Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2021-05-31 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Orasul Pantelimon, Ilfov angajam tamplari productie mobila , pregatitori mdf vopsit, lemn , furnir. Angajam in Orasul Pantelimon, in apropiere de Ferma Animalelor. Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Facilitati : - mijloace de transport in comun in apropiere de sediul ( RATB ); - se ofera suport de formare timp de 3 luni pentru adaptare rapida in domeniul de lucru; - experinta in domeniu constituie avantaj. Se ofera contract de munca pe durata nedeterminata : - Program de lucru 8 ore zi ( de luni - vineri ); - Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; - Utilaje de ultima generatie; - Prime de Craciun si Paste; - Pentru mai multe detalii va asteptam la interviu.
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de instalator Experienta: - Minim 1 an in domeniul instalatiilor instalator sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca instalator sau intr-un rol similar, minim 1 an - Experienta cu montajul instalatiilor de diametre medii (teava, conducte, fitinguri etc) - Cunostinte solide despre diverse materiale de conducte, fitinguri si unelte - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Cunostintele electrice sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Candidatul Ideal Experienta desfășurării activității într-un depozit și Permisul de conducere cat. B constituie un avantaj. Cunoștințe legate de activitatea de încărcare-descărcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipa. Cunoștințe PC. Participarea la operațiuni de încărcare/descărcare a mărfii. Pregătirea mărfii pentru livrare și ambalarea în conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Răspunde și asigura împreună cu membrii din echipa de securitatea și integritatea bunurilor și stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratețea stocului. Participa la asigurarea ordinii și a curățeniei la locul de munca, la manipularea și aranjarea mărfii în interiorul depozitului. Repartizarea și ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Str. Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Județul Ilfov Program de lucru: L-V: 08:30 -17:00 Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu. Intrebare suplimentara: Se asigura transportul personalului cu microbuzul companiei de la Cora Pantelimon, sediul firmei aflandu-se la aproximativ 15 minute de mers cu masina fata de aceasta, pe strada Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Ilfov. Va este convenabila locatia?
-
AVEM NEVOIE DE UN COLEG COLEGA CU EXPERIENTA LA VANZARE JOBUL ESTE DESPRE A COMUNICA CU CLIENTII SI A FACE VANZARE LA PRODUSELE NOASTRE FOOD NON-FOOD . MUNCA DE LA BIROU
-
Esti in cautarea unei noi oportunitati de cariera ca sofer cat D? Ei bine, ai ajuns in locul potrivit. Compania noastra este in cautarea unui Sofer Profesionist, responsabil si pasionat de condus, care sa se alature echipei noastre. Cerințe: Permis categoria D Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj Atentie la detalii si abilitati bune de comunicare Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa Oferim: Pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa Compania noastra se mandreste cu servicii de calitate si un mediu de lucru profesional. Ne dorim sa avem in echipa noastra oameni dedicati, motivati si pasionati de ceea ce fac. Daca te regasesti in aceasta descriere, te asteptam sa aplici pentru postul de Sofer Profesionist cat D si sa faci parte din echipa noastra. Pentru detalii suplimentare, iti stam oricand la dispozitie la telefon
-
Am inceput povestea in 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata.Daca citesti acest anunt inseamna ca impartasim ceeasi parere. Privileg este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Daca cerintele noastre rezoneaza cu ce-ti doresti tu, te asteptam la sediul nostru sa ne povestesti experientele si dorintele tale. Acest post presupune: Pasiune pentru cofetarie-patiserie Dorinta de performanta si profesionalism Spirit de organizare si coordonare Rezistenta la stres Dinamic, cu atitudine pozitiva, orientat catre client, cu spirit de echipa, atent la detalii, serios Disponibilitate pentru program prelungit Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca pe perioada nedeterminata Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu peste 27 de ani experienta in industrie Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Daca doresti sa faci parte din povestea noastra, ea va deveni parte din povestea ta!
-
Pregatirea si experienta: Studii medii Diploma de calificare in domeniu Vechime in specialitate, minim 3 ani Rigurozitate pentru regulile de igiena in alimentatia publica Imaginatie culinara, ordonat, disciplinat Capabilitate sa pregateasca produse alimentare reci si calde in conformitate cu meniul Atitudine orientata catre client, politete, abilitati de comunicare, persoana energica si amabila Rezistenta la stres Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii Disponibilitate de lucru prelungit Responsabilitati si sarcini: Pregateste produsele conform comenzilor Participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare Debaraseaza si asigura curatenia bucatariei / laboratorului Asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare Raspunde pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora Pastreaza in bune conditii ustensilele si aparatura Utilizeaza resursele existente, exclusiv in interesul firmei Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu 26 de ani experienta in industrie, Furnizor al Casei Regale, nominalizata si casticatoare a premiilor Food&Bar Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Program de lucru : 6.00 14.30
-
Responsabilitati: Responsabil pentru aranjarea si modul de prezentare a produselor alimentare conform comenzilor primite. Responsabil cu verificarea orelor de plecare si cu evidenta livrarilor zilnice - face check-out la comenzi. Responsabil pentru conditiile de stocare a produselor finite in conditii optime pentru mentinerea prospetimii, calitatii si a proprietatilor. Se asigura ca are logistica necesara conform comenzilor. Se asigura ca produsele finite sunt preluate in mod corect de catre distributie. Cauta surse de inspiratie pentru partea estetica, noi plating-uri. Cerinte: Preferabil, studii in domeniul industriei alimentare sau al prepararii mancarii. Cunoasterea si aplicarea normelor de baza in folosirea si stocarea ingredientelor si a produselor alimentare. Abilitati: Capacitatea de a lucra sub presiune Organizare si planificare Capacitatea de a lua decizii Spirit de echipa Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Dezvoltare personala si profesionala Preturi speciale pentru membrii echipei Posibilitati de avansare Posibilitatea de a lucra intr-o companie cu o experienta de peste 26 de ani in domeniu
-
Angajam muncitor calificat sau necalificat pentru sala de croit. Punctul de lucru este in loc. Chitila, sos. Banatului, nr 81. Detalii la tel. .
-
Firma Protect Kronos angajeaza femeie de servici pentru locatia din localitatea Chitila, strada Soseaua Banatului, nr 81, jud. Ilfov. Detalii la nr de tel. .
-
Angajam ambalator produse textile pt locatia din loc Chitila, sos Banatului, nr 81, jud. Ilfov. Detalii la nr de tel
-
Muncitori necalificati Stivuitoristi Gestionar Mecanic Electricieni, electromecanici Reglori Planificator productie OFERIM: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant Tichete de masa 30 Ron zi Decontare transport la de la firma Prima de Paset Craciun?ziua Copilului 8 Martie
-
Sushi Master angajează coleg sau colegă pentru postul de casier restaurant. Program 5 2 (10:00-22:00). Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - tichete de masă; - transport public decontat; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Societate comerciala ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale angajeaza cu contract de munca elecricieni si instalarori cu experienta. Pentru detali legate de salariu si program, sunati de luni pana vineri intre orele 08:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
SC UBA Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L-V 08:30-17:30. Asigura buna functionare a instalatiilor electrice la parametrii ceruti corespunzatori, participa la revizii, intervene cu promptitudine ori de cate ori este nevoie pentru remedierea defectiunilor.
-
SC Uba Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L -V 08:30-17:30. Efectueaza operatiuni de instalare, punere in functiune, intretinere curenta si reparatii la echipamentele HVAC, tehnice si sanitare si aisgura diagnosticarea deficientelor de functionare a instalatiilor. Trimiteti CV pe adresa de mail;
-
Angajam lacatus mecanic - disciplinat -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoana dinamica , activa cu initiativa Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
SC Uba Services Partners SRL cu sediul in Chiajna. Program L -V 08:30-17:30. Manevrarea materialelor, ansamblelor si subansamblelor, pregatirea materialelor si a sculelor de zugraveli, curatarea si intretinerea sculelor, uneltelor, dispozitivelor si echipamentelor.Trimiteti CV pe adresa de mail.
-
Descrierea postului : - desfasoara activitati specifice de incarcare descarcare marfa; - efectueaza asezarea marfurilor manuala in depozit; - pregateste comenzile pentru livrare; - participa activ la inventar; - alte activitati logistice. Cerintele postului: - studii medii finalizate constituie un avantaj; - corectitudine,integritate, abilitati in comunicare si coordonare; - atitudine orientata catre client. Se ofera: - un loc de munca stabil intr-o companie cu capital german; - salariu motivant compus din salariu fix si bonus de performanta; - program scurt in ziua de vineri .
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.
-
Util Construct Automacarale anagajeaza automacaragiu si mecanici cu experienta. Firma se afla in Otopeni se poate oferi și cazare www.e-macarale.ro