Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Diagnosticarea și repararea utilajelor de producție; Realizarea întreținerii preventive a utilajelor; Identificarea și remedierea defecțiunilor într-un mod eficient și rapid; Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea optimă a utilajelor; Urmărirea și respectarea standardelor de siguranță și a regulilor de lucru;
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Jilava (Soseaua de Centura, nr. 5, Com. Jilava, Jud. Ilfov) Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Candidatul Ideal pentru postul de Electrician Auto: - cunostinte tehnice in domeniul auto - pronuntat simt al raspunderii - lucru eficient in conditii de stres si efort prelungit - capacitate de a fi eficient si de a oferi rezultate de calitate - atentie la detalii - spirit de echipa - corectitudine si integritate - minim 3 ani experienta ca electrician intr-un service auto Descrierea postului de Electrician Auto: -solicita informatii de la conducatorii auto sau mecanicii de utilaj in legatura cu simptomele si cauzele producerii defectiunii; -primeste comanda de lucru de la Seful de Atelier sau seful de Service, si respecta ordinea de demontare, inlocuire, montare sau asamblare stabilita anterior; -stabileste diagnosticul si identifica disfunctionalitatile la sistemul electric al autovehiculelor, executarea lucrarilor de intretinere si reparatie a echipamentelor de producere si stocare a energiei electrice, la aparatura de bord, la sistemele de aprindere si pornire, a echipamentului de iluminare si semnalizare, precum si ale instalatiilor auxiliare ale -autovehiculelor; -raspunde de aplicarea întocmai a proceselor tehnologice de întreţinere şi reparaţie impuse de fabricantul automobilului;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Bella Luna angajeaza livrator, casiera si ospatari cu experienta. Program de lucru placut, salariu motivant si program flexibil.
-
Restaurantul Bella Luna angajeaza: - femeie la vase Oferim: - salariu MOTIVANT Detalii la numarul de telefon din anunt!
-
FIRMA SC PROSPECT TECHNICAL STUDIES SRL ANGAJEAZA SOFER CAT. B, B+E (ESTE UN AVANTAJ CAT. C+E) PENTRU TRANSPORT PERSONAL+ECHIPAMENTE+SUPRAVEGHERE INSTALATIE FORAJ. -ACTIVITATEA SE DESFASOARA IN BUCURESTI SI PE TERITORIUL ROMANIEI IN FUNCTIE DE LOCATIILE LUCRARILOR; -PROGRAM DE LUCRU: 2 SAPTAMANI INCLUSIV WEEK-END SE LUCREAZA SI 1 SAPTAMANA LIBER PE PERIOADA DEPLASARILOR IN TARA; -CAZARE HOTEL PENSIUNI PE PERIOADA DEPLASARILOR -DIURNA ZILNICA PE PERIOADA DEPLASARILOR; PENTRU DETALII SI CLARIFICARI VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. TEL. 0_7_3_1_3_1_8_8_1_2
-
Daca consideri ca poti sa indeplinesti sarcinile si responsabilitatile mentionate mai jos, atunci esti candidatul ideal : - Desfasurarea de activitati specifice zonei de lucru din productie ( cantarire, etichetare, operarea pe echipamente semiautomate automate); - Inregistrarea datele in documentele specifice activitatii de productie si comunicarea rezultatelor obtinute; - Respectarea cerintelor specifice de protectia muncii ; - Verificarea calitatii produselor fabricate conform limitelor specificate in dosarul de serie. Noi iti oferim: - Salariu motivant; - Bonus lunar in functie de performante; - Tichete de masa; - Abonament medical; - Instruire de specializare in domeniu; - Sansa de afirmare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic.
-
Angajam lucrători comerciali pt Shop &Go Mega Image Ștefănești Ilfov. Asiguram cazare Detalii la tel
-
Cerinte: Cerinte post: - studii medii - experienta pe o pozitie similara -program de lucru in 3 schimburi Beneficii: - salariu 2500 NET - tichete masa 35 lei zi lucratoare -decont transport 140lei Mai multe detalii la telefonȘ 0729 800 746
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-
Sushi Master angajează coleg sau colegă pentru postul de casier restaurant. Program 5 2 (10:00-22:00). Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - tichete de masă; - transport public decontat; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Candidatul ideal: Experienta in munca in depozit constituie avantaj. Cunostinte legate de activitatea de incarcare-descarcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric. Abilitati de adaptare, comunicare si lucru in echipa. Cunostinte PC. Descrierea jobului: Participarea la operatiuni de incarcare/descarcare a marfii. Pregatirea marfii pentru livrare si le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Raspunde si asigura impreuna cu membii din echipa de securitatea si integritatea bunurilor si stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratetea stocului. Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului. Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei - statia de metrou Jiului; - transport la locul de munca de la statia de metrou Jiului; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Strada Macului nr17 , Rudeni (Chitila), Ilfov. Program de lucru: L-V:9-1730
-
Sediul firmei este in Voluntari, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Cerinte: - minim studii medii; - permis de conducere categoria B; - persoana onesta, corecta; - experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara. Descrierea jobului: - transporta marfa in baza documentelor de insotire (factura fiscala, aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare-primire); - preia comenzile din depozit; - livreaza comenzile clientilor conform adresei de livrare inscrisa pe documente sau la adresele stabilite de catre firma sau agentii de vanzari; - respecta traseul de livrare; - completeaza/verifica documentele de transport; - incarca/descarca marfa in/din autoutilitara aflata in dotare, cat si din alte masini daca va fi cazul; - mentine legatura cu colegii din depozit sau colegele din distributie pentru rezolvarea oricaror probleme neprevazute aparute in activitate; - are grija de masina de serviciu ca si cand ar fi masina personala; Masina de serviciu nu se da acasa soferilor.
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Orasul Pantelimon, Ilfov angajam tamplari productie mobila , pregatitori mdf vopsit, lemn , furnir. Angajam in Orasul Pantelimon, in apropiere de Ferma Animalelor. Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Facilitati : - mijloace de transport in comun in apropiere de sediul ( RATB ); - se ofera suport de formare timp de 3 luni pentru adaptare rapida in domeniul de lucru; - experinta in domeniu constituie avantaj. Se ofera contract de munca pe durata nedeterminata : - Program de lucru 8 ore zi ( de luni - vineri ); - Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; - Utilaje de ultima generatie; - Prime de Craciun si Paste; - Pentru mai multe detalii va asteptam la interviu.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Angajeaza Agenti Securitate pentru Nike Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de 12h; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721988999
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Jilava (Soseaua de Centura, nr. 5, Com. Jilava, Jud. Ilfov) Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Vino în echipa noastră din Popești Leordeni! Angajăm Operatori Slitter! Candidatul ideal: Experiență anterioară în tipografie constituie avantaj; Spirit tehnic și ești o persoană responsabilă; Rezistență la efort fizic; Disponibilitate de a lucra în schimburi. Responsabilități: Pregatirea materiei prime pentru procesul de tiparire Finisare, tăiere și etichetare conform specificațiilor; Menținerea în bună stare a utilajului; Realizarea raportului de producție aferent lucrării; Încărcarea, descărcarea materiei prime și a produselor finite în vederea livrării. Oferim: Venit lunar 4700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Spor pentru orele suplimentare și de weekend de 75 la sută (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Vino in echipa noastra ! Vrei un super program de lucru? Gasesti la noi ! L-V 6:30-14:30,sambata si duminica liber.Esti pasionat de bucatarie ? Noi suntem deschisi la idei si concepte noi ! Vrei un salariu mai mult decat decent ? Oferim intre 5000-6000 lei net in functie de experienta ta! Iti place sa lucrezi intr-o echipa super tare ? Nu mai sta nici o clipa pe ganduri ! Asteptam sa ne contactezi in vederea unui interviu !
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).