Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-01-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
fabrica prefabricate si statie betoane, angajeaza personal calificat in domeniul prefabricate. Se ofera contract individual de munca: perioada de proba perioada nedeterminata. Programul de lucru este de 8 ore pe zi 40 de ore pe saptamana. Salariul creste in functie de performanta. Se acorda prime de sarbatori (Paste, Craciun), etc. Se acorda cazare pentru personalul din provincie
-
Promovat
Pentru clientul nostru, fabrica de bureti industriali, cu sediul in Popesti Leordeni, cautam un Electromecanic pentru intretinerea utilajelor de productie. Candidatul ideal: experienta minim 3 ani in intretinerea si repararea utilajelor studii tehnice profil electric automatizari Descrierea postului: asigura mentenanta si interventiile pentru utilajele din sectia de productie asigura functionarea in parametrii normali a utilajelor identifica solutii optime si rapide de remediere a problemelor aparute Oferta: Contract de munca perioada nedeterminata Salariu 4.000 lei NET ( 6900 lei BRUT)+ Tichete de masa de 40 lei zi(840 lei luna) + Bonus productivitate lunar Orele suplimentare platite 200% Prime de Pasti, vacanta si Craciun Servicii medicale gratuite sau cu reducere Transport decontat card combustibil 350 lei pentru cei din Popesti-Leordeni sau 450 lei pentru cei din alta localitate decat Popesti Leordeni Zile de concediu in functie de vechimea in munca Program in schimbul 1 - 7.00- 15.30(luni-vineri). Pentru detalii trimiteti cv la aliand.consulting@gmail. com sau sunati la
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
S-ar putea s fie job-ul perfect pentru tine dac : ai experiență în operare printere mari dimensiuni plăci și rolă, softuri și mentenanță echipamente; esti bun cunoscător al materialelor din industria publicitară (caracterisitici specifice, calitate și încadrări, în vederea procesului de printare și tăiere); "ochiul t u" e format în identificarea culorilor și a combinațiilor de culori; ai kkills-uri de bun organizator și comunicator. Avantajele pe care le ai în echipa noastră: suport (pe bune) din partea colegilor cu experiență; suport din partea echipei de asistență tehnică direct de la producătorul echipamentelor; mediu deschis către învățare, inovație, eficientizare (ideile, sugestiile, feedforward-urile sunt si premiate cu Omul săptămânii). Poți alege s lucrezi în Galați sau București. Posibilitate de personalizare a programului de lucru. # Asigurare medicală privată. Program full-time, luni-vineri, 8-17, cu posibilitatea personalizării. Part-time dacă ești elev(ă) student(ă) an terminal și vrei să ai siguranța unui loc de muncă sau, de ce nu, a unei cariere, pentru că recrutarea internă este deja o tradiție în compania noastră.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam doi colegi cu abilitati de electro-mecanic! Candidatul Ideal Experienta in domeniul tehnic; Cunostinte de mecanica, electrica si sau hidraulica; Competente de identificare si solutionare a problemelor tehnice aparute la utilaje si la componentele acestora; Abilitati de utilizare a calculatorului; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru calatorii nationale (50% din timpul de lucru). Responsabilitati: Diagnosticarea si solutionarea problemelor tehnice identificate; Intocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparatiilor; Efectuarea de reparatii si punerea in functiune a utilajelor; Intretinerea periodica a utilajelor, atat la client cat si in atelier. Beneficii: Dezvoltare profesionala: cursuri de specialitate in cadrul companiei si la producator; Pachet salarial - negociat in functie de aptitudini; Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); Masina de serviciu (jn baza delegatiilor), telefon, laptop; Zi libera de ziua de nastere.
-
Sc Ahead Logistics Srl angajeaza soferi profesionisti categoriile C+E pe curse in tara tur/retur (pe contracte).Acte necesare pt angajare:permis c+e,atestat marfa,card tahograf,aviz medical,aviz psihologic,medicina muncii,cazier judiciara.Salariu motivant.
-
Firma din Ilfov angajeaza muncitori lucratori sortatori deseuri reciclabile pentru diverse materiale, la sediul sau din Bragadiru, cu minima experienta pentru perioada nedeterminata. Se asigura echipament de lucru si se lucreaza in echipe sau individual. Cei interesati pot trimite mail sau wup la numerele si adresa indicata, Vor fi contactati doar candidatii potriviti acestui loc de munca.
-
Descrierea companiei: Suntem subsidiara grupului Welde cu o bogata experienta in productia si comertul cu placile produsele din lemn. Ne adresam in special producatorilor de mobila si firmelor de constructii dar si segmentului DIY, arhitectilor, producatorilor de caroserii auto, firmelor de amenajari interioare si exterioare etc. Mai multe detalii se pot gasi pe pagina web a companiei Candidatul ideal: - persoana prezentabila, ambitioasa, capabila sa invete repede, foarte ordonata si atenta in lucrul cu documentele; - foarte bune abilitati de comunicare; - atitudine pozitiva si proactiva in relatia cu colegii si clientii; - studii terminate Responsabilitati: - gestioneaza intern, impreuna cu Reprezentantii de vanzari, comenzile clientilor - intocmeste documente fiscale si documentatia aferenta livrarilor de marfa, inclusiv pentru sectorul DIY; - ofera ocazional consultanta tehnica clientilor; - ofera suport activ in dezvoltare portofoliului de clienti; - ocazional poate oferi suport in negocierea preturilor si a altor conditii comerciale, intocmeste oferte de pret, urmareste feedback; Oferta (bonusuri, beneficii) pentru primele doua 2 luni de proba se ofera un salariu net de 3300 lei transport gratuit asigurat; asigurare de sanatate si asigurare de viata; bonuri de masa de 40 lei zi, dupa perioada de proba bonusuri corelate cu performanta Locatie birouri: Parc Logistic CT Park, Hala B2, autostrada A1, Km12, Dragomiresti Deal, Ilfov
-
Descrierea companiei: Suntem subsidiara grupului austriac Welde cu o bogata experienta in productia si comertul cu placile produsele din lemn. Ne adresam in special producatorilor de mobila si firmelor de constructii dar si segmentului DIY, arhitectilor, producatorilor de caroserii auto, firmelor de amenajari interioare si exterioare etc. Mai multe detalii se pot gasi pe pagina web a companiei Candidatul ideal: - studii superioare terminate; - foarte bune abilitati de comunicare si negociere; - capacitate de invatare si dorinta de perfectionare; - atitudine pozitiva si proactiva in relatia cu colegii si clientii; - cu bune cunostinte in domeniul lemnului, al placilor din lemn, industria mobilei si constructiilor. - cu disponibilitate de deplasare in zona de lucru, in judetele AG, TR, GR, DB, OT, DJ, VL Descrierea jobului si responsabilitati: - gestionarea portofoliului de clienti existenti prin vizite saptamanale, gestionarea comenzilor deschise a incasarilor; - prospectarea si gasirea de noi clienti, oportunitati de business; - realizarea mimim a targetului lunar de vanzari; - intocmirea de oferte si urmarirea feedback-ului; - consilierea corecta si profesionala a clientilor; - raportare rezultate, saptamanal Beneficii: - mediul de lucru placut, transparent si orientat spre performanta; - asigurare medicala si asigurare de viata sanatate; - salariu fix plus comision - bonusuri corelate cu performanta.
-
Suntem în căutarea unui coleg unei colege care sa isi aduca aportul in vanzarea sistemelor din aluminiu pe care le avem in portofoliu. Cautam o persoana care sa fie dispusa sa faca munca de teren in proportie de 95% din timp. Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un om cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem. Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, tamplarie aluminiu,balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorie Înțelegerea nevoilor partenerilor existenti si a viitorilor parteneri precum si crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială. Suntem foarte ambitiosi si promovam comunicarea permanenta intre noi si partenerii nostrii, oferind consultanta de specialitate, astfel incat produsele si serviciile noastre sa atinga si sa depaseasca asteptarile clientilor nostri. Detaliile colaborarii se discuta la sediul nostru, din Popesti Leordeni, strada Taberei nr.6 Ilfov.
-
Suntem în căutarea unui coleg sau unei colege pentru gestionarea interacțiunilor cu partenerii noștri actuali si potentiali parteneri, cu accent pe ofertare și consultanta tehnică. Responsabilități:Înțelegerea nevoilor partenerilor noștri și crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială.Colectarea informațiilor necesare și elaborarea ofertelor și detaliilor tehnice pentru proiectele în curs de desfășurare sunt pașii cruciali în acest proces. Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorie.Cunoasterea programelor de calcul pentru tamplarie aluminiu, pereti cortina si implicit a Autocadului este necesara atat la nivel de studiere detalii cat si pentru conceperea de detalii tehnice simple. Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un coleg cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem.
-
Compania DONNA STYLE PROD S.R.L. angajeaza o persoana pe postul de OSPATAR (CHELNER) COD COR: 513102; Relatii pentru depunerea CV-urilor la telefon.
-
Angajam agent de securitate. Obiectiv Voluntari. Salarizare, program de lucru la interviu.
-
Recepționează, descarcă / încarcă, manipulează, și depozitează marfa în depozit; Aranjează mărfurile pentru a maximiza spațiul de depozitare; Se asigură în permanență de buna funcționare a echipamentelor; Se asigură de ordinea și curățenia spațiului de lucru; Respectă prevederile legislative din domeniul securității și sănătății în muncă și măsurile de aplicare a acestora. Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI Beneficii: Bonuri de Masa Bonusuri de performanță; Prima Paste si Craciun
-
-
Companie producatoare de materiale de constructii angajeaza muncitori necalificati. Beneficii: Program de lucru fix: luni-vineri 8:30 -17:00 Salariu atractiv Bonuri de masa + masa calda zilnic Trasnport asigurat combustibil decontat
-
Companie producatoare de materiale de constructii, angajam electrician calificat. Beneficii: Program de lucru fix: luni-vineri 8:30 - 17:00 Pachet salarial atractiv Bonuri de masa + masa calda zilnic Trasnport asigurat combustibil decontat. Mai multe informatii la
-
Doresc sa angajez o persoana tanara cu dorinta de a invata. Cerinte minime pentru angajare: - operare word, xls, email, cunostinte medii limba engleza. Activitate : intocmire lunara cashflow(incasari si plati), devize lucrari( urmarire organizare procese verbale de lucrari), facturare, procesare urmarire comenzi piese. Nu solicit experienta anterioara, in schimb imi doresc o persoana organizata, punctuala si dornica sa invete. Program de lucru 4-6-8 ore zi , de luni pana vineri. Salariul se va discuta in functie de program. Telefon contact: -Lavinia Barbu
-
Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov
-
Angajam mecanic masini unelte. Salariu si program atractive Fabrica productie pungi hartie Localitate Buftea Relatii la telefon
-
AMBRA INT COMMERCIAL SRL comerciant produse alimentare cu sediul in Afumati jud.Ilfov angajeazaja persoana pentru contabilitate primara , operator facturare,agent de vanzari si femeie de serviciu.Pentru detalii va rugam sunati la telefon:
-
Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;
-
CTL & GEORGY S.R.L., cu sediul in Oraș Voluntari, Bulevardul EROILOR, Nr. 118, camera 1, Bloc A, Scara 2, Etaj 2, Ap. 46, Judet Ilfov, angajeaza 2 persoana pe postul de Sofer de autoturisme si camionete. Candidatii trebuie sa aibe cunostinte de limba engleza si calificare. Interviul va avea loc in data de 13 mai 2024, ora 8 la adresa sediului social.