Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2020-05-18

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Operator DDD Brasov

    Educație / Studii: - Bacalaureat - Obligatoriu calificare operator / agent DDD - Vechime în activitatea DDD minim 5 ani, cu calificare Aptitudini / abilități / cerințe: Bună comunicare Atitudine pozitivă Orientare spre client Cunoștințe foarte bune despre produse și servicii DDD Dorința de a învața lucruri noi Colaborare și lucru în echipă Punctualitate Flexibilitate la program 7 / 7 Permis conducere Dispus la deplasări frecvente în alte județe Responsabilități și sarcini: organizarea sarcinilor de îndeplinit în locul de muncă respectarea planificărilor pe termene limită aplicarea celor mai bune soluții și practici DDD gestionarea produselor specifice întreținerea echipamentelor de lucru și de protecție, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar primite în custodie atenție la detalii specifice DDD în locațiile pe care le are în responsabilitate punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate îndeplinirea activităților zilnice, care pot fi planificate și în weekend sau sărbători legale redactarea / completarea documentelor de lucru transmiterea documentelor, scriptic și faptic, conform cerințelor interne Oferim: C.I.M. pe perioadă nederminată salariu fix, peste medie și tichete de masa bonusuri ocazionale în funcție de performanțele companiei mediu plăcut de lucru mașina de serviciu, telefon

  • 2

    angajam mecanic auto

    Service auto multimarca (max 3.5t )situat in zona drum intre tarlale,sector 3 bucuresti angajeaza mecanic auto multimarca cu experienta Program de lucru : Luni -vineri: 9-18 sambata ,duminica inchis Salariu atractiv,colectiv tanar !

  • 28

    Casier restaurant - Balotești

    Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.

  • 1

    Angajam personal tehnic

    Firma activa in domeniul instalatii hidraulice si pneumatice, angajeaza lacatus mecanic si electrician pentru activitate de executie, montaj si service.

  • Electro-mecanic utilaje ( Salariul: 1100 - 1500 EURO )

    Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.

  • 1

    Angajam gestionar depozit

    Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.

  • Angajam operator facturare

    Candidatul ideal: Atentia sporita, persoana cu dorinta de munca. Responsabila, organizata, energica. Manifesta putere de munca, seriozitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte operare PC (Word, Excel). Descrierea jobului: Procesarea facturilor pentru clienti Procesarea comenzilor . Verificarea stocurilor si a preturilor. Descrierea companiei:Firma importatoare si distribuitoare de suc si apa. Program de lucru: luni-vineri : 8-17. Puncul de lucru: Afumati, jud.Ilfov. Tel :

  • Tehnician sisteme de securitate

    Angajam personal calificat și necalificat in domeniul instalarii si intretinerii sistemelor de securitate - alarma, control acces, interfoane si supraveghere video, incendiu. Responsabilitati: -realizare trasee de cabluri -instalare pat cablu -instalare sistemelor de securitate (supraveghere video analog/ IP, detectie incendiu, efractie, control acces, interfonie), telecomunicatii, IT, cablare structurata si CATV/ IPTV; Cerinte: -studii medii / superioare -disponibilitate la deplasari si program prelungit cand este nevoie -persoana comunicativa, organizata, cu abilitati de analiza si planificare -permis de conducere categoria B. -certificat tehnician constitue avantaj.

  • 1

    Manipulant marfuri picker

    Ce oferim: - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - tichete de masa - asigurare medicala - loc de munca stabil Candidatul Ideal: - nivel de studii: cel puţin 10 clase (aceasta nu este o cerinţă obligatorie, dar constituie un avantaj) - permis de conducere: categoria B (nu este obligatoriu); - permis autorizaţie de stivuitorist, pentru manipularea mecanizată a mărfurilor (aceasta nu este o cerinţă obligatorie, dar constituie un avantaj). Cerinţe pentru exercitare: - sănătate bună, constituţie robustă; - corectitudine, seriozitate; - capacitatea de a face operaţii matematice simple fără erori; - spirit de observaţie dezvoltat; - cazier judiciar curat. Descrierea jobului: - primirea comenzilor pe dispozitiv; - identificarea si selectarea produselor solicitate; - incarcarea produselor in carucioare; - efectuarea in timp util a selectiei produselor necesare; - asigurarea integritatii si securitatii produselor; - foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu.

  • Sofer categoria C+E si atestat

    Angajam sofer pentru intern . Pentru detalii contactati Ionut - . Garaj Iepuresti - Giurgiu

  • 6

    Gestionar depozit in Afumati, Ilfov

    Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.000 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00

  • Lucrator depozit Sofer livrator marfa Otopeni 4500 RON

    Cautam persoane serioase, muncitoare, care isi doresc un serviciu stabil. Este obligatoriu sa puteti ajunge usor la adresa depozitului nostru, cu masina personala sau cu Linia Albastra. Adresa este: strada Horia, Closca si Crisan 5, Otopeni, Ilfov (soseaua de centura colt cu DN1). Este obligatorie experienta de minim 1 an pe un post similar. Descrierea postului: primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp verificarea integritatii si predarea catre clienti a produselor incarcarea si descarcarea marfurilor inventarierea produselor livrare produselor comandate in Bucuresti si zone limitrofe (ocazional) Candidatul ideal: are experienta de mai multi ani pe un post similar, intr-un domeniu asemanator disponibilitate la efort fizic zilnic simt de observatie si atentie la detalii are cazierul impecabil si minim 8 clase absolvite are cunostinte de baza de operare PC permis conducere categ B Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la 10:00 la 18:30. Se ofera salariu fix + bonusuri de performanta + bonuri de masa si abonament la clinica medicala privata. Suntem o firma romaneasca ce comercializam mobilier, corpuri de iluminat, scaune, mese.

  • Angajam Lacatus Mecanic

    Angajam Lacatus Mecanic: Cerinte: Preferabil cu domiciliul in Popesti Leordeni Optional - permis de conducere tip B Posibil si pensionar Posibil part-time Beneficii: Carte de munca Salariu atractiv Tichete de masa

  • Administrator website

    Candidatul Ideal Căutam un coleg care să se ocupe de dezvoltarea magazinului nostru online, cu experienta de minim 1 an pe un post simiar. Profilul companiei este comercializarea de produse de design interior, mobilier si corpuri de iluminat. Caracteristici obligatorii: - Experiență minimă în utilizarea Microsoft Excel Google Spreadsheets; - Cunoștințe de nivel cel puțin mediu de limba engleză scris; - Experiență minimă în retușări de bază ale imaginilor în Adobe Photoshop (sau alt program preferat) - Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; - Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; Reprezintă avantaje oricare din următoarele: - Studiile și cursurile în domeniile conexe (vânzări, design interior) - Experiență în marketing, SEO sau social media - Experiență în grafic design Descrierea jobului Activitatea principală vă fi legată de gestionarea site-ului ARNSTORE, prin dezvoltarea constantă a catalogului de produse, trecând prin următorii pași: traducerea descrierilor produselor din engleză în romană, introducerea în baza de date de tip excel spreadsheets, prelucrarea imaginilor produselor (resize, crop, brightness), încărcarea lor pe site. Se lucreaza pe platforma Magento. Nu necesită cunoștiințe de programare sau administrare site. Activitatea secundară va fi de a oferi suport departamentului de vânzări, cu informații adiționale legate de listele de produse și de a pregăti listele de comenzi pentru furnizori. În funcție de experiență, suntem interesati si de SEO optimisation prin crearea de descrieri personalizate a produselor. Postul presupune lucrul 100% de la showroom-ul nostru din zona Pipera-Voluntari și este necesar să puteți ajunge la locație cu un mijloc de transport personal. Locația fizică a magazinului nostru este în nordul Bucurestiului, str. Popasului, Voluntari (Lemon Retail Park).

  • 3

    Lucrator depozit

    Candidatul Ideal Experienta desfășurării activității într-un depozit și Permisul de conducere cat. B constituie un avantaj. Cunoștințe legate de activitatea de încărcare-descărcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipa. Cunoștințe PC. Participarea la operațiuni de încărcare/descărcare a mărfii. Pregătirea mărfii pentru livrare și ambalarea în conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Răspunde și asigura împreună cu membrii din echipa de securitatea și integritatea bunurilor și stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratețea stocului. Participa la asigurarea ordinii și a curățeniei la locul de munca, la manipularea și aranjarea mărfii în interiorul depozitului. Repartizarea și ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Str. Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Județul Ilfov Program de lucru: L-V: 08:30 -17:00 Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu. Intrebare suplimentara: Se asigura transportul personalului cu microbuzul companiei de la Cora Pantelimon, sediul firmei aflandu-se la aproximativ 15 minute de mers cu masina fata de aceasta, pe strada Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Ilfov. Va este convenabila locatia?

Salvează căutarea