Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2020-11-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Promovat
DESCRIERE: Fabrica de productie angajeaza Operator productie (Injectie - mase plastice). Program: 12 cu 24, 12 cu 48. Beneficii: Tichete de masa (25 lei zi); Spor de ore de noapte 25%; Spor de schimburi 15%; Bonusuri de performanță; Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; Prime de sărbători; Decontare combustibil abonament STB+Metrorex asigurare transport Punct de lucru: Clinceni (se asigura transport de la Metrou Pacii)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in judetul Ilfov Bragadiru si Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
sofer cat c+e , curse de noapte , se începe saptamana de lucru duminica noapte , se merge la program, salariu 6000 ron +
-
Societatea Bisar Logistics S.R.L cu cediul in București,sectorul 1, Strada Pechea 32-3. avand CUI:41393764, scoate la concurs 250 posturi de Manipulant Marfuri Selectie cv in data de 11.04.2024.
-
Grădiniță din Otopeni angajează educatoare.
-
Firma cu punctul de lucru in Jilava, angajeaza sofer categoria B pentru livrari interne cu masini Iveco cu prelata.
-
Gradinita Universul Copiilor din Pipera/Baneasa angajeaza educatoare pentru grupa mini 2 - 3 ani. Program alternativ: (10 zile/luna) si 8.30 - 18.00 (10 zile/luna). Transportul este asigurat de la statia de Metrou Pipera. CV-urile se pot trimite pe adresa de mail din anunt.
-
Angajam operator productie in comuna Pantelimon. Program 8 ore, Luni- Vineri, in schimburi! Se ofera:salariu fix, bonus de prezenta si productivitate,tichete de 35 lei zi, decont transport,transport gratuit de la metroul Costin Georgian, contract nedeterminat!
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Euro Tehno Group Recrutează în vederea angajării pentru service-ul din Otopeni Spălător auto Cerințe: Experiență într-un post similar Permis de conducere categoria B Capabil să lucreze în echipă
-
post de casier la un market care oferă un program de lucru de 8 ore în două ture, cu un salariu începând de la 2800 lei. Un contract de muncă este asigurat, iar pentru mai multe detalii, persoanele interesate pot contacta numărul de telefon afișat.
-
Angajam băiat pentru aranjarea mărfii pe rafturi, cu un program de lucru de la 11.00 la 21.00 cu o zi liberă pe săptămână. Se oferă contract de muncă, cu un salariu net începând de la 3200 lei. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63.
-
Angajăm vânzătoare pentru minimarket, program de lucru în ture, o zi lucrătoare alternând cu o zi liberă, contract de muncă. Salariul începe de la 3200 lei net. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63. Nu răspundem la mesaje.
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with procedures (is a plus) Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Translate or update procedures and work instructions, collect feedback, and track changes over time Ensure all procedures are in place, understood, and followed in the warehouse Assist with the training process (meetings with trainers, discussions, updating materials, following feedback, identifying needs) Trace damaged products in the warehouse, identify causes, and initiate actions to minimize damage. Create transfer documents as needed Investigate and analyze lost boxes Conduct regular audit missions Audit quality standards for each process What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)
-
What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with inventory Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Monitor errors in all activities Resolve daily picking errors Solve emails received from Customer Care Recorde errors, provide feedback, discuss with operators, demonstrate errors, and explain corrective measures Check picking boxes, parcels from conveyor, pallets for shipment Record errors into files (picking, packing, inventory, receiving, stocking, etc) Provide regular error feedback to the Team Leaders Check interruption notes at the Error Desk (packing) and add errors as necessary Investigate inventory result differences, resolve discrepancies, and update error logs Remove expired products from stock and update records Include errors in our internal system for review What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Angajam instalator, cu sau fara experienta, pentru scoala cu sediul in Pipera. Salariu avantajos. Decontam transportul.
-
Angajam muncitori constructii Muncitori pentru lucrari mentenanta cladiri, confectii metalice, gips-carton, zugraveli, placari ceramice. Cerinte: - Varsta maxima 45 ani - Persoana deschisa catre invatare - Posibil lucru la inaltime - Disponibilitate pentru deplasari - Capacitate de lucru in echipa Se ofera: - Salariu intre 5000-8000 (in functie de experienta si disponibilitate) - Bonuri de masa - Diurna in cazul deplasarilor 70 RON zi - Echipament de lucru - Plata la timp a salariului (pe 7 si 22 ale lunii) - Conditii civilizate de lucru Pentru interviu in intervalul Luni-Vineri 8-17 Branesti, Ilfov Telefon sau mesaj pe WhatsApp:
-
Companie de pază angajează agenti de securitate cu atestat,pentru obiective aflate în zona Chitila-Ilfov.Se cere seriozitate,capacitate de munca in echipa.Se oferă salariul 3.000 lei luna.
-
Angajez spalator auto cu sau fara experienta in Orasul Chitila, Jud. Ilfov. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon
-
Se cauta muncitori necalificați pt diverse munci în șantier Cosmopolis Ștefănești de jos Ilfov .se asigura cazare pt provincie , masa calda gratuita la prânz. Urgent