Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2020-05-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Promovat
CANPACK RECYCLING isi extinde echipa! Suntem in cautarea unui nou coleg pentru punctul nostru de lucru din Sos.Oltenitei,Nr.181,Danubiana, Popesti- Leordeni, Jud. ILFOV,pe postul de sortator deseuri doze aluminiu. Programul de lucru este full time,de LUNI pana VINERI, in doua schimburi( 06: ). Daca esti o persoana serioasa si muncitoare, te asteptam in colectivul nostru!Ce iti oferim? - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de performanta - Asigurare medicala -Decontare transport**. Pentru mai multe informatii, contacteaza-ne la numarul de telefon: .
-
Promovat
Descriere Benzinarie situata in Otopeni angajeaza casier a. Atributii: - Servire clienti - Incasare carburanti,produse alimentare,roviniete,facturi. - Alimentare rafturi cu marfa - Curatenia la locul de munca - Verificare marfa verificare termene de valabilitate Cerinte: - 10 clase minim terminate - Seriozitate - Atitudine pozitiva - Disponibilitatea de a lucra in ture Salariu 3600 NET Relatiia numarul de telefon sau
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici: www.mcagrup.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
RANDSTAD GROUP UK continua înscrierea persoanelor interesate, ce doresc sa lucreze cu contract de munca in această primăvară. Ce tip de munca oferim: - recoltat și sortat fructe și legume în funcție de sezon - plantat - ambalat și etichetat in depozite - șofer categoria B ( tractor cu remorca microbuz 8+1 locuri) Beneficii: - contract legal de munca - asigurare medicala - concediu platit - program L-V (sâmbăta opțional - 150% ,duminica liber) - transport Romania-Anglia asigurat de noi - salariu săptămânal ( cash sau pe card) - cazare asigurata - se accepta cupluri și echipe cu vârsta maximă de 55 de ani Detalii w.app la numarul . Asteptam sa faci parte din echipa noastra.
-
Angajez muncitorii baieti sau fete pentru amenajare și întreținere spatii verzi în Otopeni. Posibilitate cazare. Contract de munca,salariu începând de la 3000 lei net.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: 1. Fierar betonist, nr. posturi: 2, COD COR 711402. 2. Dulgher restaurator, nr. posturi: 2, COD COR 711502. 3. Mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist), nr. posturi: 3, COD COR 834201. 4. Zidar pietrar, nr. posturi: 2, COD COR 711203. 5. Instalator apă canal, nr. posturi: 1, COD COR 712602. 6. Lăcătuș mecanic, nr. posturi: 1, COD COR 721410. 7. Sudor, nr. posturi: 3, COD COR 721208. 8. Zugrav, nr. posturi: 2, COD COR 713102. 9. Pavator, nr. posturi: 8, COD COR 711902. Depunere CV la sediul societatii sau pe email.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - ingrijitor spatii verzi, cod COR 931202, nr. posturi: 11 Depunere CV la sediul societatii email.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
categorie B, vechime permis auto minim 2 ani, domeniu de activitate livrare plase si glafuri bucuresti ilfov
-
Daca vrei sa te alaturi unei echipe profesioniste,tanara si entuziasta nu ezita sa ne contactezi . Punctul de lucru este situat in parcul logistic CTPark, KM13 Autostrada A1,Dragomiresti Ilfov . Cautam o persoana onesta,comunicativa si atenta la detalii. Permisul catdeg B este necesar . Mai multe detalii la : .
-
Descriere job: Vanzare produse magazin intocmire facturi conform bon fiscal, la cerere Aranajare marfa in raft; Verificare marfuri conform termenelor de valabiliatate (FIFO); Intocmirea listei de aprovizionare; Completarea registrului de casa. Intretinerea curateniei in magazin. Oferta: salariul 3500 lei prima luna, urmatoarea luna renegocierea salariului; tichete de masa; decontare combustibil; mediu placut de munca cu colegi tineri si prietenosi; program L-V: 7:30- 16:30; S: 9.00 14.00; Locatie: localitate Afumati, incinta Doraly Pentru cei interesati asteptam CV-urile.
-
MAKIARO S.R.L. angajează confectionara cu experiența pentru a lucra la atelierul nostru de producție. Noi ne axăm pe licitații SEAP ( echipamente politie, medicale etc.) și in paralel vrem sa construim Brandul nostru de costume de baie și rochii. oferim salariu atractiv, experienta in folosirea aparatelor de tăiat cu laserul și printat materialul este un plus. Suntem la început.
-
Firma confectii metalice angajeaza sudori , lacatusi, vopsitori si muncitori necalificati. Salariu atractiv. Se plateste la fiecare sfarsit de saptamana.Se ofera cazare. Relatii la tel .
-
Angajam gestionar in zona Afumati, Voluntari jud Ilfov salariu incepand de la 3500 ron
-
Companie de retail cauta MANIPULANT MARFA DEPOZIT pentru sediul din Chiajna. Ne dorim un coleg dornic de munca si serios care va particip ctiv l oper tiunil d incarc re d sc rcare marfii in din depozitul comp ni i. Pachetul salarial este format din salariu fix+decontare transport+tichete de masa+abonament medical. Transportul angajatilor este asigurat de companie de la statia de metrou Pacii. Va asteptam in echipa noastra! Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de email: sau pe whatsapp la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0726760162">07 arata numarul</a></span>.
-
Trading Resurse Umane ofera servcii de imigrari, avize de munca, permise de sedere, alte spete in imigrari, la preturi rezonabile. Se ofera consultanta pe proiect. Oferim si servicii de resurse umane, administrare resurse uamne, salarizare, audit resurse umane.
-
Caut persoana serioasa dornica de munca responsabila poate fi un tânăr ce a terminat studiile in agronomie sau o doamna trecută de adoua tinerete ce are nevoie de un loc de munca, suntem aici pt voi.
-
Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
-
Angajam muncitori necalificati sau calificati in domeniul tamplarie aluminiu si pvc Se ofera cazare fara plata . Experienta constituie un avantaj .
-
Cautam colegi pentru vanzarea produselor noastre de carmangerie macelarie in locatiile din Otopeni, Chiajna si Domnesti Clinceni. Experienta poate fi un plus important, inclusiv in stabilirea salariului. Suntem o echipa tanara de oameni entuziasti, oferim flexibilitate in programul de lucru, bonusuri de performanta, un mediu excelent de lucru cu potential de dezvoltare in interiorul companiei. Carne si Sare este un concept inedit de carmangerie macelarie, construit cu oameni tineri, gurmanzi si profesionisti desavarsiti. Aducem o noua imagine a ideei de carmengerie, printr-un concept unic, nou, curat, premium. Preparam toate produsele in centrul nostru de productie, lucram cu ingrediente naturale, afumam cu lemn de cires si mar, lucram doar cu carne romaneasca, incercand cat e posibil sa sustinem business-urile romanesti. Program lucru in ture dupa cum urmeaza: Saptamana 1 Luni: 10:00-21:00 Marti: 08:00-21:00 Miercuri - Joi: liber Vineri - Sambata: 08:00-21:00 Duminica: 08:00-17:00 Saptamana 2 se lucreaza doar Miercuri - Joi: 08:00-21-00
-
studii medii, spirit de echipa, aspect ingijit, pachet salarial atractiv, sediul firmei este langa Carrefour Militari. Salariu 2700 lei net + tichete masa de 15 Lei zi
-
Căutăm 4 lucrători comerciali Cod COR 522303 Normă întreagă Salariu brut: 3300 RON Locație: București Data: 17.02.24