Oferte locuri de munca Ilfov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oferim spre inchiriere buldoexcavator Caterpillar in zona Bucuresti si Ilfov.
-
Promovat
Firma noastra angajeaza MECANIC AUTO in conditii avantajoase de lucru, pentru un proiect de lunga durata, in Otopeni. CERINTE: experienta anterioara pe o pozitie similara; cunostinte de baza in acest domeniu; posesor permis de conducere. OFERIM: salariu de baza motivant (intre 6000 si10000 lei); perfectionare profesionala; mediu de lucru placut; echipamente de protectie; Ai experienta in acest domeniu, iti doresti castiguri semnificative si un loc de munca stabil? Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau aici sau pe adresa de email inchirieriautovip @ yahoo.com
-
Promovat
Angajez muncitori în construcții, salariul 4500 ron net + taxele aferente, prânz inclus program Luni-Vineri 08:00-17:00.
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala din Bragadiru angajeaza tamplar universal, cu sau fara experienta. Oferim: -salariu motivant in functie de abilitati -mediu de lucru placut Pentru detalii folositi datele de contact!
-
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Vino în echipa Mobiup-Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!
-
Cautam doi colegi cu abilitati de electro-mecanic! Candidatul Ideal Experienta in domeniul tehnic; Cunostinte de mecanica, electrica si sau hidraulica; Competente de identificare si solutionare a problemelor tehnice aparute la utilaje si la componentele acestora; Abilitati de utilizare a calculatorului; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru calatorii nationale (50% din timpul de lucru). Responsabilitati: Diagnosticarea si solutionarea problemelor tehnice identificate; Intocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparatiilor; Efectuarea de reparatii si punerea in functiune a utilajelor; Intretinerea periodica a utilajelor, atat la client cat si in atelier. Beneficii: Dezvoltare profesionala: cursuri de specialitate in cadrul companiei si la producator; Pachet salarial - negociat in functie de aptitudini; Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); Masina de serviciu (jn baza delegatiilor), telefon, laptop; Zi libera de ziua de nastere.
-
Suntem în căutarea unor persoane energice și dedicate pentru a se alătura echipei noastre la locul de joacă din Mall -DN1 Value Centre Corbeanca/Balotești. Căutăm candidați care îi iubesc pe copii, sunt orientați către clienți și au abilități de vânzare. Profilul candidatului ideal: Îți găsești plăcerea în a interacționa cu copiii și a împărtăși cunoștințe într-un mod captivant? Ai abilitatea de a păstra calmul și răbdarea în fața comportamentelor diverse ale copiilor, fie ei nazdravani, emotivi sau timizi? Ești o persoană deschisă și comunicativă care colaborează eficient într-o echipă? Responsabilități: Asigurarea unui mediu de joacă sigur pentru copii. Întreținerea curățeniei și igienei locului de joacă. Planificarea și coordonarea de jocuri și activități atrăgătoare pentru copii. Promovarea și vânzarea produselor către clienți. Calificări și abilități necesare: Experiență în lucrul cu copii. Abilități de comunicare și serviciu pentru clienți de excepție. Atitudine responsabilă, cu accent pe siguranța copiilor și o perspectivă pozitivă. Abilitatea de a promova și vinde produsele noastre către clienți. Beneficiu angajare: Oferim un pachet lunar de 6 intrări gratuite la locul de joacă pentru un copil al angajatului. În situația în care angajatul are doi copii, oferim câte 4 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Dacă angajatul are trei copii, le oferim câte 3 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Pentru orice alte intrări suplimentare sau copii în plus, oferim un discount de 50% Dacă te identifici cu profilul de mai sus și ești o persoană dinamică, pasionată de lucrul cu copii, te invităm să ne trimiți CV-ul. Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem! Yupi Land o companie de familie, care crede cu tărie în puterea jocului și a imaginației în dezvoltarea copiilor. Ne dedicăm creării unui spațiu în care copiii pot explora, învăța și se pot bucura în siguranță.
-
Angajez Frizer Frizeriță cu experiență în domeniul pt.bunici, tătici și pitici!
-
Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Urgent angajez persoana pentru îngrijire unui bărbat cu handicap.program de la 22-7. Salariu 3000.Sau intern (24 24) salariu 5000.
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Angajam mecanic masini unelte. Salariu si program atractive Fabrica productie pungi hartie Localitate Buftea Relatii la telefon
-
Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;
-
-
Angajez femeie pentru îngrijire personă cu dizabilități 4000 Ron
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 h zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Salut, Ne marim echipa de mecanici auto in cadrul atelierului propriu. Experienta in mecanica multimarca constituie avantaj. Oferim salariu atractiv,contract de munca. Mai multe detalii si informatii primiti in urma unui interviu ce va avea loc la sediul firmei Dragon Star Curier.
-
Angajam lacatusi mecanici - disciplinati -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoane dinamice , activi si cu initiativa Se ofera salariu avantajos,cazare, masa la pranz. Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.