetele și modul de lucru; curățarea, întreținerea echipamentelor folosite; comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare; menținerea curățeniei a spațiului de muncă. Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack locații în București și Ilfov.Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.