Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2020-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Chitila. Se ofera salarii incepand cu 2.200 lei pana la 2.600 lei. Se ofera tichete de masa si decont transport
-
Promovat
Cauti un loc de munca stabil? Vrei sa faci parte dintr-o echipa primitoare si deschisa? Iti doresti ca munca ta sa fie respectata iar ideile tale sa fie ascultate si puse in practica? FM Logistic recruteaza personal pentru depozitul din Dragomiresti: picker (manipulant marfa) stivuitorist Cere detalii la:
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Subscrisa DNATA CATERING S.R.L.. cu sediul în Oras Otopeni, Calea Bucurestilor, nr.224R, Jud Ilfov; J40 12961 2018; J23 1077 2001; CUI: 4339914 angajeaza: 10 posturi BUFETIER COD COR 524601 Cv-urile se transmit la adresa de emial suportsecretariat.gmail.com
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Firma activa in domeniul instalatii hidraulice si pneumatice, angajeaza lacatus mecanic si electrician pentru activitate de executie, montaj si service.
-
Camin de batrani, angajeaza asistenti medicali cu experienta. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la nr de tel 0724661462 Multumim!
-
Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.
-
Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.
-
Candidatul ideal: Atentia sporita, persoana cu dorinta de munca. Responsabila, organizata, energica. Manifesta putere de munca, seriozitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte operare PC (Word, Excel). Descrierea jobului: Procesarea facturilor pentru clienti Procesarea comenzilor . Verificarea stocurilor si a preturilor. Descrierea companiei:Firma importatoare si distribuitoare de suc si apa. Program de lucru: luni-vineri : 8-17. Puncul de lucru: Afumati, jud.Ilfov. Tel :
-
Angajam personal calificat și necalificat in domeniul instalarii si intretinerii sistemelor de securitate - alarma, control acces, interfoane si supraveghere video, incendiu. Responsabilitati: -realizare trasee de cabluri -instalare pat cablu -instalare sistemelor de securitate (supraveghere video analog/ IP, detectie incendiu, efractie, control acces, interfonie), telecomunicatii, IT, cablare structurata si CATV/ IPTV; Cerinte: -studii medii / superioare -disponibilitate la deplasari si program prelungit cand este nevoie -persoana comunicativa, organizata, cu abilitati de analiza si planificare -permis de conducere categoria B. -certificat tehnician constitue avantaj.
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Cauti un loc de munca stabil? Vrei sa faci parte dintr-o echipa primitoare si deschisa? Iti doresti ca munca ta sa fie respectata iar ideile tale sa fie ascultate si puse in practica? FM Logistic recruteaza personal pentru depozitul din Dragomiresti: picker (manipulant marfa) stivuitorist Cere detalii la:
-
Ce oferim: - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - tichete de masa - asigurare medicala - loc de munca stabil Candidatul Ideal: - nivel de studii: cel puţin 10 clase (aceasta nu este o cerinţă obligatorie, dar constituie un avantaj) - permis de conducere: categoria B (nu este obligatoriu); - permis autorizaţie de stivuitorist, pentru manipularea mecanizată a mărfurilor (aceasta nu este o cerinţă obligatorie, dar constituie un avantaj). Cerinţe pentru exercitare: - sănătate bună, constituţie robustă; - corectitudine, seriozitate; - capacitatea de a face operaţii matematice simple fără erori; - spirit de observaţie dezvoltat; - cazier judiciar curat. Descrierea jobului: - primirea comenzilor pe dispozitiv; - identificarea si selectarea produselor solicitate; - incarcarea produselor in carucioare; - efectuarea in timp util a selectiei produselor necesare; - asigurarea integritatii si securitatii produselor; - foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu.
-
Angajam sofer pentru intern . Pentru detalii contactati Ionut - . Garaj Iepuresti - Giurgiu
-
Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.000 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Cautam persoane serioase, muncitoare, care isi doresc un serviciu stabil. Este obligatoriu sa puteti ajunge usor la adresa depozitului nostru, cu masina personala sau cu Linia Albastra. Adresa este: strada Horia, Closca si Crisan 5, Otopeni, Ilfov (soseaua de centura colt cu DN1). Este obligatorie experienta de minim 1 an pe un post similar. Descrierea postului: primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp verificarea integritatii si predarea catre clienti a produselor incarcarea si descarcarea marfurilor inventarierea produselor livrare produselor comandate in Bucuresti si zone limitrofe (ocazional) Candidatul ideal: are experienta de mai multi ani pe un post similar, intr-un domeniu asemanator disponibilitate la efort fizic zilnic simt de observatie si atentie la detalii are cazierul impecabil si minim 8 clase absolvite are cunostinte de baza de operare PC permis conducere categ B Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la 10:00 la 18:30. Se ofera salariu fix + bonusuri de performanta + bonuri de masa si abonament la clinica medicala privata. Suntem o firma romaneasca ce comercializam mobilier, corpuri de iluminat, scaune, mese.
-
Angajam Lacatus Mecanic: Cerinte: Preferabil cu domiciliul in Popesti Leordeni Optional - permis de conducere tip B Posibil si pensionar Posibil part-time Beneficii: Carte de munca Salariu atractiv Tichete de masa
-
Candidatul Ideal Căutam un coleg care să se ocupe de dezvoltarea magazinului nostru online, cu experienta de minim 1 an pe un post simiar. Profilul companiei este comercializarea de produse de design interior, mobilier si corpuri de iluminat. Caracteristici obligatorii: - Experiență minimă în utilizarea Microsoft Excel Google Spreadsheets; - Cunoștințe de nivel cel puțin mediu de limba engleză scris; - Experiență minimă în retușări de bază ale imaginilor în Adobe Photoshop (sau alt program preferat) - Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; - Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; Reprezintă avantaje oricare din următoarele: - Studiile și cursurile în domeniile conexe (vânzări, design interior) - Experiență în marketing, SEO sau social media - Experiență în grafic design Descrierea jobului Activitatea principală vă fi legată de gestionarea site-ului ARNSTORE, prin dezvoltarea constantă a catalogului de produse, trecând prin următorii pași: traducerea descrierilor produselor din engleză în romană, introducerea în baza de date de tip excel spreadsheets, prelucrarea imaginilor produselor (resize, crop, brightness), încărcarea lor pe site. Se lucreaza pe platforma Magento. Nu necesită cunoștiințe de programare sau administrare site. Activitatea secundară va fi de a oferi suport departamentului de vânzări, cu informații adiționale legate de listele de produse și de a pregăti listele de comenzi pentru furnizori. În funcție de experiență, suntem interesati si de SEO optimisation prin crearea de descrieri personalizate a produselor. Postul presupune lucrul 100% de la showroom-ul nostru din zona Pipera-Voluntari și este necesar să puteți ajunge la locație cu un mijloc de transport personal. Locația fizică a magazinului nostru este în nordul Bucurestiului, str. Popasului, Voluntari (Lemon Retail Park).
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Candidatul Ideal Experienta desfășurării activității într-un depozit și Permisul de conducere cat. B constituie un avantaj. Cunoștințe legate de activitatea de încărcare-descărcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipa. Cunoștințe PC. Participarea la operațiuni de încărcare/descărcare a mărfii. Pregătirea mărfii pentru livrare și ambalarea în conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Răspunde și asigura împreună cu membrii din echipa de securitatea și integritatea bunurilor și stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratețea stocului. Participa la asigurarea ordinii și a curățeniei la locul de munca, la manipularea și aranjarea mărfii în interiorul depozitului. Repartizarea și ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Str. Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Județul Ilfov Program de lucru: L-V: 08:30 -17:00 Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu. Intrebare suplimentara: Se asigura transportul personalului cu microbuzul companiei de la Cora Pantelimon, sediul firmei aflandu-se la aproximativ 15 minute de mers cu masina fata de aceasta, pe strada Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Ilfov. Va este convenabila locatia?
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.