Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-05-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de instalator Experienta: - Minim 1 an in domeniul instalatiilor instalator sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca instalator sau intr-un rol similar, minim 1 an - Experienta cu montajul instalatiilor de diametre medii (teava, conducte, fitinguri etc) - Cunostinte solide despre diverse materiale de conducte, fitinguri si unelte - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Cunostintele electrice sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Voluntari, Bd. Voluntari, nr. 82B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Jilava (Soseaua de Centura, nr. 5, Com. Jilava, Jud. Ilfov) Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv situat in Voluntari - Ilfov. Salariu net 2400 lei, transport decontat
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Voluntari, Bd. Voluntari, nr. 82B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Daca consideri ca poti sa indeplinesti sarcinile si responsabilitatile mentionate mai jos, atunci esti candidatul ideal : - Desfasurarea de activitati specifice zonei de lucru din productie ( cantarire, etichetare, operarea pe echipamente semiautomate automate); - Inregistrarea datele in documentele specifice activitatii de productie si comunicarea rezultatelor obtinute; - Respectarea cerintelor specifice de protectia muncii ; - Verificarea calitatii produselor fabricate conform limitelor specificate in dosarul de serie. Noi iti oferim: - Salariu motivant; - Bonus lunar in functie de performante; - Tichete de masa; - Abonament medical; - Instruire de specializare in domeniu; - Sansa de afirmare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic.
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-
Sushi Master angajează coleg sau colegă pentru postul de casier restaurant. Program 5 2 (10:00-22:00). Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - tichete de masă; - transport public decontat; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Candidatul ideal: Experienta in munca in depozit constituie avantaj. Cunostinte legate de activitatea de incarcare-descarcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric. Abilitati de adaptare, comunicare si lucru in echipa. Cunostinte PC. Descrierea jobului: Participarea la operatiuni de incarcare/descarcare a marfii. Pregatirea marfii pentru livrare si le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Raspunde si asigura impreuna cu membii din echipa de securitatea si integritatea bunurilor si stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratetea stocului. Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului. Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei - statia de metrou Jiului; - transport la locul de munca de la statia de metrou Jiului; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Strada Macului nr17 , Rudeni (Chitila), Ilfov. Program de lucru: L-V:9-1730
-
Sediul firmei este in Voluntari, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Cerinte: - minim studii medii; - permis de conducere categoria B; - persoana onesta, corecta; - experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara. Descrierea jobului: - transporta marfa in baza documentelor de insotire (factura fiscala, aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare-primire); - preia comenzile din depozit; - livreaza comenzile clientilor conform adresei de livrare inscrisa pe documente sau la adresele stabilite de catre firma sau agentii de vanzari; - respecta traseul de livrare; - completeaza/verifica documentele de transport; - incarca/descarca marfa in/din autoutilitara aflata in dotare, cat si din alte masini daca va fi cazul; - mentine legatura cu colegii din depozit sau colegele din distributie pentru rezolvarea oricaror probleme neprevazute aparute in activitate; - are grija de masina de serviciu ca si cand ar fi masina personala; Masina de serviciu nu se da acasa soferilor.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Angajeaza Agenti Securitate pentru Nike Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de 12h; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721988999
-
Vino în echipa noastră din Popești Leordeni! Angajăm Operatori Slitter! Candidatul ideal: Experiență anterioară în tipografie constituie avantaj; Spirit tehnic și ești o persoană responsabilă; Rezistență la efort fizic; Disponibilitate de a lucra în schimburi. Responsabilități: Pregatirea materiei prime pentru procesul de tiparire Finisare, tăiere și etichetare conform specificațiilor; Menținerea în bună stare a utilajului; Realizarea raportului de producție aferent lucrării; Încărcarea, descărcarea materiei prime și a produselor finite în vederea livrării. Oferim: Venit lunar 4700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Spor pentru orele suplimentare și de weekend de 75 la sută (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Vino in echipa noastra ! Vrei un super program de lucru? Gasesti la noi ! L-V 6:30-14:30,sambata si duminica liber.Esti pasionat de bucatarie ? Noi suntem deschisi la idei si concepte noi ! Vrei un salariu mai mult decat decent ? Oferim intre 5000-6000 lei net in functie de experienta ta! Iti place sa lucrezi intr-o echipa super tare ? Nu mai sta nici o clipa pe ganduri ! Asteptam sa ne contactezi in vederea unui interviu !
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Manpower angajeaza AGENT DE VAZNARI pentru o companie din Rudeni Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis de conducere cat. B - cunostinte de operare calculator Beneficii: - salariu competitiv - tichete de masa de 40 lei zi lucratoare - tichete de cultura - tichete de vacanta - loc de munca intr-un singur schimb
-
Ne marim echipa ! Angajam bucatar cu experienta pentru cantina scolara. Program de luni pana vineri 6:00-14:00 sambata si duminica liber. Salariul incepe de la 5000 lei net in functie de experienta. Va asteptam la o discutie !
-
Gradinita acreditata Universul Copiilor sediul Pipera Voluntari angajeaza ajutor de educatoare. Transport dus-intors de la metrou Pipera. Program 8.00 - 16.00. CV pe adresa de mail din anunt.
-
Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.
-
Responsabilitatile postului de Gestionar: Coordoneaza toate activitatile desfasurate in cadrul depozitului; Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul companiei; Gestiunea marfurilor aflate in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare a marfurilor; Pregatire si verificare comenzi. Propune modalitati de optimizare a procesului de gestiune si depozitare; _______________________________ Responsabilitatile postului de Manipulant marfuri stivuitoristului: Pregătirea comenzilor pentru expediere; Încarcărcare descarcăre echipamente în din autovehiculele de livrare; Manipuleare și așeazare produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente, cu ajutorul lizei sau a transpaletei cu catarg; Expediere comenzi pentru livrare conform documentelor și indicațiilor gestionarului; Participarea la inventarierea mărfurilor de gestiune; CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Program de lucru: Luni-Vineri - 08:00-17:00 Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru bonuri de masă Echipamente de lucru profesionale Echipa de profesioniști este și un mediu prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată.
-
Cerințe: - studii medii, - cunoștințe bune de operare pe calculator, - abilități foarte bune de comunicare verbală și scrisă, - persoană foarte bine organizată, atentă la detalii, - atitudine pozitivă, seriozitate și responsabilitate, - punctuală, capacitate de planificare. Condiții: - salariu motivant, - bonuri de masă, - se asigură transport sau se decontează (OTOPENI), - opțional pachete medicale. Responsabilități: - întocmirea facturilor pe baza comenzilor sosite de la clienți si agenți, - printarea facturilor și a centralizatoarelor pe fiecare rută în parte, - verificarea avizelor și efectuarea retururilor, - verificarea facturilor, îndosarierea și arhivarea acestora, - ținerea evidenței formularelor cu regim special și a alor documente cu care se lucrează, - întocmește rapoarte specifice, - îndeplinește si alte atribuții specificate în fișa postului. Descrierea companiei: DUO este o companie de renume în domeniul distribuției de produse alimentare și nealimentare. Înființată în anul, compania și-a desfășurat activitatea în mod competent, serios și profesionist, confirmându-și astfel poziția de lider pe piața românească.