Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Promovat
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis (Stefanestii De Jos)! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar - Livratori
-
Promovat
Suntem in cautare de 5 persoane pentru postul de sofer. Postul de Sofer presupune: Încărcarea mărfii și livrarea la depozitele clienților de pe ruta zilnică. Beneficii: Salariu de la 3.800 RON pe lună, cu posibilitatea măriri salariale Tichete de masă Orele suplimentare sunt plătite Job full time Contract de muncă Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă Cerințe: Posesor carnet de sofer categoria B Experienta de cel putin 1 an pe o masina de 3.5 tone Locație: Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitățile postului: Gestiune magazie tehnică. Contabilitate primară și gestiune. Verificarea i recep ionarea produselor (cantitativ i calitativ) în conformitate cu documentele de înso ire a mărfii. Efectuarea notei de intrare recep ie pentru produsele recep ionate. Pregătirea documentelor pentru efectuarea recep iei. Manipularea, transportul și depozitarea produselor. Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne. Cerințe: Studii: profil logistică, tehnic, gestiune; Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară; Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ; Permis auto: categoria B; Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii. Beneficii: Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă). Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, Decontarea serviciilor de apă canalizare. Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie). Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite. Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală. Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă. Locație post: Str. Garofițelor, Nr. 3, Otopeni, Jud. Ilfov Program de lucru: Luni - Vineri: 08:00 - 16:00
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Esti in cautarea unei noi oportunitati de cariera ca sofer cat D? Ei bine, ai ajuns in locul potrivit. Compania noastra este in cautarea unui Sofer Profesionist, responsabil si pasionat de condus, care sa se alature echipei noastre. Cerințe: Permis categoria D Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj Atentie la detalii si abilitati bune de comunicare Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa Oferim: Pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa Compania noastra se mandreste cu servicii de calitate si un mediu de lucru profesional. Ne dorim sa avem in echipa noastra oameni dedicati, motivati si pasionati de ceea ce fac. Daca te regasesti in aceasta descriere, te asteptam sa aplici pentru postul de Sofer Profesionist cat D si sa faci parte din echipa noastra. Pentru detalii suplimentare, iti stam oricand la dispozitie la telefon
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Brutarie angajeaza Patiser cu experienta in domeniul panificatiei ( framantare, modelare si coacere cuptor pe vatra) Locatia : Bragadiru,Ilfov Program de lucru flexibil, se asigura o masa zi, ( concediu de odihna platit, toate actele la zi, ) Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: prepararea produselor de patiserie panificație; lucru în echipă cu colegii pentru a dezvolta perfecționa rețetele și modul de lucru; curățarea, întreținerea echipamentelor folosite; comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare; menținerea curățeniei a spațiului de muncă. Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Brutaria Bujoreni - Bragadiru angajeaza: VANZATOARE BRUTARIE PATISERIE - Posturi disponibile 3 Daca esti dornic sa muncesti si deschis sa inveti mai multe in acest domeniu te asteptam in echipa. Locatia : Bragadiru,Ilfov (langa Mc Donald s) Program de lucru flexibil Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: vanzarea produselor finite comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare menținerea curățeniei a spațiului de muncă. interactiune cu clientii urmarirea vanzarilor, observarea celor mai cerute produse, gestionarea productiei alaturi de ceilalti angajati atentie in lucrul cu banii Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Cautam doi colegi cu abilitati de electro-mecanic! Candidatul Ideal Experienta in domeniul tehnic; Cunostinte de mecanica, electrica si sau hidraulica; Competente de identificare si solutionare a problemelor tehnice aparute la utilaje si la componentele acestora; Abilitati de utilizare a calculatorului; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru calatorii nationale (50% din timpul de lucru). Responsabilitati: Diagnosticarea si solutionarea problemelor tehnice identificate; Intocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparatiilor; Efectuarea de reparatii si punerea in functiune a utilajelor; Intretinerea periodica a utilajelor, atat la client cat si in atelier. Beneficii: Dezvoltare profesionala: cursuri de specialitate in cadrul companiei si la producator; Pachet salarial - negociat in functie de aptitudini; Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); Masina de serviciu (jn baza delegatiilor), telefon, laptop; Zi libera de ziua de nastere.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Angajam ambalator produse textile pt locatia din loc Chitila, sos Banatului, nr 81, jud. Ilfov. Detalii la nr de tel
-
Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.500 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Educație / Studii: - Bacalaureat - Obligatoriu calificare operator / agent DDD - Vechime în activitatea DDD minim 5 ani, cu calificare Aptitudini / abilități / cerințe: Bună comunicare Atitudine pozitivă Orientare spre client Cunoștințe foarte bune despre produse și servicii DDD Dorința de a învața lucruri noi Colaborare și lucru în echipă Punctualitate Flexibilitate la program 7 / 7 Permis conducere Dispus la deplasări frecvente în alte județe Responsabilități și sarcini: organizarea sarcinilor de îndeplinit în locul de muncă respectarea planificărilor pe termene limită aplicarea celor mai bune soluții și practici DDD gestionarea produselor specifice întreținerea echipamentelor de lucru și de protecție, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar primite în custodie atenție la detalii specifice DDD în locațiile pe care le are în responsabilitate punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate îndeplinirea activităților zilnice, care pot fi planificate și în weekend sau sărbători legale redactarea / completarea documentelor de lucru transmiterea documentelor, scriptic și faptic, conform cerințelor interne Oferim: C.I.M. pe perioadă nederminată salariu fix, peste medie și tichete de masa bonusuri ocazionale în funcție de performanțele companiei mediu plăcut de lucru mașina de serviciu, telefon
-
Firma Protect Kronos angajeaza femeie de servici pentru locatia din localitatea Chitila, strada Soseaua Banatului, nr 81, jud. Ilfov. Detalii la nr de tel. .
-
Angajam muncitor calificat sau necalificat pentru sala de croit. Punctul de lucru este in loc. Chitila, sos. Banatului, nr 81. Detalii la tel. .
-
Angajam agenti curieri Otopeni Specificatii: Numele companieiDSC Expres LogisticTip jobfull timeDescriere Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Otopeni Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere! (de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva; Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 Beneficii: Prima de Paste; Prima de Craciun; Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni; Discounturi la produsele firmei.
-
Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: - Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare; - Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc); - Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru; - Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor; - Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vechi (activarea clientilor inactivi); - Raspunzi la toate apelurile telefonice; - Facturezi corect si complet toate comenzile primite; - Asiguri necesarul magazinelor interne; - Promovarea si vanzarea produselor noi si vechi (telefonic sau pe teren); - Faci facturi de storno, retur sau facturi speciale; - Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produce; - Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, etc. - Te ocupi de partea de service, pastrezi legatura cu departamentul tehnic si cu clientii in vederea rezolvarii situatiilor aparute. - Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 (doua sambete pe luna)