Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2021-04-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului - Receptia marfurilor; - Manipularea si aranjarea marfurilor; - Pregatirea marfurilor in vederea livrarii comenzilor; - Participarea la efectuarea inventarului lunar si anual; - Activitatea se desfasoara in spatiu liber, indiferent de anotimp. Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Persoana motivata, cu atentie sporita la detalii, rezistenta la stres; - Experienta in domeniu: minim 1 an; - Atestat stivuitorist obligatoriu; - Experienta de lucru pe stivuitoare mari (3.5 t.) cu colete de dimensiuni atipice; - Cunostinte minime PC.
-
Promovat
Fabrica de productie mase plastice angajeaza electrician intretinere si reparatii utilaje. Responsabilitati: - Asigura buna functionare a instalatiilor electrice la parametrii ceruti corespunzatori precum si a utilajelor. - Verifica zilnic conform procedurii starea tehnica a utilajelor din productie si consemneaza in raportul de schimb de tura; - In lipsa sefului direct efectueaza reparatii de urgenta, la solicitarea Coordonatorului de Productie Sefului de tura sau operatorului liniei astfel incat sa evite orice pericol de accident de munca si distrugere de echipamente si produse; - Intretinerea utilajelor si instalatiilor dpdv electric conform specificatiilor tehnice ale liniilor si instalatiilor date de producator; - Efectueaza revizii si reparatii sub coordonarea inginerului electrician conform planului de intretinere; - Propune solutii de imbunatatire a functionarii instalatiilor si echipamentelor,precum si solutii de reducere a consumului de energie electrica. Cerinte: - Studii medii scoala profesionala de specialitate; - Cunostinte tehnice, electrice si electromecanice; - Experienta in domeniul industrial minim 2 ani; - Aptitudini de comunicare; - Aptitudini de lucru individual si in echipa. Beneficii: - Salariu motivant (negociabil in functie de experienta); - Tichete de masa: 25 lei TM zi; - Decont transport; - Prime Paste si Craciun. Locatie: punct de lucru Clinceni (se asigura transport de la Metrou Gorjului)
-
Promovat
Oferim spre inchiriere buldoexcavator Caterpillar in zona Bucuresti si Ilfov.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
KING BROSCUTA SRL, cu sediul in Tunari, jud. Ilfov, angajeaza 1 post ingrijitor cladiri cod COR 515301 si 1 post asistent manager cod COR 334303. Relatii pentru depunere CV la tel
-
FIRST DOOR PROD ACTIV SRL, cu sediul in oras Voluntari, jud. Ilfov angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere CV la tel
-
RUYA GLOBAL SRL, cu sediul in com. Afumati, jud. Ilfov, angajeaza 1 post tamplar universal cod COR 752201 si 3 posturi manipulant marfuri cod COR 933303. Relatii pentru depunere CV la tel
-
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 h zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Salut, Ne marim echipa de mecanici auto in cadrul atelierului propriu. Experienta in mecanica multimarca constituie avantaj. Oferim salariu atractiv,contract de munca. Mai multe detalii si informatii primiti in urma unui interviu ce va avea loc la sediul firmei Dragon Star Curier.
-
Angajez șofer cat b de preferat cu experienta pe masini de 3.5 T,pentru distribuție produse congelate in țară și in Bucuresti. Salariu intre 3000 și 6000 de lei, in functie de performanțe.
-
Angajez șofer categoria C pentru depozitul havi livrări de noapte pentru mc Donald's ,KFC, OMV pe Mercedes atego 7,5 t , șoferul încarcă și descarcă salariu ,5500 net Garajul se află în popești Leorden
-
Angajam lacatusi mecanici - disciplinati -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoane dinamice , activi si cu initiativa Se ofera salariu avantajos,cazare, masa la pranz. Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
Angajam lacatusi mecanici - disciplinati -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoane dinamice , activi si cu initiativa Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
Cautam persoana serioasa cu experienta pentru intretinere gradina in zona Pipera-Voluntari -tuns iarba -mentenanta si intretinerea gradinii -toaletare copaci prestarea mai multor activitati referitoare gradinaritului. Se asigura cazare interna. pt mai multe detalii, ne puteti contacta pe nr--
-
Spălătorie auto angajează personal locația este în Buftea , se asigură transport . Pentru mai multe detalii la TEL.
-
Candidatul Ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase! Training asigurat si platit! Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie! * Activitatea se va desfasura la sediul companiei Descrierea jobului Ce presupune activitatea ? Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client jucator. Prezentarea jocului si regulilor; Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii; Programul este format din 3 ture: T1 15:00-23:00 T2 23:00-07:00 T3 5 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana * Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie. Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transport asigurat dupa ora 23.00 Descrierea companiei Suntem Skywind Group este un furnizor privat de soluții de tehnologie de divertisment. De la înființarea noastră în 2012, am crescut constant alături de partenerii și clienții noștri, mândri să asistăm la propriul lor progres sporit de produsele noastre. Noi modelăm viitorul industriei noastre cu jocuri de clasă mondială, back-office și sisteme de management al conținutului, soluții de găzduire, infrastructură, precum și o suită revoluționară de produse pentru ultilizatori care se întinde pe 8 centre de dezvoltare din România, Cipru, Marea Britanie, Columbia și Malta.
-
Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketin; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.erformanta; Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor. Publi24_1624686645
-
Oportunitate de Angajare: Casa de Odihna Voluntari - personal curatenie Centrul Rezidențial pentru Persoane Vârstnice "Casa de Odihna Voluntari" își extinde echipa și caută infirmieri îngrijitori dedicați să se alăture misiunii noastre de a oferi îngrijire de calitate și confort pentru rezidenții noștri. Cerințe: - Experiență anterioară în îngrijirea persoanelor vârstnice. - Certificare în îngrijire și sau diplomă de infirmier infirmieră. - Abilități de comunicare excelente și empatie. Responsabilități: - Asigurarea îngrijirii și a confortului pentru rezidenți. - Monitorizarea stării de sănătate a beneficiarilor. - Colaborarea cu echipa pentru implementarea planurilor de îngrijire personalizate. Beneficii: - Mediu de lucru plăcut și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de emai sau telefonic. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea unei vieți senine și îngrijite pentru persoanele vârstnice în Casa de Odihna Voluntari!
-
-
Cautam sa angajam: instalatori de cablu optic si conectare la Internet in Germania, cerinte: - vorbitor limba Germana - experienta in domeniu - angajare dupa perioada de proba pe societatea Germana - carnet de conducere - salarii peste medie - Cazare asigurata
-
Angajez. În construcții civile muncitorii. Salariu motivat de la 5000 ron